Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 4 van 27

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb mijn spel voor de eerste keer opgestart met huisdieren en heb een paar huisdieren gecreërd, en toen ik op de 'klaar-knop' drukte en ik bij het relaties-aanpassen-scherm-ding aankwam, bleef 'ie op 'verwerken' staan. Alles draait wel, zelfs de muziek, maar 'verwerken' gaat gewoon niet weg, dus ik kan niets doen.. :( HELP!
Lama! Ik heb het al verholpen, maar ik moet nu wel eerst naar mijn sim gaan i.p.v mijn huisdier voordat ik kan accepteren... :( voor de rest sluit 'ie nu telkens het spel af als ik iets te snel wil doen. :glare

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op vr 21 okt 2011, 13:06, 2 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb het spel geïnstalleerd zonder die downloads enzo... maar heb ze na het installeren al gelijk weer in het spel gezet... of daar die onzichtbaarheid vandaan komt, geen idee... maar eh... zonder die downloads vind ik het ook niet alles...

Maar joh, wat een "problemen" lees ik hier zeg... Ik knijp mijn handen toch maar even dicht denk ik...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Rayex, dat probleem heb ik ook :-( Als ik eeen dier met een dikke vacht wil creeëren komt er alleen maar een grote wazige laag omheen, wat er heel raar uitziet. Is er hier iemand die misschien al de tijd heeft genomen om uitgebreid een dier te maken, met de advanced opties, die weet hoe ik dit op kan lossen. Want die wazige huid om mijn hond ziet er heel gek uit en ik krijg het ook maar niet weg/.
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Mijn spel werkt perfect! Alleen een paar schoonheidsfoutje aan het dier zelf. Mijn Crebas ziet er nu niet zo mooi uit. Nog een vraagje. Als je Sim met haar hond naar het hondenpark loopt is de hond onderweg de hele tij aangelijnd, maar in het hondenprak is hij llos. Kan je ervoor zorgen dat dhij ook daar aangelijnd blijft?
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

mijn bugs zijn:
-Mijn honden en katten kunnen niet leren jagen :thumbdn
-Spel blijft na een tijdje spelen telkens een paar seconden hangen.
-Mijn sim had een veulen geadopteerd maar die werd aangeleverd als volwassene :huh en had toen nog 32 dagen tot ze oudere werd maar ze werd al oudere na 1 simdag :thumbdn
-Ik krijg niet alle opties bij 1 van mijn veulens te zien.
-Ik kan geen vogels vangen ik kan alleen maar naar ze kijken :thumbdn
-Acties verdwijnen telkens
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Als aanvulling op problemen met custom content vond ik dit:

In October 2011, EA released a game update (patch version 1.26 for PC, 1.27 for Mac) to coincide with the release of the Pets EP. These both included substantial changes to the way Custom Content (CC) works, to enable the animations of Pets to work with objects they could interact with.

The result was that all pre-existing CC was broke and failed to work in the updates games.

TSR have worked tirelessly for days to fix the problem for the entire Sims community. First we fixed our Workshop tool so that all newly created CC would work with the latest game versions. Then we started fixing all of our Sims 3 downloads on the server so that newly downloaded content would also work. Finally, and this is why you are here, we released a tool to fix players’ games, patching their downloaded CC as well as that already installed in their games. The result was a "fix it all" tool to get players games working again. It’s called "TSR Pets CC Bug Fixer", and you can download it in step 1 of our guide.


Kortom: heb je na de installatie van Beestenbende of de nieuwste patch problemen met je custom content, check dan de TSR voor de TSR Pets CC Bug Fixer

De link hierover is hier: https://www.thesimsresource.com/fixyourgame/
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

@Duvessa,
Zou kunnen zijn dat je pc het niet aan kan (grafische kaart b.v.) Bij elke uitbreiding krijgt je pc meer te verstouwen. Maar het kan ook zijn dat je een mod oid hebt die zorgt dat je spel crasht. Haal eerst al je custom content weg (echt alles, op een veilige plek bewaren) en dan spelen en kijken of het probleem nog steeds bestaat.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

xDuvessa schreef:Als ik een familie met paard, hond, kat en al wil ik gaan spelen krijg ik "sims 3 has stopped working" en *poof* alles weg.. meer mensen hier last van?
Ik heb precies hetzelfde. En mijn computer heeft genoeg ruimte en ik gebruik alleen downloads van de store.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie