Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 6 van 9

Gebruikersavatar
ikbenTessa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 21:15

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb nu sinds een week de sims 3 levensweg, en ik word helemaal gek van de bugs. Ik heb alle downloads verwijderd, en alleen die van de ea store opnieuw geinstalleerd, en alsnog doet hij raar. Ik kan bijvoorbeeld geen interacties 'doen' tussen sims, helemaal niets, behalve als de sim in het bubbelbad zit of op bed relaxt. Met de sim die dat doet kan ik in dat geval wel op een andere sim klikken en een interactie aanklikken.

Een ander irritant iets, waarvan ik denk dat het een bug is, is dat als ik in de bouwmodus ben, en ik probeer bijvoorbeeld ramen te plaatsen, dan kan ik vanaf een bepaalde kant niet verder met mijn muis.

Of ook, als ik naar de kaart van de stad wil, dan zit mijn scherm 'vast' en kan ik maar een bepaald gedeelte zien, als ik probeer over de kaart heen te bewegen (dan wel met mijn muis, dan wel met de pijltjes), dan blijft het beeld vast zitten.

Ik word er zo gefrustreerd van, dat ik overweeg om de hele uitbreiding maar te verwijderen. Hopelijk weten jullie nog iets? Zou alles opnieuw installeren kunnen helpen?

Groetjes!
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik ben een nieuw gezin begonnen en wilde daarmee op vakantie. Door de herinneringen loopt het spel veel vertraging op wanneer ik op reis ben. Verder kan mijn sim geen foto's maken met het fototoestel. Je krijgt geen informatie over wat er op de foto staat, wanneer je vervolgens op c drukt wordt er geen foto gemaakt en blijft de sim vast staan. Resetsim helpt, maar nog steeds geen foto. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt.
Op dit moment kan ik wel foto's maken met de mobiele telefoon, dat maakt het weer een klein beetje goed. Alleen kan ik nu de vaardigheid fotografie helemaal niet gebruiken :(.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb problemen met de videocamera juist. Om een opname te beginnen moet je op c drukken. Als ik dat doe gaat het opnamerondje even rood worden en dan houd de opname op. Als ik vervolgens die hoevideo bekijk, is er niks te zien, behalve dan zwart beeld.

Kortom, geen homevideo's voor mijn Simmetjes. :cry
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

ikbenTessa schreef:Hm... Dat is wel raar dan. Ik ben nu, op dit moment, mn hele sims opnieuw aan het installeren. Ben nu bij ambities, moet hierna nog na middernacht en levensweg en dan ga ik proberen of de interacties het doen!! (ben aan het duimen dat alles daarna normaal is)
Ik duim voor je mee.
Gebruikersavatar
ikbenTessa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 21:15

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

HIJ DOET HET HIJ DOET HET HIJ DOET HET AAAA :D Ik was zó opgelucht, niet normaal! Blijkbaar had ik dus ergens een fout in mn spel zitten. Ik ga nu maar eerst een back up maken (een nieuwe), want een back up terug zetten is sneller dan 3 uur installeren + alle updates afgaan XD. Nu maar voorzichtig met downloads proberen, eerst die van de sims 3 store maar eens proberen. Wow, ik ben echt opgelucht!!
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb ineens sinds een dag of 3 dat ik mijn spel niet meer op kan slaan. Als ik een hele tijd aan het spelen ben gaat het lang goed (een slaas hij wel op) en dan ineens geeft hij aan error 12...... Ik heb begrepen dat er meer mensen zijn die er last van hebben, maar weet iemand ook wat het betekend of wat ik eraan kan doen??
Ook als ik "opslaan als" doe of wil opslaan als ik naar "stad bewerken" ga slaat hij niet op.

Ik heb niet de laatste patch geïnstalleerd en m'n downloads had ik verplaatst met het installeren van m'n spel. En tot een vrijdag was er ook niks aan de hand :(

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is behoorlijk irritant.

:wub
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb ineens dat mijn sims vast komt te zitten, nadat ik een herinnering heb gedeeld. Ik kan het spel dus niet opslaan daardoor. en vrijdag had ik dat ik na het eten verder ging met de sims en het spel bleef toen ook vast zitten. Ik had voor het eten opgeslagen, maar alles wat ik heb bereikt na het eten is helemaal weg, omdat ik niet op kon slaan.

Ik denk dat het aan de pc ligt, dus ik heb maar gedefragmenteerd,maar ben toch benieuwd.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

De readme zegt dat je dan contact op moet nemen met de customersupport, al geprobeerd?
Ik kom op het forum van de sims 3 veel mensen tegen met dezelfde foutmelding, het lijkt gerelateerd te zijn aan de laatste patch en voornamelijk voor te komen op 32-bits systemen. Helaas is voor deze bug ook nog geen concrete oplossing.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie