Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

171 berichten • Pagina 5 van 9

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Simianna schreef:Weet iemand of er een afstudeer ceremonie is voor tieners? Mijn tieners worden gewoon volwassen zonder diploma uitreiking of feest...wat doe ik fout?

Bedankt!
Mijn sim groeide eerst op tot jongvolwassene en toen pas kreeg ik een melding dat er om een bepaalde tijd de ceremonie was. Ik kreeg het dus ook niet als tiener, wat ik wel een beetje raar vond eigenlijk.
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Ik heb een vraag, wel een algemene, maar dat zal wel niet zo'n groot probleem zijn. Ik heb nu een baby, maar heb per ongeluk een foutje gemaakt bij het invoeren van de naam. Kan ik de naam van de baby nog veranderen? Al is het via een cheat of een bestand in mijn documenten. Boeit niet hoe, als ik maar een fatsoenlijke naam heb haha.
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

@Bryan Typ wat Marlinde hierboven al zei; Testingcheatsenabled true in in je cheatbalk, houd shift in gedrukt en klik op je Sim. Klik dan op Sim aanpassen in CAS. (Volgensmij staaat dat in het Engels, of niet..?) en dan kan je gewoon de naam veranderen ;)

V Jep.. Heel makkelijk, en handig als je bijvoorbeeld vind dat die neus van je Sim iets kleiner moet ;) :P

Laatst gewijzigd door Nona op do 23 jun 2011, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Nona schreef:@Bryan Typ wat Marlinde hierboven al zei; Testingcheatsenabled true in in je cheatbalk, houd shift in gedrukt en klik op je Sim. Klik dan op Sim aanpassen in CAS. (Volgensmij staaat dat in het Engels, of niet..?) en dan kan je gewoon de naam veranderen ;)
Oh, in creëer een sim bedoel je? Ik heb gewoon Nederlands.

EDIT: Ik kan creëer een sim niet bij mijn baby openen, dus maar in het gemeentehuis gedaan. Hier is dus wel een minpunt van De Sims. Je kan maar een maximaal aantal letters bij (in ieder geval) de voornaam. Ik wil graag een dubbele voornaam aan mijn baby geven en dat kan helaas niet. Zoiets simpels moet toch wel aan te passen zijn door EA?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Hoe kan je sim het 'hoofd' van de tafel zijn?
Dat koninkje spelen aan de tafel. Want ik krijg dat niet voor mekaar...

& hoe kan je een schatkaart maken?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^ kan dat? :o

Hoe lees ik mijn simmie voor? Mijn sim kan dat gewoon niet? Als ik op die gast druk die aan het slapen is, staat er alleen wakker worden..

laatmaar, roos heeft het heel duidelijk uitgelegd. Sorry voor de teveel moeite. T-T

Laatst gewijzigd door Liza op za 25 jun 2011, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Liza schreef:^ kan dat? :o

Hoe lees ik mijn simmie voor? Mijn sim kan dat gewoon niet? Als ik op die gast druk die aan het slapen is, staat er alleen wakker worden..
Mijn kind zat op de grond te spelen (er stond een boekenkast in de kamer ernaast), en toen ik op het kind klikte stond er ''lees ... voor''. (Zoiets in ieder geval...)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Simmielove schreef:Hoe kan je sim het 'hoofd' van de tafel zijn?
Dat koninkje spelen aan de tafel. Want ik krijg dat niet voor mekaar...

& hoe kan je een schatkaart maken?
Als je op de stoel bij een tafel of op de tafel (weet het niet meer precies) klikt staat die optie er tussen.Schatkaart maken weet ik niet, die wens heb ik nog nooit gehad. :)
Old and wise...
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^ Verbeterende skills en een beetje rust in huis voor de ouders :D
-------
Maar heeft er iemand die nieuwe cheat moviemakerCheats enabled [true | false] geprobeerd? Ik heb de uitleg gelezen op die engelse guide, en hij lijkt heel erg op die van Nraas. Klopt dat, want het lijkt me wel sterk?

Link (helemaal vanonder op de pagina vind je het): http://simsvip.com/?page_id=1877

(Ga 'm straks sowieso is uitproberen, lijkt me heel handig :thumbsup)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Hoe raak je je denkbeeldige vriend kwijt? Ik ben inmiddels al een paar simweken volwassen, en er komt steeds: Pas op, Lucas staat op het punt zijn band met Streepje te verliezen. Maar ik wil gewoon dat die stomme knuffel weg gaat, maar ik kan hem niet verwijderen.. Wat te doen?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Lasco
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
zo 06 jun 2010, 21:14

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Annemiek, heb je al geprobeerd op Streepje te klikken en 'Laat mij met rust' te kiezen?
Ik heb deze actie nog nooit geprobeerd maar dacht dat de denkbeeldige vriendje daarna verdwijnt. Anders weet ik ook geen oplossing. Misschien moet je veel ruzie met hem hebben.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie