Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

171 berichten • Pagina 2 van 9

Gebruikersavatar
ElisaChatarina
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 11:04

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Sinds mijn tieners huisarrest hebben gehad en zijn weggeslopen, blijven ze lopen op de "wegsluip" manier. Zelfs nu ze jong volwassen zijn. Ik heb resetsim al geprobeerd. Iemand een oplossing of is dit een bug?

EDIT:
Ik heb nu ook dat mijn sims bij bijna elke interactie hun outfit veranderen naar avondkleding :thumbdn .

Mvg,
Elisa
You're no longer blind, step into the light. So now you can find the passion for life. ~Di-Rect
Gebruikersavatar
cedric
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 19:19

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

sinds ik sims levens weg heb geinstalleerd kan ik en huiss wel uploden maar hij staat niet meer op de site van de sims 3 iemand een oplossing stuur maar een pm
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Even een vraagje over dat honingpop-ding. Kan je die honingpop ook weer 'wegdoen' als je geen zin meer in dat denkbeeldige vriendje hebt? Ik kan me voorstellen dat als een sim een tiener is ik dat vriendje wel weg wil hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Hoe krijg je zo'n honingpop voor je peuter? Ik heb al in z'n invetaris gekeken. En gekeken of er post is in de brievenbus, of dat ik er een via de brievenbus kan kopen. Maar dat is het allemaal niet. :(
En oja, waar kan je zo'n videocamera krijgen?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Bij elektronica, kleine dingen of diversen ofzoiets

@Zinooo; welke beloningen weet ik niet precies. En met die herinneringen; Elke keer als je sim iets 'bijzonders' meemaakt, krijgt ie zo'n herinnering. Als je op delen klikt krijg je de herinnering, en daar staat weer delen. Dan kun je op de sims 3 site aanmelden, en dan deel je die herinneringen dus. Of je die extra's meteen krijgt, of na een bepaalde hoeveelheid herinneringen weet ik niet..

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 05 jun 2011, 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Die honingpop krijg je automatisch. Het moet wel echt tijdens het spelen geboren zijn, je krijgt hem niet als je een peuter bij CAS maakt. Als je een baby hebt gekregen krijg je na een tijdje een berichtje in beelt dat je een pop hebt gekregen en als je ouder dan in de brievenbus kijkt verschijnt ie automatisch in de baby's inventaris (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lasco
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
zo 06 jun 2010, 21:14

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Nou...
Het maakt niet uit of het baby in het spel word geboren of niet.
Niet iedere baby krijgt dit popje om mee te spelen. Er bestaat alleen maar een bepaalde kans dat een baby er een krijgt. Bronnen:
http://www.simsnieuws.nl/2011/05/20/fac ... levensweg/
- Als je ‘Sim creëren’ gebruikt om een gezin met een peuter te creëren, heb je kans dat er een denkbeeldige poppenvriend in de inventaris van de peuter zit zodra de game van start gaat.
http://simlicious.nl/2011/05/13/alles-o ... levensweg/
Some newborns receive special toys in the mail.
Dus niet iedereen, misschien alleen maar iedere tweede kind krijgt de kans.
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

Weet iemand waar de moviemakerscheat voor dient? Ik kan hem wel aanzetten, maar er veranderd geen steek :P Verder zag ik hier ergens een vraag om met testinhcheats je sim aan te passen in CAS terwijl je al aan het spelen bent.. ik heb dit nog niet gevonden hoor :S Hoe moet ik dat doen? XD Of ben ik gewoon blind en lees ik de cheats niet goed?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Stel hier je vragen over Levensweg

^ Die met die sim aanpassen in de leefmodus is eigelijk best wel simpel. :P Je voert testingcheatsenabled true in, houdt shift ingedrukt en klikt op de sim die een makeover moet hebben. :P Dan staat het er vanzelf tussen. :3

Maar kan je dat denkbeeldige vriendje nou ook weghalen? Want ik zie het niet zo zitten dat mijn sim jongvolwassene is, en dat ding er gewoon nog steeds achteraan loopt. :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie