Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

171 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Wat kun je in vredesnaam met een kostschool? xd

ik heb mijn kinderen er wel heen gestuurd maar als ze er van af komen, wat dan? xd


V ooh dat is wel chill :3 dat ga ik een keer uitproberen haha

Laatst gewijzigd door maike0090 op za 11 jun 2011, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Waar kan in de Regenboogedelsteen vinden?
Ik wil mijn denkbeeldige vriend tot leven wekken namelijk :s
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
lunatje11
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
228
Lid geworden op:
di 19 okt 2010, 13:33

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^
bij levenslangeblijdschap kan je volgens mij z'on kaart kopen waarmee je alle vissen, edelstenen en insecten kan vinden. Maar daar staat volgens mij niet bij waar die edelsteen precies ligt :S
Ik hoopt dat het helpt.
Sims 3 Lover
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 10 jun 2011, 15:08

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Mijn sims poppetje(s) word niet zwanger en dat vind ik dus heel jammer maar ik heb precies de zelfde nieuwe familie gemaakt met kinderen er bij gemaakt maar ze kan nog steeds zelf geen kinderen krijgen :( Maar mijn spel is gedownload en niet gekocht dus misschien kan het daar aanliggen maar heb al nieuwe gedownload maar die moet ik nog ff testte dus maar nu alvast mijn probleem.
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

freggel schreef:Mijn peuter had een HP speelde er 4 dagen mee,
toen stod er iets van favo speelgoed,
nu is hij kind en heeft hij nog steeds HP weet iemand een oplossing??
Als je genoeg met HP gespeeld en gezongen hebt krijg je een melding dat je de HP weg kunt zetten.. dus uit de inventaris slepen en wegzetten op de grond. Dan wordt de pop een denkbeeldig vriendje. Je kind kan met die chemietafel een drankje maken om het denkbeeldig vriendje echt te maken (als je dat drankje in de inventaris hebt zitten kun je je denkbeeldig vriendje aanbieden hem echt te maken). Je kunt kiezen welk geslacht het vriendje krijgt door een jongens of meisjesnaam uit te kiezen voor je het denkbeeldig vriendje echt maakt.

Ik vind die denkbeeldige vriendjes wel grappig. Nadat ze veranderd zijn naar een personage kunnen ze ergens heen 'tippelen', als ze eenmaal een sim zijn speel je daarmee ook nieuwe kinderoutfits vrij.
Old and wise...
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Simmielove schreef:Waar kan in de Regenboogedelsteen vinden?
Ik wil mijn denkbeeldige vriend tot leven wekken namelijk :s
Dat is een 'kans' voor het kind toch? Als je bij een kans de buurt bekijkt en er ligt ergens een regenboogsteen dan wordt dat aangegeven met een icoontje op de map, maar ik geloof niet dat je met die steen je denkbeeldig vriendje tot leven kan wekken, dat kan met dat bruine drankje van de chemietafel.
Old and wise...
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Luwill schreef:Hebben de honingpoppen een random kleur en naam? Misschien wel een domme vraag, maar ik vraag het me gewoon af.
Ik had er drie en ze zagen er allemaal anders uit en hun namen waren Puzzel, Makkertje en Patje.
Old and wise...
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Klopt het dat de kinderdagverblijf cariere maar tot 5 gaat? :?
Mijn sims heeft de top van die cariere gehaald en dat is maar level 5 en ze verdiend wel 500 per week , is de hele dag bezig met de kids en kan met die 500 per week amper de huur betalen :cry
Gelukkig dat ze soms kado's krijgt en die kan verkopen want rijk word je niet van deze cariere.
En hebben jullie ook dat als je sim een wandelwagen heeft en ze een peuter zeg 10 centimeter moet verplaatsen ze de kleine in de wandelwagen doet en die 10 centimeter er mee loopt?
En kan je de kinderen(schoolgaande) waar je op moet passen bellen dat ze naar je huis komen?Want bij mij komen de oppas kinderen niet meteen uitschool maar pas na 18:00 en om ongeveer 18:30 worden ze vaak al weer opgehaald en kan je niks met ze doen. :(
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

lunatje11 schreef:@redhead0966
De peutercarriere gaat maar tot 5 en dan stopt hij:)
Idd je verdient niet veel, daarom is het niet mijn favoriete carriere :D
^
bij de koopmodus bij hobby's en vaardigheden volgens mij ;)
Je krijgt hem onder overige entertaiment.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie