Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

171 berichten • Pagina 7 van 9

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^
Dan heb je inderdaad meer kans om als koning(in) te worden gekozen (:

Ik zeg alleen maar dat je dan meer kans hebt 8-)
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op wo 21 sep 2011, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^Ben ik het niet mee eens... :P mijn oude sim had geen vrienden en werd de koningin van de bal.. Alleen nu zijn "mijn" jongens niet eens afgestudeerd wel de bal maar niet afgestudeerd... *eyeroll* achja.. :P
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Als ze al beste vrienden zijn, en je laat ze een paar interacties uitvoeren, staat er onder vriendelijk iets van; beste vrienden voor altijd worden ofzo..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

ik laat zijn ouders dan 'vergeven' doen. maar ik heb nog een vraag:
mijn volwassene vrouw kan al vanaf het begin dat ik levensweg geïnstalleerd had haar diploma uitreiking kleding aantrekken en kan je het popje van je peuter ook pop laten als de peuter kind wordt, en hoe werkt dat eigenlijk, want als mijn peuter ouder wordt dan gaat die met de pop spelen en dan wordt die wel ineens groot.
coksieboksie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 09 okt 2010, 20:26

Kostschool en verouderen

Hoi allemaal!

Ik heb eigenlijk standaard de levensduur van mijn Sims op "voor eeuwig" staan of hoe dat ook heet, waardoor ze eigenlijk niet ouder worden. Als ik toch wil dat mijn Sims naar de volgende levensfase gaan, klik ik op "Volgende levensfase" door middel van cheats.

Heeft iemand een tip wat ik het beste met tieners op kostscholen kan doen? Het duurt letterlijk honderden dagen voordat ze ouder worden (en dus slagen voor hun diploma), maar is er een manier om dat te versnellen zonder de levensduur in de spelinstellingen te verkorten?

Dankjulliewel!
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

ik heb een keer een kind gekregen met zo'n pop, die heb ik uiteindelijk echt gemaakt enzo. en zelfs mee getrouwd. Maar... nu kan ik die kinderen en mijn simmetje en echtgemaakte denkbeeldige vriendje ook in speelgoedvorm veranderen. Hoort dat zo??? Kan ze met testingCheatsenabled true trouwens ook niet aanpassen in cas

Laatst gewijzigd door cynderxxx op do 10 nov 2011, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

V ja dat snap ik maar ik heb dus kinderen met een echtgemaakte denkbeeldige vriend, en die zijn nu dus ook 'echtgemaakte denbeeldige vrienden', maakt me eigenlijk niet zoveel uit want ander wordt het spel zo onrealistisch, maar ik vind het gewoon gek

Laatst gewijzigd door cynderxxx op do 10 nov 2011, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

volgensmij kan je denkbeeldige vrienden (ook vampieren) niet aanpassen in sim creeëren
als je op kinderen van een denkbeeldige vriend en een tot leven gemaakte denkbeeldige vriend klikt staat er in speelgoedvorm veranderen, dan zijn ze weer een denkbeeldige vriend en je kunt ze ook weer snel normaal maken
Gebruikersavatar
Doortje 007
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 18:35

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Hallo iedereen,
Mijn honingpop doet een beetje raar. Al twee keer. De eerste keer was 's nachts (in Sims :flapper) ik had die pop toen bij die peuter in het wiegje gelegd en toen hoorde ik zo'n geluid dat je hoort als er een spook in de buurt is en toen zag ik nergens dat spook en toen lag die pop opeens een paar simsmeters van de wieg! De tweede keer was hetzelfde maar dan zonder spookgeluid. Wat betekent dat? Of is het net zoals die kabouters in wereldavonturen?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Het werkt inderdaad net als de magische kabouters (die btw niet alleen in WA zitten, maar ook al in het basisspel :p) die poppen teleporteren, en waarom weet ik eigenlijk niet..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie