Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

ik heb een bug ontdekt in het geluid van het spel. Vaak zet ik binnen het spel de volumes van alles soorten geluid een stuk zachter zodat ik op de achtergrond mijn eigen muziek kan opzetten. Alleen de muziek schuif lijkt niet te werken, alle achtergrond muziek van de Sims 3 verandert niet van volume. Nu kan ik het geluid wel op een andere manier zacht zetten buiten de sims om, maar toch is het niet heel erg handig...
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

iets heel raars. nu ben ik met mijn sim weer thuis, en ik kan de simpanelen ineens niet meer openen. Dat is heel lasting, want ik wil bijhouden hoe lang het nog duurt voor mijn vaardigheidsniveau voor oosterse vechtkunst omhoog gaat, dit, omdat ik de hoofdeffecten weg heb gedaan voor mooiere screenchots. En nu kan ik dus ook niet in de vecchtkunst verslag kijken. Verder kan ik daardoor ook niet meer in mijn inventaris.

Probleem opgelost. Ik ben terug naar het hoofdmenu gegaan en het spel onieuw geopend. Nu kan ik weer de simpanelen openen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Zemm schreef:Waarschijnlijk heb je dat met f10 gedaan, dat is de shortcut voo het verbergen/weergeven van de panelen :wink
O, dan moet ik dat dan perongeluk gedaan hebben, want ik kan me dat niet herinneren dat ik op F10 drukje.
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Dankzij de nieuwe patch zitten er bij mij nog steeds bugs in het spel

Ik kan de stamboom soms niet eens meer open krijgen.
Opdrachten die zich blijven herhalen.(zoals foto's van geld of bewegende beelden )
Taxi's die blijven staan waar ze staan en het worden er steeds meer.
Ik had mijn huis verbouwt en nu blijft 1 sim steeds door de vloer zakken als ze boven iets moet doen.Maak ik die sim actief dan doet hij/zij het eindelijk goed .
(dit is wat ik tot nu toe heb ondekt )

Het enige wat gelukkig goed is gekomen is dat ik nu altijd iets kan kopen op mijn reizen bij de kassa's en van de handelaar.

Eerst kreeg ik ook de fout dat ik geen contact had met de downloadmannager.Maar nadat ik die van mijn pc had gehaald en er weer opnieuw opgezet had was dat probleem verholpen.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Hebben jullie ook in het Franse hotel een dame met een Egyptische naam die om de 2 secondes een andere outfit aandoet? Ze hoeft maar 5 stappen te doen of ze darrit een rondje en voila: andere outfit. Niet zo erg maar dat geluid is reuze irritant :cursing

En elke keer als ik er met mijn Sim kom is ze er weer :thumbdn
Afbeelding
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik vindt dat heel vreemd Hiki, maar in Frankrijk ben ik altijd de enige toerist die in het basiskamp slaapt. De andere toeristen zie je soms ook maar een keertje..

Wat ik erg vind is juist dat de toeristen in het land niks doen, ze rennen maar een beetje rond! Oa. in Egypte marcheren er altijd 4 toeristen achter elkaar aan om precies 23.30 uit het basiskamp naar de begraafplaats, daar blijven ze een paar Sim-minuten staan, gapen dan en gaan weer terug naar hun tentjes..

:glare

Waar slaat dat op? :laugh
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Misschien is het straks weer opgelost? Wat dat betreft is WA niet erg stabiel: de ene keer heb ik dit de andere keer dat. Zo ook met Tombes: de ene keer werken ze wel de andere keer niet.

Erg vervelend zo een onstabiel spel: zeker omdat ik nu echt veel WA heb gespeeld: de Kwana's in alle 3 de landen een huis hebben en het allemaal toch wel erg leuk is.

:crying
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Trouwens: de problemen die ik had bij een verhuizing: dat de spullen uit de familie inventaris niet goed te plaatsen waren in het huis (ze bleven hangen aan mijn muiscurser en dan moest ik het spel opnieuw opstarten) ... dat zijn alleen die spullen die ik ge - recolered heb. Als ik spullen dus niet een andere kleur enzo geef is er geen probleem.

Schijnbaar kan het spel zijn eigen recolers en textures niet aan ... :unsure
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

En volgens mij heb ik weer een bug te pakken :sad

Ik kan in Frankrijk een opdracht niet voltooien waarbij ik 3 nectar flessen moest maken. Dat heb ik gedaan er staat ook 3/3 gemaakte flessen. Maar als ik het probeer in te leveren (vind al vreemd dat er geen icoontje komt van "Breng de flessen" of wat dan ook, maar nogsteeds 3/3) dan kan ik het inleveren zovaak ik wil, maar er gebeurt gewoon niks.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie