Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
SIMSxADDICT
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
za 25 jun 2011, 23:34

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Dit is tot nu toe de beste uitbreiding (vind ik) Het spel is echt veel realistischer geworden, en je hebt veel meer mogelijkheden gekregen. Die papegaaien zijn ook erg leuk om als huisdier te nemen! Honden, katten kunnen nu ook jagen. En die paarden zijn echt geweldig. Het leukste vond ik dat je dieren nu eindelijk kan besturen (: Die stad (weet de naam ff niet meer) is ook heel mooi, en veel anders dan de andere. Het enige minpunt vond ik de haren en schoenen voor sims. Maar toch, Ik ben erg tevreden over deze uitbreiding en ik raad hem je zeker aan (voor als je hem nog niet hebt!) :wub
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik vind het echt een fantastische uitbreiding! :D Het is nu veel realistischer geworden. :D Appaloosa Plains is echt een geweldige stad met hele mooie ruiterpaden! Verder vind ik de veulens, kittens en puppy's heel erg schattig, vooral als de kittens of puppy's gaan rennen. :wub
En de paarden vind ik ook heel leuk, heb er nog niet veel mee gedaan maar het ziet er zo al geweldig uit! En ik vind het zo leuk dat je de huisdieren kan besturen!
En het enige minpunt is dan inderdaad weinig haar en vind ik ook wel jammer dat er geen vleermuizen bij zitten voor je vampiers. Dat zou echt gaaf geweest zijn! :D

Maar ik vind het echt een geweldige uitbreiding en ik raad hem zeker aan.
Love your life
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

[Review] De Sims 3: Beestenbende (Uitbreidingspakket).

De Sims is een populaire franchise en had daarom al begin 2009 met Honderd miljoen verkochte exemplaren. Hoe dit kan? Door de prijzige schijfjes die ''uitbreidingspakketen'''en ''Accesoirepakketen'' heten. Voor het eerste deel in de serie zijn zo'n zeven pakketen beschikbaar, voor deeltje twee bijna twintig. En deel drie? Dat waren vier uitbreidingspakketen en vier accesoirepakketen, tot nu. Hoewel je Sims al naar het Verre Oosten konden reizen, hun favoriete beroepen konden uitoefenen, konden feesten tot in de late uurtjes en hun kinderen vrolijk (of minder vrolijk) konden zien opgroeien, ontbraken de pluizige troetels die het leven gelijk een stuk vrolijker maken. Ik heb het over: Dieren. En daar draait het nieuwe uitbreidingspakket om: Een grote beestebende!

Afbeelding

In de gereedschapskist van EA..
De uitgebreide gereedschappen in De Sims 3 verbaasde de gamewereld al in 2009, en ook deze uitbreiding brengt uitgebreide hulpmiddelen mee om je huisdier zo geweldig mogelijk te maken. De meeste van deze handige dingetjes hebben we gezien in De ''Creeër een Huisdier-Demo'' maar dat mag de pret niet drukken, want zelfs na honderd miljoen keer spelen blijf je nieuwe functies ontdekken.


Schattig of Kattig
Wat voorheen niet in uitbreidingen met dieren zat, zijn zogenaamde eigenschappen, die we ook van het basisspel kennen. Wanneer je je poedeltje maakt kun je maximaal drie van de dertig eigenschappen toevoegen, maar je kunt er maximaal nog twee trainen, goedschiks of (zoals we dat gewend zijn van onze virtuele mensjes) kwaadschiks. Krabt je kat vaak aan je meubilair? Dan wordt de eigenschap ''Vernielzuchtig'' getraind. Is jouw Boxer een ware vechtersbaas? Dan wordt hij agressief.

Afbeelding

Waar worden we nu mee opgezadeld?!?
Nieuw toegevoegd aan de dierenfamilie, zijn de galopperende dieren met hoeven. Nog geen idee wat ik bedoel? Ik bedoel natuurlijk: Paarden! Dit beest is er niet voor de sier, maar een serieus dier. Het heeft soortgelijke functies als katten en honden maar nodigt ook uit om op gereden te worden. Ook je paard kun je net zoveel toeters en bellen geven als je zelf wil, zoals een groene ster op zijn achterpoten. Het ras hoeft niet te bestaan, kom op zeg, het is de Sims, daar kan alles!

In de schoenen staan van een gelaarsde kat.
Een nieuwe optie is om naast dieren te hebben, een dier te zijn. Je hoort het goed: Ditmaal kun je ook daadwerkelijk in de schoenen staan van je charmante vlooienmagneet. Nieuwe relaties kunnen bloeien, goedschiks of kwaadschiks. En dan blijft een ''O jaa!'' momentje niet uitgesloten...
Je kunt ook opstandig worden tegen je baasje. Lekker krabben waar te krabben valt, en vooral de baas negeren. Komt dat laatste je niet een ietsiepietse bekend voor in je eigen leven? Een verschil is dat je er in De Sims niet voor wordt gestraft. Lichtelijk jammer dat je baas niet altijd ingrijpt als je dier weer eens het huis afbreekt. De kunstmatige intelligentie had op dat vlak best verbeterd mogen worden. Maarja, het is De Sims: Misschien doen de baasjes nog wel stoutere dingetjes.

Afbeelding

NPP: Not Playable Pets
Naast de speelbare dieren (Hond, kat, paard) zijn er ook dieren waar je geen controle over hebt. Slangen, uilen, egels, schildpadden, papegaaien... en dat heeft wel zo zijn effecten op de wél speelbare dieren. Katten vinden de vogels niet zo fazant.. ik bedoel plezant, en als het kleine maagje borrelt gebeurd het wel eens dat alleen de botjes overblijven. Ook leuk voor de hond..

Oja, er waren ook nog Sims!
Je zult waarschijnlijk de diertjes zo lief en leuk vinden dat er van spelen met je virtuele hoofdpersonen weinig komt. Dit moet je uiteindelijk niet vergeten, want voor je het weet worden de botjes van de baas begraven door zijn eigen hond... Of je gebruikt de magische brievenbus cheat. Hoewel het minder leuk is in dat geval, is het wel nodig: Ik heb al vier huishoudens de weg naar het dodenrijk gewezen in de magere 3 uur dat ik speelde..

Afbeelding

High-tech of puur natuur.
Het nieuwe meubilair is opmerkelijk goed uitgewerkt, zoals diverse hondenhokken. Het lijken net kleine paleisjes! High-tech kattenbakken nemen het meeste poepies-en-plassies-werk uit handen voor je sims, maar het is uiteraard beter gewoon op stap te gaan, en de diertjes hun behoeftes te laten doen in hun natuurlijke omgeving. Die natuurlijke omgeving heet Appaloosa Plains, ookwel de nieuwe buurt in deze uitbreiding. Met veel boerenlandhutjes en diervriendelijke gelegenheden is dit dé perfecte buurt voor mens en dier. Nieuwe Community Lots zijn het Hondenpark, Kattenwoud, de paardenboederij en de manege. Een echt verschil tussen de laatste twee heb ik nog niet kunnen ontdekken, behalve dat op de manege getraind kan worden. Het heeft ook gelegenheiden uit andere uitbreiding, exclusief de Na Middenacht uitbreiding. Wel jammer, een kroeg had niet misgestaan in het boerendorp. Gelukkig kun je deze er zelf bij bouwen, helemaal naar eigen wens.

Afbeelding
Conclusie:
De Sims 3 Beestenbende is nu alweer het vijfde uitbreidingsset, maar brengt wel heel veel nieuwe functies met zich mee. Nu pas is spelen met dieren een waar genot, nu je zelf in de huid kunt kruipen van deze diertjes. Op het vlak kunstmatige intelligentie scoorde het basisspel ookal weinig en in deze uitbreiding is daar weinig aan verandert, maar dat mag de pret niet drukken. Kortom: Het is een hilarische beestenbende!

Pluspunten
+ Een dier zijn is geweldig leuk!
+ Een prachtige nieuwe buurt!
+ Een nieuw dier: het paard!
+ Volledig aan te passen dieren naar eigen wensen.

Minpunten
- Een Sim zijn verliest zijn glans, je komt er haast niet aan toe.
- Kunstmatige intelligentie had beter gekund

Eindcijfer: 8+
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Mr.sandvich
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 19:06

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Beetje laat, maarja. Ik heb hem sinds gisteren middag, hele dag niks anders meer gedaan! xD
Ahum, juist. Ik vind de uitbreiding helemaal geweldig! Wat iedereen hier al zegt, je kan ze besturen, en er is gewoon kei veel te doen met je dieren! Ik moet nog steeds de buurt helemaal ontdekken. :sweatdrop
Ohwell, Terug naar sims dan maar! :swing
Don't dry, with fakes or fears. Cuz' you will hate yourself in the end.
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

De uitbreiding maakt de sims 3 weer helemaal leuk, natuurlijk, het was ervoor ook al leuk, maar na een tijdje kende je alles wat ej kon doen al, en werd het iets minder, maar met beestenbende vind ik het gewoon zo veel leuker. Vooral als je paard stoned op de bal gaat rollen in de hoop kopjerol te kunnen doen. Ook doen je dieren gewoon van die leuke, onverwachte dingen, en dat vind ik echt geweldig, een uitbreiding waar ik zeker geen spijt van heb dus!
Gebruikersavatar
Dewi
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
zo 04 okt 2009, 19:37

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik vind het echt de beste uitbreiding, hij brengt zoveel meer variatie in het spel. Natuurlijk zwakt dat high-effect na een tijdje wel af :P , maar het is toch echt een toevoeging aan het spel. Er gebeuren veel meer onverwachte dingen, dat is weer eens wat anders dan altijd de baas zijn over je Sim die (bijna) altijd doet wat je wil. En er zitten veel nieuwe meubels en outfits in, top!
Live, laugh, love
Gebruikersavatar
Amberr_M
Snackventer Snackventer
Berichten:
97
Lid geworden op:
do 23 jun 2011, 21:32

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Ik vind het echt veruit de beste uitbreiding tot nu toe! :D Al was Na middernacht ook heel leuk. Maar ik vind ik dit toch leuker. Er zijn ontzettend veel nieuwe dingen die je kunt doen. Ik heb zelf nog niks met katten gedaan, maar de honden en paarden zien er iig heel mooi uit. Er zijn hele leuke interacties die je kunt doen tussen je sims en je dieren. & het spel is idd veel realistischer geworden. Dus ik geef het een 9,5! ( Ze hadden er idd meer haarstylen in kunnen doen :p ) goeie EP dus :laugh
Be different
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

hiki schreef:Julllie mogen ook best kritisch zijn hoor anders wordt het zo eentonig :laugh
Dat wordt erg moelijk Hiki want het is, voor mij tenminste, de beste uitbreiding die je kan bedenken.
Ik raakte redelijk uit-gesimt (heb het niet zo op vampiers, supersterren e.d.) maar deze uitbreiding maakt het spel weer helemaal te gek!!
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Jouw mening over De Sims 3 Beestenbende

Wat ik wel heel vervelend vind is dat je je dieren zoveel dingen kan leren dat je eeuwig bezig ben. Ik kom eigenlijk amper nog toe aan het leven van mijn sim! ( En ik stegel ook nog eens door testingcheats tegebruiken en de humeurbalkes te verslepen!) Nu wil ik ook het leven van mijn sim niet langer maken, want dat vind ik gewoon saai.. Opzich heel leuk, maar zoveel mogelijkheden!

Weergave- en sorteeropties