Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Geen uitbreiding zonder bugs en errors dus hier kun je de fouten die je in De Sims 3 Levensweg tegenkomt melden.

Wie weet hebben andere forumleden er wel een oplossing voor?

En als EA Nederland vraagt: 'horen jullie nog wat over bugs en errors in het spel', dan sturen we ze gewoon wel door naar dit topic.

:O
Afbeelding
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb per ongeluk ook een onderwerp over errors gemaakt. Zou iemand hem kunnen verwijderen? Het heet: 'sims 3 levensweg problemen (onderandere error 0x6224dd27)' Dan zet ik hier wel mijn probleem:

Error 0x6224dd27
Als eerste kreeg ik al gelijk een error waardoor ik dus niet verder kon gaan met mijn sims leven (error 0x6224dd27).
Ik heb oplossing gevonden en het schijnt dat je de bestanden van mijn documenten/electronic arts/de sims3/DCBackup en alle bestanden van mijn documenten/electronic arts/de sims3/DCCache moet verplaatsen naar een andere map buiten mijn documenten. Helaas worden daarom alle opgeslagen sims levens (stad) verwijderd. Alle opgeslagen huizen, families en openbare kavels blijven wel. Dus sla voor de zekerheid je gezin met huis op.

Interacties problemen
Ik heb nu een ander belangrijk probleem voor mijn sims leven. Normaal gesproken heb je super veel keuzes wat je sim moet doen. Ik heb alleen maar de nieuwe keuzes die bij levensweg erbij worden gevoegd. Hier zijn mijn opties die ik te pakken krijg:
bloemen geven: doet het goed
Vragen om een kussengevecht te houden: doet t goed
vragen om naar binnen te gaan: loopt vast
hierheen lopen: doet t goed

meer keuzes heb ik als jongvolwassene of volwassene niet. Help me astublieft!:'(

Bedankt :)
(sorry van de soort van dubbelpost)
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

(ik kan gewoon verder spelen met familie en ik denk dat alle opties er nog zijn. Alle sims3package files heb ik gewoon erin gelaten (de resourse file verplaatst))

Heb je de unsensor? Die zal nl wel problemen geven nu, net als een paar andere mods, anders zal het vrees ik wachten worden op een patch


Ps: je moet je sig nog aanpassen :p
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb tot nu toe geen "grote" problemen maar wat wel een beetje irritant is, is dat mijn sims iedere keer als ze thuis komen of op een ander kavel aankomen ze zich omkleden in avondkleding..... Dus naar de supermarkt, hup avondkleding aan, naar de kringloopwinkel, hup avondkleding aan hahahaha

Ik dacht eerst dat ik een bug had omdat ze ineens beide jarig waren terwijl dat helemaal niet kon, maar toen kwam ik erachter dat je bij de spelopties nu de leeftijd per fase kan bepalen xD dus dat is al opgelost ;)

:wub
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Goed, geinstalleerd, twee simmies gemaakt. Ik ga in leefmodus en heel mn sims valt uit. Tig keer opnieuw opgestart en elke keer in leef modus valt hij uit. Ik heb alles al lager gezet, maar dit helpt niet.. mijn pc hoort de sims toch makkelijk aan te kunnen..dit doet hij ook na opnieuw geinstalleerd te hebben
Leuk!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

... en toen deed mijn hele Sims het niet meer :( Ik wilde Levensweg gaan installeren, toen gaf hij aan dat hij bijgewerkt moest worden. Oke, aangeklikt enzo. Toen kwam er een melding dat het niet gelukt was.
Dus ik haal de cd eruit en start Buitenleven op (mijn laatste geinstalleerde pakket) en toen stond er dat er een fout was opgetreden bij het opstarten en linksonder stond versie: 0.0.0 :O

Misschien moet ik alles opnieuw installeren. Maar dat zijn er serieus 7... :(
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb het ook 3 keer opnieuw geïnstaleerd en ik heb alle uitbreidingen! Alleen dat had ik gedaan voor de error. Die ging niet weg dus ik heb gedaan wat ik mijn vorige bericht heb gezet. Ik heb het nog niet geprobeerd met mijn 2de probleem. Denkt iemand of dat zal helpen?

@Nina als ik jou hoor zou ik het opnieuw instaleren. Het duurt een uurtje ongeveer maar het is het waard.
Red Star schreef:(ik kan gewoon verder spelen met familie en ik denk dat alle opties er nog zijn. Alle sims3package files heb ik gewoon erin gelaten (de resourse file verplaatst))

Heb je de unsensor? Die zal nl wel problemen geven nu, net als een paar andere mods, anders zal het vrees ik wachten worden op een patch


Ps: je moet je sig nog aanpassen :p
ik maak altijd een back-up dus de downloads en mods heb ik altijd opgeslagen. Maar wat is die unsensor waar je het over hebt?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

^^^
Bij mij zei hij ook dat er een fout was, maar toen heb ik gewoon op ok gedrukt en nu doet hij het toch ..

Afgezien van dat (^) ben ik geen fouten/bugs tegengekomen, alleen wat wel erg vreemd is: Zulke dingen als de poseplayer, chaos mod enz. doen het na de installatie van Levensweg in een keer wel..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Levensweg bevat ingebouwde Poseplayer-achtige functionaliteit, wisten jullie dat?

En ja, bij mij ook de DEP-instellingen even veranderen en hij deed het prima. Ik heb wel al gelezen over bugs maar ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om ze ook zelf te ervaren.
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb nu nog een groter probleem. Je kunt het zien in mijn onderschrift. Ik heb dit probleem gekregen toen ik alles opnieuw had geïnstaleerd. De foto is een huis met een rode omgeving.

EDIT: dat rode veld is gefixt maar ik kan nog steeds niets kiezen als ik op een andere sim klik. Alleen uit romantisch -> bloemen geven en uit vriendelijk -> vragen om kussengevecht te houden. Asjeblieft help!

Trouwens, wat zijn die DEP instellingen?

Laatst gewijzigd door marco op wo 01 jun 2011, 19:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ga naar de DEP instellingen:

Windows 7
- Klik op de knop Start, vervolgens klik je met de rechtermuisknop op Computer en klik op Eigenschappen.
- Klik op Geavanceerde systeeminstellingen. Als om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typ dan het wachtwoord of geef een bevestiging.
- Klik onder Prestaties op Instellingen.
- Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP) en klik vervolgens op DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde.
- Als je DEP wilt uitschakelen voor een afzonderlijk programma, schakelt je het selectievakje in van het programma waarvoor je DEP wilt uitschakelen. Klik vervolgens op OK.
- Als het programma niet in de lijst voorkomt, klikt je op Toevoegen. Blader naar de map (:/C - program files - EA - Sims 3 (en eventuele uitbreidingen) - - game - bin) waar het bestand zich bevindt, zoek het uitvoerbare bestand voor het programma (te herkennen aan de bestandsnaamextensie .EXE) en klik op Openen. Ikzelf heb de toepassing waarmee je het spel direct opstart in DEP gezet en niet de launcher (die kon ik ook niet openen in de DEP uitzonderingenlijst, ik gebruik win 7). Vervolgens kon ik zonder speluitval spelen. Je kan natuurlijk altijd zelf uitproberen of de launcher wel gepakt wordt.
- Klik op toepassen en op OK.
- Als het dialoogvenster Eigenschappen voor systeem verschijnt, klik je nogmaals op OK. Je kan het configuratiescherm afsluiten door op het kruisje te klikken rechtsboven in het venster. De wijzigingen worden mogelijk pas van kracht nadat je de computer opnieuw opstart.

Dit moet je met de basisgame doen en alle uitbreidingen :) Hopelijk hebben mensen hier wat aan. Kom je er niet uitkan je altijd nog op deze site kijken:

http://pinguintech.weebly.com/

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie