Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 7 van 9

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

YannickLOVESDesims schreef:Ik kan nu telkens niet opslaan, want mijn spel loopt onder de paar minuten, en ik heb ook soms met de telefoon dat die de hele tijd blijft afgaan, ook op bureaublad, en dan loopt die vast, weten jullie een manier om dit op te lossen? :?
Ik had ook een tijdje dat hij vast zat en daardoor dus niet kon opslaan.

Nadat ik mijn pc ging defragmenteren komt het niet meer vast te zitten.

Ik zou als ik jouw was de harde schijf defragmenteren.
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

simmertje1981 schreef:
YannickLOVESDesims schreef:Ik kan nu telkens niet opslaan, want mijn spel loopt onder de paar minuten, en ik heb ook soms met de telefoon dat die de hele tijd blijft afgaan, ook op bureaublad, en dan loopt die vast, weten jullie een manier om dit op te lossen? :?
Ik had ook een tijdje dat hij vast zat en daardoor dus niet kon opslaan.

Nadat ik mijn pc ging defragmenteren komt het niet meer vast te zitten.

Ik zou als ik jouw was de harde schijf defragmenteren.
Zou ik ff proberen
AfbeeldingAfbeelding
teenpeentje2609
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 15:06

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik kan mijn opgeslagen spel niet meer spelen omdat hij niet meer in het startprogramma staat nadat ik een nieuw spel begonnen ben, terwijl ik nog 1 leeg vakje heb om een nieuw spel te beginnen. Heel irritant!!!!!! De vorige speelde ik vanaf begin juni en die stond er gisteren niet meer tussen. Hoe kan dat?
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Kijk
als sims naar bed gaan
trekken ze altijd hun pyjama aan
toch?

nou
mijne
wachten eerst een uur of 3 (in simstijd) voor ze eindelijk hun pyjama aan doen -__-
dit geldt ook voor badkleding/gewone kleren/als ze onder de douche gaan/sportkleding/avondkleding etc.
k wordt er echt helemaal gek van ;S
Afbeelding
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

nouja niet echt steeds een uitval bug ofzo, maar als ik overschakelen naar dit huishouden doe, dan schakelt die over naar het ene huis, maar je ziet nog steeds de gezichtjes waar je op kunt klikken als je je sim bestuurd ( ik weet niet hoe het heet) dan zie je nog steeds de gezichtjes van het vorige huishouden.. pretty anoying.. :p
desertedlove
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 02 jul 2011, 19:37

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Hallo!

Ik zit met het volgende probleem, mijn volwassen sim had een gratis reis gewonnen dus ze gingen op vakantie.. Die 2 dagen zou ik dus alleen met mijn Tiener en baby sim verder kunnen.. ik heb hem opgeslagen en wou vandaag verder gaan.. zijn mijn sim icons (om een andere sim te selecteren om mee te spelen) weg en ik kon geen andere sim selecteren, ook waren de volwassenen nog niet terug.. Op TS3 forum zeiden ze dat ik dan opnieuw moest beginnen, dat heb ik dus net gedaan, ga met mijn 2 volwassen sim op vakantie, eenmaal aangekomen in china, weer die sim icons weg.. mijn geldmeter staat op 0 en ik kan niks meer, niet terug naar huis, niks.

Weet iemand hoe ik dit prob. kan oplossen of waar het aan kan liggen?
Ik word het spel zo een beetje zat, elke keer als er iets nieuws uitkomt is er weer wat mis met het spel..

Kan iemand me alsjeblieft zsm helpen?
Gebruikersavatar
xstefanxsimsx
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:43

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

ik heb er wel een paar..

gelukkig loopt het spel NIET vast , zoals bij alle andere uitbreidingen

maar.. wel een aantal 'foutjes':
- als tieners naar het schoolbal gaan dan worden ze verliefd maar op ''verkeerde'' personen.. zo zijn mijn twee tiener meisjes verliefd op hun denkbeeldige vriendjes, en mijn tiener jongen verliefd op zijn jongvolwassen halfbroer.
- op begeven moment krijg je een melding: je sim is de band met popje (denkbeeldig vriendje) aan het verliezen zal je niet eens wat vaker met hem spelen? voordat je hem kwijt raakt. oid. maar ik raak hem maar niet kwijt, ze is inmiddels al volwassen en nog krijg ik die melding.
- er klopt iets niet met de leeftijd, want een van mijn jongvolwassenen heeft bij ouder worden staan: word ouder over 183 dagen.. terwijl een 'heel' sim leven maar 180 dagen duurd bij mij.

hopen dat snel een update komt..
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Mijn spel valt meestal gewoon zomaar uit

en nog een heel droog foutje:

Als ik een sim heb en ik klik op de douche dan staat er 'douchen' en 'o jaa met...'
'o jaa met...' is grijs want ik heb maar een sim in huis, die is dus niet beschikbaar. Als ik er toch op klik staat er:
'Je kan geen o jaa doen want er is een beschikbare liefde in het huis'
of iets in die richting
dus iig 'een' ipv 'geen'
en dat faal tbest wel


V die krijg je alleen als ze van baby naar peuter opgroeien, niet als je een peuter in CAS maakt

Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 18 jul 2011, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

SIMSxADDICT schreef:Het probleem bij mij is dat als ik een Huwelijksfeest geef, en de mensen klappen, dat ze dan ook letterlijk blijven klappen en niet meer stoppen. Ze bleven iets van 2 dagen klappen! Toen gebruike ik de resetsim cheat. Wel irritant :S
Had ik ook.
Dan moet je gewoon ResetSim gebruiken. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie