Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 3 van 7

Kyta

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

goh .. ben ik voor de derde keer in egypte blijk ik na twee dagen daar te zijn een egyptische zoon en vriend te hebben... :huh .. nooit gezien en gesproken stonden zo voor mijn neus in het basis kamp... voor mijn kleine tentje.. nu moet ik ze thuis uitnodigen.. :bored

weet niet zeker of het een bug is , het is wel geinig... :lol
alfredo22
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 18:27

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Als ik in Riverview naar kaart bekijken ga, was eerst het kavel waar mijn huis op staat blauw,maar bij het inzoomen is alles weer normaal.
start vandaag het spel weer op en op kaart bekijken is mijn huis niet meer te zien, wel het icoontje dat daar het huis staat, bij het inzoomen staat het huis er gelukkig wel.
De bug met de witte Sims is gerelateerd aan de werkkleding: het krantenmeisje is wit behalve het hoofd, leg je contact met haar en nodig je haar daarna uit, verschijnt ze wel in normale kleding, maar bezorgt ze de andere dag de krant dan is zij weer wit.

Het wordt denk ik hoogtijd voor de BugBusters EA?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Nou bij mij vloog net de boel eruit in Frankrijk: natuurlijk tussendoor vergeten op te slaan. Morgen maar eens proberen met wat lagere settings.

Verder is er iets vreemds aan de hand met de leeftijden van Sims. Soms denk ik wel eens dat als 1 Sim uit een gezin 'opgroeid' sommige andere familie leden een paar dagen jonger worden.

En er zijn problemen met de avatars van familie leden: soms heeft de moeder of vader opeens een avatar (portretje) van heel iemand anders. Dat gebeurt vooral als pa of ma op het werk is :razz
Afbeelding
olensen
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 26 nov 2009, 11:54

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Hoi ik ben Oscar ik zal me binnenkort even voorstellen in de daar bij hoort forum

Ik weet niet of het een bug is maar vindt het wel heeeel erg jammer
bij de carriére ordehandhaving kreeg je als je chef werd, een pieper zo nu en dan moest je dan in eens naar je werk als de pieper ging. Die is nu verdwenen mischien een verandering in het spel maar het kan ook een bug zijn. Veder is mij op gevallen dat de schoonmaakster die bij mij langs komt helemaal mijn bed niet meer opmaakt.
alfredo22
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 18:27

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

@hiki
Dat probleem met de Sim leeftijden gebeurt als je, je sim voor de spiegel van uiterlijk laat veranderen (ander haar) of bij de kleerkast outfit plannen kiest en hem of haar andere kleding geeft.
Je sim heeft dan ongeveer 30 dagen meer of minder dan voor die actie's, afhankelijk van levensduur instelling van je Sim.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik wordt zo langzamerhand helemaal gek van al die bugs: geloof niet dat EA ooit zo een beroerde game gereleased heeft!

Net een familie verhuisd en dat ging goed: tot ik uit de Familie Inventaris spullen ging halen: zodra ik die aanklik kan ik ze óf niet plaatsen óf erna is mijn muisaanwijzer een handje geworden met een klein rondje ernaast met getalletjes erin: bv 3 of 19.

Soms kan ik niets plaatsen, als ik de in bouw modus of koop modus ga of de recolor modis blijft de muisaanwijzer zo een handje.

Als dit zo doorgaat laat ik Sims 3 voorlopig even voor wat het is tot er een supet patch is: dit is allemaal zo frustrerend!

:cursing
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Inderdaad: het is zo vreemd dat het bij de ene wel goed werkt en bij de ander niet.

Ik heb een duivel op mijn cd en ben het even helemaal zat!

Ik had zo gehoopt op lekker weer Simmen na met het team zo hard aan onze site gewerkt te hebben: dit is allemaal te gek voor woorden!

Maar ja: denk dat ik weer flink aan de gang ga met onze site en Sims 3 even laat rusten: kan slecht tegen beroerd werkende games!!!

:huh
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Heb hetzelfde als simsfreak ... eigenlijk geen problemen so far. En dochterlief ook niet geloof ik. Gisteravond nog lekker een hele tijd met mijn legacy bezig geweest en vandaag bezig aan mijn nieuwste huis. Zonder problemen. Wordt trouwens weer iets totaal anders dan mijn BMD4 huis dat nu online staat. Ik gebruik wel weer WA-spullen en 'buydebug'. En dat gaat tot zover zonder problemen.

Ik moet wel zeggen, dat ik in mijn legacy nog niet toe ben aan een vakantie. Niet genoeg geld, dus ik zal misschien nog bugs gaan krijgen. Ik hoop het niet trouwens.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie