Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Dat heb ik dus ook, meestal krijg ik ze niet te pakken. Maar wat dan nog erger is, is dat het punt waar ze te voorschijn zouden moeten komen van de kaart verdwijnt en die komt dan niet meer terug... :scared Dus je kan het maar 1 keer proberen, als ze ontsnappen kan je die opdracht nooit meer voltooien.

Gelukkig eindelijk is geluk gisteren, had het spel eerst opslagen voordat ik op vakantie ging en meteen geprobeerd om de kevers te vangen bij aankomst, en het lukte om er 2 te vangen na een paar keer opnieuw te laden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

hmmm..geen last van bug bugs gelukkig :sleep

heb de laatste tijd wel vaker dat schilderijen die door mijn sims zelf geschilderd zijn, gewoon verdwijnen als ik ze op hang! hetzelfde gebeurt met de grafstenen die ik vanuit een sim's inventaris op de grond plaats...gewoon weg! :confused
Gebeurt echter niet iedere keer.

En nog 1 waar ik gek van word. Volgens mij hebben meerdere hier last van, bij sommige families valt de stamboom uit elkaar! gewoon weg, terwijl ik toch zeker weet dat ik de connecties heb aangemaakt :sneaky .

Had laatst ook het "zwembad probleem". Bedoel hiermee dat ik bij het aanklikken van het zwembad terugfloepte naar m'n desktop, terwijl ik gisteren geen enkel probleem hiermee had. Weet zeker dat dit niet aan mijn computer kan liggen, die kan de hoogste resolutie aan.

en zo zijn er nog tig, maar die neem ik op de koop toe :wink .
sim3811
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 15 mei 2011, 11:48

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

-mijn humeurmeter staat zelfs zonder moodlets op ongemakkelijk

-ik ging een keer naar china en toen ik er aan kwam was mijn avatar (de sim onder het diamantje) weg je zag alleen nog maar het diamantje. als ik verschroeid was toen kon je hem wel zien maar hij was helemaal zwart. ik ging terug naar huis maar hij bleef hetzelfde. toen ging ik naar egypte (weer geen verschil) en sloeg ik het spel op. toen ik het weer wou laden was alles dat onderin het scherm zit weg en ik kon alleen een beetje rondkijken. opnieuw opstarten had geen zin. heb het maar verwijderd. al mijn voortgang en relikwiecollectie weg!!! :cursing

-mijn nieuwe sim is op vakantie en opeens belt hij uit zichzelf om naar huis te gaan ook al stond vrije wil uit. ik heb het weggeklikt maar het was al te laat (ik weet niet of dit een bug is)
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Zinooo schreef:
DENNUSZ schreef:Ik heb ook dat probleem van Xelles.. Dat van m'n sims heel lang voor het zwembad staan en dan keilang erove doen tot dat ze der ook echt in springen..?!
Heb ik ook.
En ik had laatst dat mijn Sims in de familie gekloond waren na het op reis gaan. :S
Ik heb wel eens gehad dat m'n sim daar ook zn auto liet staan. XD

Maar die zwembad bug is wel erg vervelend.. Al stond die in de fik, stond die daar heel droog met een vlammende kont stond die te wachten. XD
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

ik heb dat ik op gegeven moment als ik mijn sim laat kijken of er avonturen zijn, dat er geen avontuur meer komt, terwijl ik ze nog lang niet allemaal heb gehad. Het begon in frankrijk, ik baal er van, want zo komt ze nooit aan visumniveau 3 voor dat land. Van egypte en China heeft ze wel al het maximale visumniveau
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Bugs die ik heb kunnen vinden zijn:

- error 12 foutmelding (Is verholpen met dank aan EA Games helpdesk, toffe gasten met geduld... heb ik wel nodig af en toe).

- Bij wandelen, baby/peuter in buggy, lopen ze tot aan het tuinhek, dan is het net of het kind een shop krijgt, arm van de oudere sim die het duwt volledig uit de kom, maken een heel vreemd rondje, dan hersteld alles en lopen ze gewoon een rondje.

- Ik kan niet meer naar frankrijk op vakantie, want als ze terug moeten naar huis crashed het spel. En dat juist terwijl ik een tuinierders gezin heb met een nectar brouwer in de familie die ook nog eens een relatie heeft met een fransman. Dit geintje begon nadat ik de error 12 foutmelding opgelost had, daarvoor geen problemen. (Kan ook komen omdat ik het spel afsloot de dag ervoor met testingcheatsenabled niet uitgezet... Maar dat lijkt me toch stug...)

- Mijn kinderen MOETEN naar school zodra die bus komt. No matter what, ze gaan. Ik kan ze niet eens fatsoenlijk meer te eten geven voor ze naar school gaan of ik moet ze vroeger laten opstaan waardoor ze 's avonds weer te moe zijn... Ellende allom, ik kan dus niet eens even die bus overrulen om het kind te laten eten of snel naar toilet te laten gaan.

- Zwembad probleem inderdaad is mij ook bekend, plus als ze dan eenmaal in het water liggen... Dan zwemmen ze niet bepaald, en als je pech hebt dan zijn ze te laat om weer het water uit te komen... Simmetje dood. Durf ze dus niet te laten zwemmen.

- Leeftijden die verspringen zonder aanleiding. Ik heb een drieling, ineens was één van de drie een dag jonger dan de andere twee. En dit terwijl ze nog baby waren. Dus niet eens van kleding of uiterlijk konden veranderen.
Ook is de moeder die met de vader is aangemaakt in CAS ineens een goede twee weken ouder dan de vader. Enige oplossing daar is ze dan maar tegelijk te laten verouderen als de tijd daar is.

- Opdrachten worden "vergeten". Als ik een sim bijvoorbeeld naar de ijskast wat laat eten en meteen ook na dat eten naar het toilet wil laten gaan... Dan zodra ze klaar zijn met eten verdwijnd ook die opdracht. Als ik niet oppas, heb ik onzindelijke simmetjes in de tent...

- "Moodlets" (Die icoontjes als ze ergens een goed of slecht humeur van krijgen) blijven hangen met het gespot worden door een vampier. Ik had eerst de zoon een goede 3 (sims)weken als target van een vampier, zelfs als hij gewoon thuis was en geen vampier in velden of wegen te zien was... Toen was dat van de zoon weg... Nu heeft de dochter het... En wederom nergens een vampier te bekennen.

- Ik heb verhaalvoortgang aanstaan, maar krijg niet de indruk dat er veel voortgang is in de buurt. Niemand verhuisd en het huis naast mijn sims familie staat al leeg sinds ik ben begonnen, er heeft nog nooit iemand gewoond.

- Jawel, ik heb ook dat de muziek bij tijd en wijle het geheel laat afweten. Ook blijft af en toe het tv scherm zwart. Moet het dan uitdoen en aandoen om beeld te krijgen.

- In de kelder kan ik de bomen zien. Nou weet ik dat veel mogelijk is bij de sims, maar onder de grond groeiende bomen (ingebed in solide aarde) gaat volgens mij voor de sims zelfs een tikkeltje te ver.

Voor de rest heb ik nog niet veel uitgeprobeerd, want ook de helft van mijn cheats werken sporadisch... Kan er geen peil op trekken en met de manier waarop het spel op het ogenblik loop zal ik al blij zijn als ik de familie er in het geheel doorheen sleep zonder dat er doden vallen... Of daklozen komen.

Edit:
Was er nog een paar vergeten...

- Bij het vrijgezellen feest kreeg mijn aanstaande bruidegom de optie "Toast uitspreken" of iets van dien aard... Maar ik klikte op een andere optie sinds ik die toepasselijker vond... Daarna, no more toast at all... Jammer want ik had die vader dat wel willen laten doen. Nou ja, toen heb ik hem maar ondergespoten met nectar... :P

- Als mijn nectarbrouwende simmetje de fruit gestampt heeft... Dan floept ze in haar slaapkleding! Dus van zwempak (die echt begrijpelijk is) naar... pyama... Mij ontgaat de logica maar ik begin de indruk te krijgen dat EA Games misschien wel een stil bericht wilde uitgeven ermee... Pyama party peeps!!!!

*Zucht* Nee, sorry maar echt blij wordt ik niet van al die bugs en foutjes... Ze zijn nog niet van dien aard dat het spel er mega onder lijdt bij mij... maar... Het is niet de kwaliteit die ik van EA Games gewend ben als ik heel eerlijk moet zeggen.

De grootste bug is toch wel dat het opslaan niet goed werkt (per regelmaat krijg ik de fijne error 12 melding...) en dat reizen naar werelddelen alleen maar heen werkt... terug kan ik vergeten want dan crashed het... Wordt tijd dat ik EA Games hierover toch maar eens wat vragen ga stellen... Want wereldreizen is leuk... Maar dan moet je ook wel kunnen reizen!
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Mijn simmetje ging voor haar huwlijksreis naar Al Simhara. Alleen toen het scherm switchte naar Al Simhara waren ze nergens te bekennen. Alleen het basisoverzicht zonder moods. Zonder dagen maar wel tijd. Geen fotootje van je sim. helemaal niks. Ik heb ze gereset maar dat leverde niks op
BOE :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie