Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

171 berichten • Pagina 8 van 9

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Doortje 007 schreef:Hallo iedereen,
Mijn honingpop doet een beetje raar. Al twee keer. De eerste keer was 's nachts (in Sims :flapper) ik had die pop toen bij die peuter in het wiegje gelegd en toen hoorde ik zo'n geluid dat je hoort als er een spook in de buurt is en toen zag ik nergens dat spook en toen lag die pop opeens een paar simsmeters van de wieg! De tweede keer was hetzelfde maar dan zonder spookgeluid. Wat betekent dat? Of is het net zoals die kabouters in wereldavonturen?
Simsfreak schreef:Het werkt inderdaad net als de magische kabouters (die btw niet alleen in WA zitten, maar ook al in het basisspel :p) die poppen teleporteren, en waarom weet ik eigenlijk niet..
Dat doen ze omdat ze magisch zijn natuurlijk! Doortje 007, je moet zodra je peuter een kind is, en veel met de pop heeft gespeeld, een theekransje moeten geven met je pop. Dan gaat die pas raar doen(misschien;))!
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Ik weet niet of het een algemeen bekend probleem is, maar ik heb problemen met mijn honing pop. Telkens als mijn peuter er mee speelt etc is er niks aan de hand, maar wordt mijn peuter een kind dan blijft de honing pop klein.

Is dit een bug of iets anders? Please help :D!
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Dat bekent dat je niet genoeg met je pop hebt gespeeld. ;) Het vraagt echt heel heel HEEEEEEL veel tijd. Bijna elke minuut moet aan de pop besteed worden.

Maar het kan ook goed een bug zijn, maar ik denk dat het het eerste is.
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^ Heb je de pop in het inventaris van je kind, of op de grond? Als hij in het inventaris zit namelijk groeit hij niet op. Je moet hem na het opgroeien van de peuter op de grond zetten. Dan moet de pop als het goed is ook opgroeien.

V Ik hoop dat het werkt! :)

Laatst gewijzigd door Imme op ma 02 apr 2012, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie