Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

125 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Het grote 'ja ik heb Beestenbende' topic

Ik heb em ook :klap Dit keer Mediamarkt in Middelburg.

Had gekeken in Breda maar kon hem moeilijk vinden (heb natuurlijk niet alle winkels bezocht).
Ik kon hem alleen vinden bij de Free Record Shop op het Centraal Station voor: €27 (GEEN LE)
In Middelburg heb ik ook gekeken. Dixons Intertoys en de Free Record Shop daar hadden 'em nog niet staan. Bart Smit wel voor ongeveer €35 (GEEN LE).

Ben uiteindelijk naar Mediamarkt gegaan waar ik zeker wist dat ze 'em wel hadden met actie prijs voor €22 8-) (GEEN LE).

Het lijkt mij alsof ze het verschil niet zien tussen Limited Edition en de normale. Ik had natuurlijk liever de Limited Edition gehad maar kon hem niet vinden. En ik vind het sonde om een tientje extra te besteden aan een Dierenwinkel!

Iedereen die hem ook heeft, veel plezier :swing !!!
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het grote 'ja ik heb Beestenbende' topic

Hebbes :D Echt geluk gehad.. Heb de hele stad afgezocht maar niemand had m, alles was uitverkocht. Kwam ik uiteindelijk bij intertoys (laatste poging) zag ik m liggen :D wilde ik toch nog ff vragen of ze LE hadden, zei die man: we hebben dr nog 1tje achter liggen, maar die is gereserveerd. Maar diegene is niet komen opdagen, dus als-ie er nog ligt is-ie van jou.

Nu heb ik hem :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote 'ja ik heb Beestenbende' topic

Ik heb 'm
Mijn opa & oma hebben hem gisteren voor me gehaald, heb 'm voor 18,60
Kan hem alleen nog niet spelen, maar ik heb 'm dus wel ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie