Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

171 berichten • Pagina 3 van 9

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^ Ik denk honingpop, zo heet die pop die later tot denkbeeldig vriendje transformeert...

@ xRainbow: Jaaaa, ik kwam het ineens tegen vandaag xD Zo moeilijk was het idd niet xD
@ freggel: Je moet je kind de pop op de grond laten zetten en dan transformeert ie... tenminste dat gebeurde bij mij.

Maar goed, nu weet ik nog steeds niet waar die moviemakerscheat voor bestemd is.. iemand die al weet wat je daarmee kunt doen?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Ik startte net mijn spel op en mijn peuter was net op het punt op de HP weg te zetten maar in plaats dat de pop voor hem komt is de pop helemaal weg! Kan hem nergens in of om het huis vinden en ook niet in de inventaris van mijn kind. Iemand een idee?

EDIT: Never mind, pop zit bij zijn moeder in huis (ouders gescheiden)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Nona schreef:^sorry.. geen idee..
Hoe vraag je iemand om je date te zijn voor het eindfeest? :3
Ik denk dat je dan een extreem aantrekkelijke releatie op dat moment moet hebben, En misschien moet het je vriendje zin, heb prom nog niet gedaan :woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

xRainbow schreef:^ Die met die sim aanpassen in de leefmodus is eigelijk best wel simpel. :P Je voert testingcheatsenabled true in, houdt shift ingedrukt en klikt op de sim die een makeover moet hebben. :P Dan staat het er vanzelf tussen. :3

Maar kan je dat denkbeeldige vriendje nou ook weghalen? Want ik zie het niet zo zitten dat mijn sim jongvolwassene is, en dat ding er gewoon nog steeds achteraan loopt. :sweatdrop
Bij mij staat er Laat me met rust misschien moet je daar ook op klikken?? als dat erbij staat

freggel schreef:Mijn peuter had een HP speelde er 4 dagen mee,
toen stod er iets van favo speelgoed,
nu is hij kind en heeft hij nog steeds HP weet iemand een oplossing??
ik ging een thee kransje doen toen stond er dat ik ff moest wachten met het spelen en toen werd hij ook een kind ;) je sim gaat ergens naartoe waar ruimte is legt de hp neer en dan gaat tie naar de koelkast om sap te pakken en daarna legt hij het pakje met sap neer en dan moet je ff wachten. Dat is eigenlijk wel een grote vernedering bij de jongens xD
(klik op je HP en dan staat er ergens Theekransje)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

lunatje11 schreef:Hoe kan je homevideo's maken?
of kan dat niet?
Als je de camera gekocht hebt, kun je daarop klikken, en dan staat er een optie 'Homevideo maken' :) Camera kun je trouwens vinden onder elektronica.
Afbeelding
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Ik vraag me af hoe je een kinderopvang kan starten. Ik heb alles al klaar maar ik weet nu niet hoe dit moet. Ik ging er namelijk van uit dat het gewoon bij het gemeentehuis kan maar daar staat niks, of ligt dat aan mij?!?

Alvast bedankt!

:wub
Gebruikersavatar
Lasco
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
zo 06 jun 2010, 21:14

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Om een vrijgezellenfeest te kunnen geven moet iemand in de huishouden verloofd zijn. Pas dan staat de optie bij het feest geven ter beschikking.
En verwonder je niet dat jouw gasten heel lang blijven. Op mijn eerste feest zijn ze tot 6 uur s'ochtends gebleven en ik moet ze naar huis sturen...
En als je een gaaf feestje geeft komt misschien een speciale gast langs die leuk danst :D Ook heb je een bijzondere mogelijkheid met jouw gasten als je op iemand klikt, bijvoorbeeld met champagner bespuiten. Leuk om te zien!

Ze kunnen echter niet dronken worden, maar als je hen ziet denk je bijna dat ze dronken zijn.

Om jouw kinderen in een andere school te laten gaan (kostschool zeg maar) moet je met iemand van zijn of haar ouders naar de computer laten gaan. Daar kan je dan het kind inschrijven en ook weer terug laten komen. Als het kind dan ouder wordt krijgt komt het automatisch terug en heeft dan een nieuwe eigenschap gekregen en misschien een nieuwe vaardigheid. Welke is dan afhankelijk van welke school hij of zij terug komt. Op sportschool gaat zeker je sportive vaardigheid omhoog.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie