Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 7 van 7

Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik weet niet of ik mijn probleem hier uit de doeken moet doen maar het heeft met Twinbrook (Wereldavonturen) te maken en volgens mij een bug.

Toen ik gisteren met mijn familie in Twinbrook aan het spelen was, werden de ouders van mijn tiener opeens op vakantie gestuurd. De reis begon op een donderdag en eindigde op een zaterdag. Niks bijzonders ook niet toen ik het bericht kreeg dat de ouders binnen twee uur terug naar huis kwamen. De zoon bracht een bezoekje aan het centrum van Twinbrook en las op zijn gemak een boek op een bankje. Toen merkte ik dat ik terug met de ouders kon spelen en dat ze thuis waren. Alles leek in orde te zijn toen ik opeens opmerkte dat de man des huizes alles kwijt was dat in zijn inventaris zat.
Ik stopte met spelen zonder het spel op te slaan en startte het spel terug op. Ik sla elke sims-avond op wanneer ze in bed liggen. Dus ik kwam terug uit op de zaterdagochtend. Geen probleem dacht ik maar een vermelding dat de ouders terugkwamen kreeg ik opeens niet meer en enkel de man was opeens terug van reis. Ik wachtte thuis op hem maar hij kwam maar niet ook de vrouw kwam niet naar huis op het uur dat ze de vorige keer thuis was. Toen ben ik de man gaan opzoeken om te zien waar hij was. Hij is brandweerman en stond op zaterdag (een dag dat hij zogezegd niet moet werken) op zijn werk. De sirenes gingen maar ik kon via de sirene geen interactie doen. En wat zijn inventaris betreft, die is volledig leeg. Alles wat hij had ben ik dus kwijt. Ik heb niet gesaved en gewoon het spel afgesloten. Iemand enig idee hoe ik dit terug in orde kan krijgen? Want in zijn inventaris zitten te veel uniek stukken die een wereldreiziger nodig heeft om de opdrachten in de verschillende landen uit te voeren.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie