Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 3 van 27

Nashua
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 30 sep 2011, 16:19

Re: ik haat origin

softy!@ schreef:PLEASE HELP ME!!!
Ik zit hier nu voor mijn computer te janken want ik heb er wel voor betaald!Ik heb er mijn hele donderdag middag aan verkl&%# om beestendende te instaleren.
PLEASE HELP ME ik weet echt niet wat ik moet doen!

ligt volgens mij aan Origin zelf, bij mij blijft die hangen. Ik heb andere games onder origin draaien vandaar, anders raad ik je aan om naar de site van Origin te gaan en dan naar klanten service, stuur ze een mail met aankoop bewijs.
Gebruikersavatar
Dewi
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
zo 04 okt 2009, 19:37

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Hoi allemaal, ik heb ook een vraag die ik hier nog niet tussen zag staan. Ik heb beestenbende geïnstalleerd, maar telkens als ik ook maar iets met paarden wil (of het nou creeëren en spelen is of dat ik er nou een tegenkom in de buurt), gaat mijn scherm flikkeren en kan ik helemaal niets meer doen. Weet iemand hoe dit komt en of ik dit op kan lossen?
Live, laugh, love
Gebruikersavatar
rayex
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
191
Lid geworden op:
wo 21 sep 2011, 18:04

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Alles doet het haast goed alleen dat op sommige momenten mijn hond in een keer dikke uistekels heeft, lange poten etc. En als ik een hond of kat wil creëren met een dikkere vacht lukt dat niet dat word dan wazig. Ik kan zegmaar alleen een strak op de huid vacht. Moeilijk uit te leggen :3
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik lees net op MySims3Blog dat er inderdaad problemen zijn met 'custom content' (d.w.z. spullen die je van andere sites dan EA hebt gedownload)
Het is een behoorlijk technisch verhaal. Als ik het goed begrijp was de 'oude' manier waarop custom content werd 'gelezen' een moeizaam proces voor het spel c.q. je pc om uit te voeren. De 'nieuwere' manier die met de laatste patch en/of de installatie van Beestenbende is ingevoerd, schijnt een verbetering te zijn. ALLEEN is het natuurlijk zo dat alles wat je voorheen had gedownload en geïnstalleerd had in je spel nog de 'oudere' manier gebruikt. Daar komen zo begrijp ik het, de bugs die iedereen meldt vandaan.

In ieder geval zijn er weer knappe koppen die daarvoor een oplossing bedenken. GrantHes (dezelfde maker van Custom Launcher V2) heeft een progje gemaakt, waarmee je je custom content kunt 'omzetten'. Dit progje moet natuurlijk getest worden.

Ik heb mazzel dat ik de laatste patch nog niet had geïnstalleerd, maar moet toch kwijt dat het voor jullie kwalitatief uitermate twijfelachtig is van EA dit zonder waarschuwing te doen.

Quote:
As most people know, there has been a major upheaval in custom content with the TS3 patch that came out on Monday 10/17/2011.

The cause of the problem is that the _RIG resource has changed formats. The original used an encrypted format that required a ton of work to read and write. The new format is much better and there is already a s3pe plugin to support the format (Thanks Peter!) so it will be a much better choice going forward.

HOWEVER for the moment, all of the cc that uses _RIG resources are broken!

The attached file is a program that automatically converts from old to new format so that you can fix your own content.

It needs a ton of testing, and may make things worse for some items. So please be careful to keep a backup of any CC that you try this on.

Read more and download at Sims 3 Stuff and Things


Sims 3 Stuff and Things vind je hier
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Kim030690
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 20 okt 2011, 20:20

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Hoi Hoi,

Pff ik ben net me huis opnieuw aan het inrichten en heb vanmiddag dus ook de sims beestenboel geinstaleerd.
Nu starte ik het spel op en alles in me nieuwe huis was compleet anders! Computers stonden op de grond en waren er met geen mogelijkheid meer op te zetten, zelfs niet met moveobjects on.
Wel heb ik zoals vele de nieuwe update van Origin gedownload en ik weet niet of dat de oorzaak is..
Heeft iemand een oplossing..

Groetjesss..
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

@Evelieen, ik heb precies hetzelfde als jij. En aangezien ik het nogal raar vond heb ik even naar bol.com gebeld. En de medewerkster van de klantenservice heeft me verteld dat ik hem dan waarschijnlijk morgen krijg. Want bij games zit het zo: heb je voor 22:30 besteld heb je hem de volgende dag in huis.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie