Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik ben er al een aantal tegengekomen en aangezien ik in het betreffende forumdeel op het officiële Sims 3 forum niet kan posten, doe ik het hier maar (spel staat op een ander account geregistreerd, waar ik liever niet mee post vanwege de naam... :rolleyes ).

Let wel op, het gaat hier niet om de problemen met de patch. Die staan los van WA (meeste problemen dan).

Mijn lijstje:
- Kever bug, zoals ik in mijn review al beschreven had. De 2e kever die ik ving telde niet mee, en er waren geen andere kevers meer te vinden. Ik kon mijn opdracht dus niet voltooien.
- Terein verf werkt niet goed, het blijft soms namelijk nogsteeds dezelfde kleur ook al selecteer je een andere kleur en ga je naar een andere categorie.
- Belichting (op muren) klopt niet helemaal meer. Is veelte donker en weerspiegeld op een rare manier wat verkleuring tot gevolg heeft. Een rode muur is nu bijna zwart. (zou ook door de patch kunnen komen, weet ik niet)
- Er schijnt licht door op de grond onder een fundering, terwijl er toch echt nergens gaten zitten in die fundering. De aannemer heeft het net nieuw gebouwd :blink
- Als NPC Sims op een openbare kavel komen, en er staat daar een auto geparkeerd dan zullen ze er niet omheen lopen, maar gewoon doorheen. Die auto zal dan tijdelijk verdwijnen en komt weer terug als de Sim er doorheen gelopen is. Wellicht is dit ook zo op woonkavels, maar nog niet uitgeprobeerd.

- Ik weet niet of ik dit onder de bugs mag rekenen, maar doe het nu toch maar want ik vind het erg vervelend en jammer (kan ook weer door patch komen..). Alle textures en objecten laden enorm traag in. Het duurt soms wel 5 tot 8 sec ofzo voordat er kleuren op een geparkeerde auto komen midden in de stad. Terwijl voorheen, de kleuren er eigenlijk meteen opzaten. Het is dus niet alleen met auto's, maar met alles wat geladen wordt als ik op een nieuw punt inzoom vanuit stadsoverzicht. Ook Create A Style is vele malen trager dan voorheen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

mijn enige bug is tot nu toe foutmelding 16, maar ik weet al de tijdelijke oplossing hoor, of is er al een nieuwe oplossing, zoja graag effe melden
en na dat mijn sim op vakantie was geweest was haar leeftijds balkje weer helemaal leeg :omg
en dat zo'n gemoedtoestand dinges, weet je wel van dat humeur niet weg gaat
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Als ik mijn stamboom wil kijken dan laden mijn kinderen ( wonen in andere landen ) heel langzaam.
Als ik met iemand op vakantie ga dan kan ik ze wel om de beurt aanklikken maar ik blijf de wensen /(dingen die hij/zij aan het doen is.) zien van de eerste sim. Dus dat werkt niet echt lekker.
Als ik van kleding wil wisselen zie ik mijn download kleding niet in dat vlakje.Maar als ik er op klik hebben mijn sims ze wel gelijk aan.

Ook dat probleem met die kever.Maar ik ben nog niet terug geweest naar China om te kijken of hij er nu wel per ongeluk is :wink:
Het duurde heel lang tot ik een optie zag in Egypte waar ik die mumi...(en nog wat) kon gaan vinden.
Ik ben dus heel lang bezig geweest eer ik eindelijk mijn opdracht kon doen.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik heb weer die kever opdracht en ik heb nu een ander probleem. Er zijn nu een stuk of 10 plekken waar die kevers zouden moeten zitten, maar ze zijn er gewoon niet! Ik ben op die plekken 1x een groep zwarte kevers tegengekomen, die moest ik dus niet hebben :rolleyes

En er is iets heel raars aan de hand als ik oosterse vechtkunsten aan het leren ben. Toen ik de review versie, zonder patch dus, had geinstalleerd veranderde de Sims als ze een nieuwe band gekregen hadden naar de bijbehorende kleding. Nu verwisselen ze van alledaags naar zwemkleding en weer terug :unsure Ook als ze gewoon op die pop aan het oefenen zijn veranderen mijn sim soms spontaan van kleding, ook weer van badkleding naar alledaags.
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik heb een bug kunnen vinden, maar dat is dan ook meteen een hele grote:
Als ik in de bouwmodus zit en ik klik op de knop om kelders te maken, dan crasht mijn hele spel en ben ik even later terug op mijn desktop. Ik kan dus geen kelders bouwen(en laat dat nou net iets zijn waar ik me erg op verheugd had).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Wii0fan schreef:Klopt het ook dat je de nieuwe muziek niet kan luisteren via de radio? Zoals Outta Here in Simlish e.d.
Ik krijg volgens mij wel een aantal nieuwe nummers, maar ik zie Outta here en die van pixxie lot niet voorbij komen. Volgens mij werkt die vooruit en achteruit functie ook niet helemaal lekker. Als ik op vooruit klik krijg ik om het nummer weer dezelfde als eerst te horen :unsure

Die nieuwe liedjes zitten in ieder geval wel in het spel, ze staan onder pop en je kan ze beluisteren. Maar via de radio heb ik ze nog niet gehoord.
Afbeelding
hounddog1980
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
za 21 nov 2009, 08:22

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

ik heb er 1 ondekt met mijn sims.
mijn sim heeft 20 dagen voor dat hij volwassen wordt. ik speel het een tijdje en elke dag wordt het steeds minder (logisch). een paar dagen later in het spel staat hij op 16 dagen voor volwassen. de sims ga dan op vakantie naar een china of welke plek dan ook. kom naar 3 dagen terug. kijk ik naar mijn sim, staat zijn dagen naar volwassenheid weer op 20 dagen. erg vreemd is dit. en dit is pas na de installatie van WA.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Weten jullie die bug nog uit Sims 2? De auto van de schoonmaker reed weg maar het geluid van een draaiende auto bleef?

Die heb ik nu weer terug in WA maar dan de auto van de buren volgens mij: erg irritant de hele tijd zo een draaiende automotor geluid de hele tijd. Zo even spel opnieuw opstarten en dan hopelijk weg?
Afbeelding
alfredo22
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 18:27

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Bug in "riverview" : sims die niet ingekleurd zijn met daarbij een rood,pikzwart of kaal hoofd.
Bij terugkeer van vakantie een foto gemaakt in Riverview, plots een zwart scherm met wel de camera opties maar geen zichtbare lens, ongeveer 2minuten na deze actie spel gecrasht en terug naar desktop.
Gevolg opgebouwde buurt verloren gegaan.
Nieuw spel opgestart in Riverview na enige tijd totaal geen geluid meer.
Nieuw spel opgestart in Sunsetvalley gegeven opdrachten verdwijnen.
In Egypte verdwijnen stoelen in het basiskamp.
In de patch zou het probleem van niet zichtbare meubels bij de buren opgelost zijn, op mijn computer zie ik ze nog steeds niet,echter op de computer van mijn vrouw zijn ze wel zichtbaar.
Wij spelen beide zonder Hacks,Mods of downloads.
Wij zijn een beetje :sad
Kyta

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

ik krijg de taxi's niet weg en dat is zo irrie .. om de 10 sim-meter staat er ééntje, een bevroren taxi.. .. ga alles maar weer opnieuw doen... :huh ..

Ik had nu het probleem dat ie niet aangeeft waar de stenen liggen.. en het is een groot land om naar 4 steentjes te zoeken...

ik heb alles verwijderd en begin weer opnieuw... :sad

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie