Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

125 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Het grote 'ja ik heb Beestenbende' topic

Zoals altijd rondom de release van een nieuwe uitbreiding of Accessoire Pakket hebben we nu ook weer het grote 'ja ik heb hem' topic.

Een aantal winkels zal altijd 1 of 2 dagen voor de release een spel gaan verkopen en hier kun je melden dat je De Sims 3 Beestenbende al hebt.

En zet er ook even bij in welke winkel in welke stad je De Sims 3 Beestenbende hebt gekocht. Altijd handig voor leden die nog op zoek zijn.

We zullen hier in dit topic streng modereren: offtopic opmerkingen als 'ik heb hem nog niet' enzovoorts worden zonder commentaar gedelete door onze moderators.

We wensen iedereen veel sterkte de komende dagen: iedereen wil De Sims 3 Beestenbende nu wel eens zelf kunnen spelen en ook het Sims Nieuws team is reuze zenuwachtig!


:knuffel
Afbeelding
Charlyai
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 15 sep 2011, 13:31

Re: Het grote 'ja ik heb Beestenbende' topic

yay ik heb hem ^^ ik wou hem eerst downloaden.. :# maar mijn vader heeft er een gekregen uit duitsland, duits boekje maar kan hem wel op nederlands zetten ^^ echt super! hier heb ik maanden naar uitgekeken!
Sims pets <3 can't wait! ^^
Gebruikersavatar
Wicked Rose
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 07:57

Re: Het grote 'ja ik heb Beestenbende' topic

Ik heb hem ook! Nou ja, zo goed als, hij zou over een uur bij de winkel zijn, en dan mag ik hem ophalen! :swing Kan niet wachten!!

De winkel is de Gameshop in Den Haag, in de stad! ^_^

Laatst gewijzigd door Wicked Rose op wo 19 okt 2011, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.

If I touch a burning candle I can feel no pain..
If you cut me with a knife it's still the same..
In the ice or in the sun it's all the same..
I know that I am dead..
Yet it seems that I still have some tears to shed..

Tears to shed - Corpse bride

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie