Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 5 van 9

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Refurb, ga je naar dat pagina dingetje, waar de eigenschappen van je sims ook staan, en hoevel simdagen hij nog heeft om te verjaren, enz.
Dan staat links onder zo'n ding... daar stond volgens mij eerst het tekentje van biografie. Als je daarop klikt zie je de herinneringen, nog iets? en dan de biografie :)
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Yeahhh weer een bug gevonden :S

Mijn vrouwtje een jongvolwassen kreeg vlak voor haar verjaardag een gratis vakantie. Toen haar stiefkinderen een goed feest hadden gegeven kwam ze weer terug en moest natuurlijk haar verjaardag nog vieren. Maar ik zag dat ze al volwassen was Dus ik dacht ** Foutje ** Maar ze stond opeens met een ratel en vierde haar verjaardag en werd een bejaarde :?
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

ik weet niet zeker of het een bug is maar ik kan de wandelwagen niet gebruiken.
als ik er op klik en dan voor: naar openbare kavel gaan met' kies. dan loopt mijn simmie daar gewoon heen met de baby in haar armen. ze zet hem niet in de wandelwagen.
is Zooow irritant want ik wil de wandelwagen graag gebruiken.
Please!! help me!!
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik weet niet in welke wereld je speelt. Maar ik speel zelf op het moment in sunset valley, en daar zijn dus bepaalde stukken weg die te steil zijn (of wat dan ook). En daar werkt de wandelwagen niet, dus de weg moet echt plat zijn.

En als bij jou wereld de wegen plat zijn, dan weet ik niet wat het probleem is.
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

De interacties bug. >< Echt superirritant. Zie het niet zitten om alles weer opnieuw te installeren, maar het moet denk ik toch. )#@(*#)(%

EDIT 1:24; heb alles eraf gegooid en alleen de basisgame & levensweg weer opnieuw geïnstalleerd. Nogsteeds hetzelfde.

Laatst gewijzigd door Dotted op zo 12 jun 2011, 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik had als error dat een sim van een al opgeslagen spel voor levensweg dat de mannelijke sim bij carrière constant begint over twee dagen en vier uur staat. zelfs de volgende dag. heel raar, helaas kan ik geen pacht downloaden die er is, omdat er geen verbinding gemaakt kon worden met de download manager. zelfs niet met de nieuwe die ik gedownload heb.
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Dat van dat uitvallen van het spel is opgelost. Ik had een foute ( of een paar ) downloads in mijn spel zitten.
Ik had alles er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd en gespeeld zonder downloads en hij liep als een trein. Toen voorzichtig wat downloads er in en hij loopt nog steeds goed.

Maar toch weer een paar bugs ontdekt.
Als mijn sim op reis gaat krijgt hij bv een opdracht en voert die helemaal uit. Komt hij later terug in hetzelfde land dan krijg ik weer het allerlaatste deel van een opdracht. Bijvoorbeeld breng de bal terug naar mis huppel. Terwijl die sim dat allang gedaan had. En ik ben al mijn spullen in mijn inventaris kwijt als ik op reis ben geweest. Die verhuis doos stond aardig vol met spullen die ik wou bewaren. Alles foetsie :cry Ook geld wat ik krijg in een vakantieland is weg als ik weer thuis kom.
Als ik een lied leer in een vakantie land hoor ik niks.
Als ik mijn eigen muziek in de map zet hoor ik af en toe maar 1 liedje. ( die deden het voor levensweg wel )
En ik wou een band vormen. Maar als ik nummer 4 een bandlid wil maken krijg ik die optie niet meer.

/\/\ Leuke bug hahahaha (alleen niet als al je mannen vrouwen stemmen krijgen.)
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Afbeelding

Mijn spel blijft steeds 'uitvallen' en of het nu in het startscherm of in het spel zelf is, altijd krijg ik die melding ervoor. :angry Als het in het spel zelf gebeurd, krijg ik eerst zwart beeld, dan een kleinere versie van m'n spel met die melding, en als ik op 'Ja' klik, sluit het spel zichzelf af. En als ik op nee druk, krijg ik later als ik het startscherm op wil starten dat er een onbekende fout is opgetreden. :angry Ik irriteer me er echt dood aan. >,<
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

cindy_ve schreef:ja en de nieuwe patch kunnen we zeker pas net voor de sims beestenbende verwachten???
pppfffff
Die is er al. Alleen op een of andere manier kan ik hem niet downloaden omdat ik een bericht krijg dat er geen verbinding met de downloadmanager gemaakt kan worden. Zelfs niet met de nieuwe download manager. zelfde foutmelding.

Ik heb ook dat als ik mijn tiener naar een andere school heb gestuurd, dat hij 's avonds weer voor de deur staat en ik haar ook niet opnieuw terug kan sturen naar die kost school. Ik heb haar dus op laten groeien tot jong volwassene. ( ze heeft daardoor geen diploma zoals haar ouders.) naschoolse activiteiten gaan wel.

Edit: ik heb gisteren de louncher ververst en nu staat de update er niet meer op.
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

De Enigste wat mij irriteert.
(Het is denk ik niet echt een bug).

Maar dat die herinneringen te vaak worden gedaan,
automatisch.
Ik hoop heel erg dat daar een patch voor komt,
mijn spel word daardoor echt langzamer.
Heel raar.

Of is daar toevallig al een modvoor.?

xoxo.
Afbeelding
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Voorheen nooit problemen gehad met bugs in de Sims 3, maar nu beginnen ze mijn neus uit te komen.

Eerst wilde ik twee sims trouwen, dus ik laat mijn mannelijke sim om 1 uur 's nachts een feest plannen voor 18:00 uur. Vervolgens slapen ze beiden en krijgen de sims de herinnering dat ze getrouwd zijn. Ook in hun relatie is dit te zien. Het feest ging vervolgens door, maar er waren geen trouwacties uit te voeren.

Vijf kinderen later... Kan ik ineens mijn kinderen niet meer aanklikken. De vakjes van de kinderen zijn groen, daarnaast kan ik ze niet aanklikken om interacties mee te hebben.
Ook de man van het gezin heeft iets raars. Hij zag er ineens uit als een oudere, terwijl hij volgens zijn leeftijd nog steeds volwassen was. Uiteindelijk naar de kledingkast gestuurd, toen werd zijn leeftijd op oudere gezet.

Ik heb een back-up teruggezet van het bestand dat gemaakt is voor dat de laatste twee bugs begonnen. De man is weer volwassen, maar met de kinderen is het nog steeds hopeloos.

Ik heb ook een aantal keer gehad dat peuters niet opgehaald werden aan de eind van de dag van de kinderopvang, zonder waarschuwing dat de ouders te laat zijn. Het kind blijft dan continu op dezelfde plek zitten, maar je kunt er wel alle interacties op toepassen, maar je weet niet in wat voor humeur het kind is.

De hoeveelheid aan herinneringen irriteert mij ook mateloos. Mijn spel wordt er niet langzamer door, maar het valt op. Als de vrouwelijke sim een kind uit de kinderopvang zindelijk maakt, krijgen alle sims die tiener of ouder zijn uit het gezin de herinnering dat het kind zindelijk is geworden. Dit gebeurt ook wanneer het om een eigen kind gaat. Of wanneer een sim wordt uitgenodigd voor een feest, dan krijgen alle simsleden de herinnering. Een beetje overbodig :S

Ik ga verder zoeken naar een oplossing voor mijn kinderprobleem...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie