Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 3 van 9

eLPee1982
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 22:54

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Bugs die ik tot nu toe ben tegengekomen:

In 'Materiaal bewerken' zijn bij het kopje 'diversen' mijn opgeslagen bewerkingen weg, en als ik ze weer opnieuw op sla, en ik ga weer terug naar het mapje 'diversen' zijn ze weer weg!

Een tiener zat op een kostschool. Toen haar vader haar belde om te kletsen, was ze enkele tellen later weer thuis. Ze ging niet meer terug naar de kostschool, ook de dag daarop niet.
Ik kon haar ook niet van de kostschool halen.
Naar de gewone middelbare school kon ze ook niet, want er stond nog steeds bij haar dat ze op de kostschool was ingeschreven. Dus ze kon helemaal niet meer naar school.
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ok, ik heb nu de game geupdate,alleen hij leest mijn disc niet meer!! In het begin wel maar op het moment dat je je opgeslagen spel moet kiezen of een nieuw spel begint geeft hij aan dat ik de disc erin moet stoppen en ik heb dan de keuze uit opnieuw proberen en uit stoppen. Iemand weet hoe ik dit kan stoppen? De lens is schoon en niet stuk en ik heb al alles opnieuw geïnstaleerd. Ik heb ook alle downloads en mods weggestopt.
Harpor
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 03 jun 2011, 15:20

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb een hele rare bug, ik was wat kwajongens streken aan het uithalen bij de lieve buurman, ik wou zijn huis bekogelen met eieren hij maakt wel een gooi beweging maar ik zie geen eieren helemaal niks?

Ook als ik de wastafel saboteer en een sims was zijn handen wordt hij wel kleddernat en reageert op het voorval maar ik zie geen water wat op de sims wordt gespoten ...

Ik heb de bug eigenlijk met alle kwajongens streken :( Please help?
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

eLPee1982 schreef:Bugs die ik tot nu toe ben tegengekomen:

In 'Materiaal bewerken' zijn bij het kopje 'diversen' mijn opgeslagen bewerkingen weg, en als ik ze weer opnieuw op sla, en ik ga weer terug naar het mapje 'diversen' zijn ze weer weg!
Dat heb ik dus ook. :S Alleen ook nog met opgeslagen creaties.
Afbeelding
Harpor
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 03 jun 2011, 15:20

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

@pipapanda13

Ik heb ook strekenbugs,

Ik dacht laat ik het huis van de buren een bekogelen met eieren maar die zie ik niet eens, ze maken wel een werp beweging maar ik zie geen eieren vliegen.

Ook bij het saboteren van de douche & wasbak zie ik wel dat ze er op reageren maar ik zie niet dat ze water in hun gezicht krijgen. Heel jammer dat ik dat niet kan zien ik denk dat het een bug is of zo.
Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

bij mij werkt het lichaams haar niet
ik zie het wel maar zodra ik naar het spel terug keer is al het lichaamshaar verdwenen
dat van die streken bug heb ik ook je zie niks
heb ook nog een hele irritante bug
zodar ik teveel herrineren opload naar de site slaat heel mn spel vast en moet ik de pc op een moelijke manier opnieuw optezien starten
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Dat zijn bekende bugs die veel Simmers hebben: EA struint alle forums af voor meldingen van bugs. Als eerste het Amerikaanse Sims 3 forum en daar is het ook gemeld, dus ook bekend nu vast bij de patch makers.

Je bent dus lang niet de enige en hopen dat er snel een nieuwe patch komt. Ze werken er aan in ieder geval.

:knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

ik heb ook een bug die hier al gemeld is. namelijk, mijn volwassen sims kunnen alleen nog maar: uitnodigen voor kussengevecht en bloemetje geven doen. ik word er gek vam want nu is er niks meer aan het hele spel :(
moet ik nu wachten op een patch of was er al een andere oplossing?!
PLEASE help me !!! :O
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Matthieu schreef:Ik heb misschien een klein bugje, als ik de CAS in ga, dan gaat ie niet meer automatisch naar beneden zegmaar, al heb ik een trui die heeeelemaaaaaaaal onderaanstaat, als ik op bovenlicham kleding klik, blijft ie lekker boven staan :sneaky
Dat vind ik juist irritant en ik heb dat ook :laugh
Dus als dat een bug is is dat een goede bug XD!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

SimsBear schreef:
Matthieu schreef:Ik heb misschien een klein bugje, als ik de CAS in ga, dan gaat ie niet meer automatisch naar beneden zegmaar, al heb ik een trui die heeeelemaaaaaaaal onderaanstaat, als ik op bovenlicham kleding klik, blijft ie lekker boven staan :sneaky
Dat vind ik juist irritant en ik heb dat ook :laugh
Dus als dat een bug is is dat een goede bug XD!

Tja, ik vond het ook een beetje irritant maar nu moet ik er weer aan wennen. xD

sorry voor pp
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie