Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Tuin/kabouter familie ?

Je moet wel 2 magische tuinkabouters hebben volgensmij, die die je opvist uit het water. De tuinkabouters die je uit de 'winkel' koopt die doen niets. :P Ik had een magische tuinkabouter en die stond steeds ineens ergens anders, maar ik had er maar een dus hij kon geen kindjes maken. :P Nu is tie dood en heeft ie een soort grafding :P Ik zal wel nog eens een keer proberen om 2 tuinkabouters te krijgen. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Old times
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 23 okt 2010, 14:40

Re: Tuin/kabouter familie ?

Ik heb ook een familie tuinkabouters. Mijn sim ging vissen, en ving 2 magische tuinkabouters. Ik legde ze in de tuin, en de volgende dag was er een baby kabouter! :P
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Tuin/kabouter familie ?

Je kan trouwens met de testingCheat je kabouter ook ouder en jonger laten worden. Als je met shift op een magische kabouter klikt kun je klikken op " set age" daaronder staan de leeftijden van de magische kabouter. Ben trouwens benieuwd of het ook kan met de magische kabouters die je bij wereldavonturen, ambities en na Middernacht krijgt.
Susan312
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 24 mei 2011, 14:23

Re: Tuin/kabouter familie ?

Ik heb al een hele tuinkabouterfamilie. Er zijn tuinkabouters overleden. Dan komt er een goudkleurig kabouterstandbeeld voor in de plaats. Of oudere tuinkabouters, met wandelstok.
Heel leuk om te zien!
Ik heb helaas geen foto's!
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Tuin/kabouter familie ?

Zo begint een kabouter familie : zet 2 magische kabouters naast elkaar het resultaat is dus =

Afbeelding

dat is het eerste wat je krijgt ;) en die groeit dan op en op totdat hij/zij dood is
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kortlontje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
wo 28 sep 2011, 02:05

Re: Tuin/kabouter familie ?

Ik heb ook wel eens gehad dat ik in de was een Wasbeer (?) ben tegengekomen. Ook heb je mummy kabouters en nog een paar andere varianten.. Heeft iemand hier al een gezinnetje mee gekweekt?

Het klopt inderdaad dat de kaboutertjes naar dingen gaan die ze leuk vinden. Zo gaan ze tv kijken, muziek aanzetten enzo.. Superleuk!
Live, love, life

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie