Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Leuk, maar ik was er na 2 uur wel op uitgekeken. Het enige wat bijzonder is zijn de paarden en de wilde dieren, voor de rest vind ik het niet veel bijzonders. Ik had gehoopt op echt bijzondere uitbreidingspakketten voor de Sims 3, maar ik vind ze allemaal een beetje accesoirespakketachtig. Ok, over Na Middernacht hoor je mij zeker niet klagen, en Wereldavonturen was ook nog een goede poging maar voor de rest..

Maarja eigenlijk mag ik niet zoveel zeuren want ik wacht al vanaf het begin op huisdieren! En nu zijn ze er gelukkig. :knuffel
Afbeelding
xNathalie
Snackventer Snackventer
Berichten:
86
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 11:41

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik heb hem nog niet,

maar vanaf dat sims er is heb ik alles en ook beestebende, ik heb al zolang gewacht tot ie uit kwam en nu is ie er dan eindelijk en wat ik dan allemaal zie.. Nou het ziet er echt allemaal heel goed uit!! Ik zie het wel en kijk wel wat ik kan verwachten als ik het spel op me computer heb.

Maar ik denk dat ik het heel leuk ga vinden en dat er mooie creaties kunnen komen van wat ik allemaal wil.
Maak het je zelf gemakkelijk als het moeilijk gaat.
Gebruikersavatar
Lievetessa
Snackventer Snackventer
Berichten:
83
Lid geworden op:
za 13 feb 2010, 21:04

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

ik vind hem helemaal geweldig heb er al veel mee gedaan , en ik blijf nieuwe dingen ondekken., het blijft wel een beetje raar dat die paarden indd overal zomaar los lopen, MAAAARRJAAA kan mij het schelen heb er lang op gewacht en heb hem nu dus ben er heel erg blij mee ;) had hem trouwens op de release :thumbsup
liefde is.....SIMS
Gebruikersavatar
Roan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
di 28 jun 2011, 19:38

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik ben zeer positief over Beestenbende. Alles ziet er mooi uit en vind de dieren prachtig. Ik vind het alleen jammer dat het spel na een uur of anderhalf uitvalt en dan kan ik niet meer spelen, hij blijft dan uitvallen
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Oké, Na een lange poos spelen heb ik een betere mening voor klaar staan.

Dieren.
Ik vind het spel echt top, en na een paar dagen met spelen ben ik er aan gewend geraakt.
Als beestenbende nu niet in mijn collectie zat, Zou ik echt vinden dat Sims niet meer Sims is.
De Honden, Katten, Paarden zijn al erg geïntegreerd in mijn spel.
Dus dat vind ik een mooie!

Appaloosa Plains.
Ik vind de stad heel mooi gemaakt natuurlijk!
Maar, Het is niet mijn stijl, Ik ben toch nog steeds de Bridgeport persoon!
Maar als ik mijn sim een mooi rustig leventje wil bezorgen pak ik toch echt Appaloosa Plains.

Cheat!
Ik heb ook ontdekt dat er een nieuwe Moviemakerscheat is.
Die zorgt ervoor dat jij elke animatie je sim kan laten doen, Heel handig.
Vooral voor de echte machinima personen!

Vaardigheden.
Even alle vaardigheden op een rijtje

Paarden
Racen
Springen

Katten, Honden voor zover ik het weet ;$!
Jagen

Sims
Ruiten

De nieuwe vaardigheden voor je sims vind ik ook een heel mooi nieuwigheidje
Ik heb hierover eigenlijk niks over te vertellen maar het geeft wel een veel betere Gameplay weer!

Voor zover heb ik derest nog niet echt ontdekt, Wel dat er laatst oppeens een tekkel-kabouter in mijn huis stond! Mijn sim had geld tekort en toen zag ik! 1000 Simdollars!

OVERALL: Een dikke 9.5!, En nu zie ik toch echt dat Na Middernacht Bijna overtreft was door Beestenbende, Maar toch delen ze samen de eerste plek!
Als EA zo door gaat! Word het Top! (naja dat is het al) :wub

*best uitgebreid gemaakt en levenloos xD *
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ge-wel-dig.. Meestal voegt een uitbreiding het meeste slechts aan 1 buurt toe (net als met Na Middernacht bijv.) maar deze keer heb je er in zowat elke buurt profeit aan! De dieren zien er ook mooi uit, en ook de kleding word steeds beter! Iets meer kapsels was leuk geweest, maar toch wel een een 9-9,5!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Luc

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

De Sims 3 Beestenbende , ja wat valt daar nou nog over te zeggen .... Nou ten eerste de dieren : Het is echt super goed gedaan en mooi afgewerkt, paarden zijn echt een geweldige toevoeging. De bewegingen zijn erg mooi.
De stad is echt geweldig mooi en echt mijn smaak , jammer dat patronen nogal langzaam laden bij mij.. Maar voorderest geef ik het zeker een dikke 9 !
Jovic
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
vr 16 sep 2011, 14:48

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik heb hem sinds gisteren in huis en kon niet wachten om hem te installeren. Maar helaas heb ik weer gedoe. Installeren gaat prima, maar als ik daarna wil opstarten om te gaan spelen dan krijg ik de vraag waarom ik beestenbende wil verwijderen. Dus kan er helaas nog niets positiefs over zeggen, jammer.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

^Je moet opstarten via 't startprogramma hé ;)
Als ik mijn CDtje erin duw krijg ik ook een melding van of ik het wil verwijderen. :P

Ik heb mijn mening nog niet gegeven btw;

De dieren zijn geweldig <3
Ze zijn echt mooi gemaakt en de paarden zijn echt super! Ik vind de stad ook echt heel mooi en leuk om in te spelen. :)
Afbeelding
suus123
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 22 apr 2012, 16:12

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik he de sims 3 pas net gekocht bij bol.com daar was een aanbieding en daarbij kon je de sims 3 basis en de uitbreiding beestenbende krijgen :laugh :swing Maar het enige nare vind ik dat ik maar geen eenhoorn te pakken krijg :( Verder is het echt een geweldig spel .Ben nu al aan het sparen voor showtime!! :P :flapper :love :laugh

Weergave- en sorteeropties