Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 4 van 7

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Hoera ik heb er weer bugs bij gekregen
In vakantie landen verdwijnen verkopers zomaar in het niets. In Frankrijk de nectar verkoper.En nu krijgt mijn sim constant dezelfde opdrachten.Maar komt geen steek verder met tombe onderzoeken ( ik heb via kavel bewerken alle inwoners van Frankrijk gewist in de hoop dat de nectar verkoper weer terug zou keren.Helaas is dit niet gelukt )
In China(hier is ook een verkoper gevlucht en kan ik geen douche of tent meer kopen )kreeg mijn sim de opdracht om met de nectar verkoper te praten.Zij dus weer naar huis.Zit er opeens een clone van mijn sim in huis.De opdracht is totaal anders geworden.
Ik heb de clone sim laten verdrinken in het zwembad.Het enige voordeel wat ik van deze bug had was dat mijn rugzak nu met dubbele dingen zit gevuld.
Maar mijn levenswens kan ik zo niet vervullen als ik in Frankrijk alleen maar kook-nectar en date opdrachten krijg. :unsure
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Zucht nu ben ik weer de helft van mijn Familie Kwana geesten kwijt.

Ik had ze verhuisd naar het centrum van Riverview: 3 kwamen er uit hun urn en gingen eerst rondzweven op het lot en later van het lot af en komen niet meer terug.

Hun urnen stonden in de kelder op de goedkoopste display's die er zijn. Ik zie ze nog her en der in de buurt, soms in de bibliotheek of bij de buren maar thuis komen ho maar.

Ik heb al heel wat geesten gehad maar dit nog nooit meegemaakt. Wordt echt een beetje moe ervan: de manier waarop ik het liefste speel: familie generaties lang, wordt op deze manier echt onmogelijk.

:unsure
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Heb je het avontuur wel voltooid? Zo niet, dan is het geen bug. Ik heb geen een bug gehad trouwens. Wacht een keer bleef mijn spel vastzitten en heb ik mijn pc opnieuw moeten opstarten, maar dat was maar een keer. Verder heb ik helemaal geen problemen. Dus ik denk dat die bugs met patch 7.1 te maken hebben, want ik heb die patch niet gewonload en heb geen problemen of bugs.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

Ik ben tot nu toe de volgende bugs tegengekomen:
- Aan het einde van een avontuur moest mijn Sim met een bepaald persoon praten, maar dit ging niet, waarschijnlijk doordat op het moment dat mijn Sim de opdracht kreeg mijn andere sim met die persoon stond te praten. Avontuur annuleren en later opnieuw doen loste het probleem op.
- Voedsel bederft te snel. Wat mijn sims 's avonds in de koelkast zetten is 's ochtends bedorven. Volgens mij alleen bij de duurste koelkast, bij goedkopere koelkasten gaat het wel goed.
- De Sims 3 werd afgesloten toen mijn twee van mijn sims tegelijk op het avonturenbord keken, waardoor het spel vastliep.
Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Bugs ontdekt in de Sims 3 Wereldavonturen? Meld ze hier!

ik speel al zo lang de sims in riverview
ben al paar keer op vakantie geweest met mn sims en tussen door regelmatig opslaan
omdat ik voor heen problemen had met crashen
mn game is helemaal bijgewerkt dus alle updates enzo...
maar naar een tijd spelen kon ik niet meer opslaan of opslaan als
kreeg een fout melding 12
spel speelde wel gewoon door
maar zodra ik naar het hoofdmenu ging was ik mooi mn familie in riverview kwijt
weg alles ppffff na dagen en weken speel plezier begint nu ook bij mij de moed in de schoenen tevallen
nog nooit zon slechte simsspel mee gemaakt als de sims 3
back to de sims 2 maar weer dan

Weergave- en sorteeropties