Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb een probleem in mijn kinderdagverblijf-carriëre als de ouder hun kind 's avonds komt ophalen.
Ze nemen het kind in hun armen, knuffelen het, zetten het terug neer en vertrekken zonder hun kind.
Het kind blijft dan gewoon zitten, zijn behoeften gaan langzaam achteruit. Het speelt niet met het speelgoed. Mijn verzorger kan wel met het kind spelen, op het potje zetten , .... .
Vaak 'verdwijnt' het kind dan een uur a 2 uur (simuren!) later, maar met momenten blijft deze hier de hele dag (en nacht!) nog zitten. Tot ergernis van mijn sims, want het kind zit hier maar te huilen.

Enige optie: met move objects het kind verwijderen...
Origin accountnaam: 'Sarientje'
marisca87
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
ma 13 sep 2010, 21:12

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

marco schreef:
marisca87 schreef:bij mij blijft ie af en toe een paar seconden hangen om de minuut ongeveer echt heel irritant hoe kan dat toch :S

dat heb ik ook gehad. Het was gewoon een overdosis downloads die dat veroorzaakte. Heb je veel downloads of niet?
nou nee dat valt wel mee maar moet ik dat dan verwijderen of kan ik levensweg er beter opnieuw opzetten de eerste 1.5 dag deed ie heel normaal tot na het avond eten ineens
Susan312
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 24 mei 2011, 14:23

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Bij mij de volgende bug:

Mijn kind werd een tiener en ik kreeg de optie om gratis op vakantie te gaan zodat mijn tiener een feest kon geven. Dat heb ik gedaan. Was allemaal hartstikke leuk.
Maar daarna kwamen de ouders terug en was de vader ineens oudere en de moeder ook bijna (daar voor nog niet in de buurt van ouder worden) en een dag later was de vader ook dood, op 74 dagen ofzo, terwijl ik bij opties niet die leeftijdsfase heb verkort. Heel vervelend.

Verder blijft mijn tiener, nu jongvolwassene, sluipen. Ze is een paar er tussen uit geslopen terwijl ze huisarrest had maar nu blijft ze sluipen, bij alles.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

De bug, die ik eerder heb gemeld van problemen met de inventaris is inderdaad verdwenen, nadat ik mijn sim op vakantie naar Egypte heb laten gaan. Ik kan overal weer gewoon bij.

Verder heb ik ook de ervaring, dat het spel nogal eens veel tijd nodig heeft om een kavel helemaal te laden. Maar ik vind dat eigenlijk geen bug. Ik heb gewoon mijn kavel heel erg vol met spullen en dat vraagt nogal wat van de computer. Dat veroorzaakt bij mij ook, dat ik af en toe even een bevroren spel heb.

En nee, het ligt niet aan de pc :D (quad core, windows 7, 5 gig RAM en een Nvidia 9800 GTX +). Met alles wat wij zo geweldig vinden aan het spel hebben we ook een heel zwaar spel gekregen. It's as simple as that ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Miss_Darkie schreef:Ik heb een probleem in mijn kinderdagverblijf-carriëre als de ouder hun kind 's avonds komt ophalen.
Ze nemen het kind in hun armen, knuffelen het, zetten het terug neer en vertrekken zonder hun kind.
Het kind blijft dan gewoon zitten, zijn behoeften gaan langzaam achteruit. Het speelt niet met het speelgoed. Mijn verzorger kan wel met het kind spelen, op het potje zetten , .... .
Vaak 'verdwijnt' het kind dan een uur a 2 uur (simuren!) later, maar met momenten blijft deze hier de hele dag (en nacht!) nog zitten. Tot ergernis van mijn sims, want het kind zit hier maar te huilen.

Enige optie: met move objects het kind verwijderen...
En reset sim?
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

eeh ik heb nu wel een bug denkik niet omdat me computer slecht is(is het zowiezo niet dus)...
maare nadat mijn sim op gratis vakantie was gegaan was zijn levenswens weer gereset zegmaar
zijn levenswens is om 30 levens te redden bij een brand, hij had er al zo'n 20 gered en toen ie terug kwam stond het weer op 0
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Evannahsue schreef:
Miss_Darkie schreef:Ik heb een probleem in mijn kinderdagverblijf-carriëre als de ouder hun kind 's avonds komt ophalen.
Ze nemen het kind in hun armen, knuffelen het, zetten het terug neer en vertrekken zonder hun kind.
Het kind blijft dan gewoon zitten, zijn behoeften gaan langzaam achteruit. Het speelt niet met het speelgoed. Mijn verzorger kan wel met het kind spelen, op het potje zetten , .... .
Vaak 'verdwijnt' het kind dan een uur a 2 uur (simuren!) later, maar met momenten blijft deze hier de hele dag (en nacht!) nog zitten. Tot ergernis van mijn sims, want het kind zit hier maar te huilen.

Enige optie: met move objects het kind verwijderen...
En reset sim?
Nog niet geprobeert...

Nog een bug die ik al een hele tijd heb (nog voor dit pakket):
Als ik mijn kind wil oppakken of een flesje wil geven ofzo, dan loopt/kruipt mijn peuter altijd richting de trap en loopt mijn sim (volwassene!) naar beneden. Dan geeft ie dan dat er een obstakel in de weg staat en vervalt de actie. Als ik nogmaals aangeef dat ie mijn peuter moet oppakken, weer hetzelfde obstakel...
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik lees dat sommige nogal last hebben dat hun spel opeens uit gaat. Of dat de sims bevriezen.
Dat had ik ook .....tot gister :-)
En ik hoop dat het voor anderen ook werkt.

Ik haal de volgende dingen uit mijn sims 3 map in Mijn Documenten


CasPartCache.package
compositorCache.package
scriptCache.package
simCompositorCache.package

Sinds ik dat gedaan heb kan ik weer gewoon spelen.
Gebruikersavatar
Rowenavb
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 14:06

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

ik heb ook veel bugs sindsdat ik levensweg geinstalleerd heb!
Maar de belangrijkste is : Als ik nu op vakantie ga naar Egypte ,Frankrijk of China maakt niet uit waar ... en ik koop een fototoestel en ik wil een fotomaken loopt hij helemaal vast althans alles loopt door maar m'n sim reageert niet meer op wat ik zeg dat ze moet doen ze blijft gewoon staan maar alle basisbehoeften gaan achteruit ... weet iemand hoe dit komt? het is alleen als ik zo'n fototoestel gebruik (de foto word ook niet gemaakt )

:(
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ben eigenlijk nog geen bugs tegen gekomen. Maar heb eigenlijk met geen enkele uitbreiding echt last van bugs gehad.

Enige wat ik een beetje apart vond was dat een jongvolwassene op zichzelf was gaan wonen (al voor de uitbreiding) dat ie nadat de sims een tijdje gedraaid had de uitnodiging van zijn moeder kreeg om te gaan samen wonen. (Dit is dus wel gebeurd nadat ik de uitbreiding geïnstalleerd had. Dat vond ik een beetje apart, maar is volgens mij geen bug ofzo.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Mijn zelfgemaakt foto's verdwijnen. Ik heb bij de Sim met een Styliste portfolio wel gewoon 18% of zo staan, maar er zitten helemaal geen foto's meer in. Hetzelde bij digitale fotolijstjes.

Maar ik heb de nieuwste patch nog niet geïnstalleerd, vanwege mijn nieuwsgierigheid dus misschien lost die dit probleem wel op :')
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie