Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 8 van 9

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Mijn sims kunnen waarschijnlijk niet meer op reis (is pas sinds levensweg denk ik, ga meestal niet op reis)
Ik wilde met 2 sims op reis, toen was ie geladen, en toen stonden er geen sims in het huishouden gewoon helemaal niks op dat 'persoonlijkheids' schermpje zeg maar. Toen ging ik naar stad bewerken, en waar normaal terug naar spel staat, stond terug naar installatie. Ik daar op klikken, dan staat het buurt schermpje er (dus met CAS, huishouden kiezen enz) en toen kon je dus sims in Shang Simla laten wonen :S

Echt mega weird, en nu kunnen mijn sims dus waarschijnlijk niet op reis :s
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Funspic
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 09 mei 2011, 20:15

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb een fout ontdekt bij de rijlessen. Als je bij de 1e rijles goed doorwerkt dan komen en 2 vaardigheidsbalkjes vol. Maar als de vaardigheidsbalk voor de 2e keer vol is, verdwijnt de auto en in de inventaris en staan de sims opeens mijlenver weg van de plek waar de auto verdween! Daarna rennen ze naar huis!
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Simsfreak schreef:Mijn sims kunnen waarschijnlijk niet meer op reis (is pas sinds levensweg denk ik, ga meestal niet op reis)
Ik wilde met 2 sims op reis, toen was ie geladen, en toen stonden er geen sims in het huishouden gewoon helemaal niks op dat 'persoonlijkheids' schermpje zeg maar. Toen ging ik naar stad bewerken, en waar normaal terug naar spel staat, stond terug naar installatie. Ik daar op klikken, dan staat het buurt schermpje er (dus met CAS, huishouden kiezen enz) en toen kon je dus sims in Shang Simla laten wonen :S

Echt mega weird, en nu kunnen mijn sims dus waarschijnlijk niet op reis :s
Dan heb je dus mijn vraag beantwoord,

Deze fout is er vanwege patch 1.24
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

O, dat zal best, mijn game is nu opnieuw gepatcht door de buurtleven patch, dus weet niet of het nog steeds hetzelfde is

Laatst gewijzigd door Simsfreak op vr 29 jul 2011, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb het volgende probleem:
Ik had mn sim-tiener opgegeven voor de kostschool op vrijdag en ze zou zondag opgehaald worden, maar op dinsdag was ze nog niet opgehaald...
Iemand hetzelfde probleem? Zo ja, iemand een oplossing gevonden of is deze er niet?

Bedankt!!
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

steefjee90 schreef:Ik heb het volgende probleem:
Ik had mn sim-tiener opgegeven voor de kostschool op vrijdag en ze zou zondag opgehaald worden, maar op dinsdag was ze nog niet opgehaald...
Iemand hetzelfde probleem? Zo ja, iemand een oplossing gevonden of is deze er niet?

Bedankt!!
Ja, ik denk het wel. Namelijk buurtleven accessoires instaleren. Want ik had toch er over gehad dat ik op mijn laptop problemen had met de launcher? Nou dat probleem is door het nieuwe pakket dus opgelost. Zal daarmee ook wel zijn.

Ik had het reis probleem weer niet gehad.
Gebruikersavatar
cedric
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 19:19

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

sim-niels schreef:
cedric schreef:ik heb mijn spel ge herinstalleer en nu krijg ik nog maar een paar seconden om op spelen te druken ( help wan ik heb nog huizen die ge up lowd moeten worden voor anderen !! )
Kan je het wat duidelijker uitleggen? Want ik snap het niet echt..
mijn scherm ( das vierkant geval waar het play icoon op staat en de uplods en de downloads en de uptates dat krijg ik maar een paar seconden en dan gaat het in keer helemaal weg ik krijg dus niet de kans om op downlouds op uploads tekijken en me spullen te uploaden ( zo beter )

Cedric
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie