Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 2 van 9

Gebruikersavatar
Deliverance
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
wo 01 jun 2011, 21:49

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb sims Levensweg sinds vanmiddag, maar ik kan mijn sims geen normale banen meer geven sinds ik dus Levensweg heb geïnstalleerd. Als ik bijv. op het ziekenhuis klik, kan ik geen medische carriere meer opstarten..
Weet iemand wat dit is en kan iemand me ermee helpen? :x
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

marco schreef:Ik heb het ook 3 keer opnieuw geïnstaleerd en ik heb alle uitbreidingen! Alleen dat had ik gedaan voor de error. Die ging niet weg dus ik heb gedaan wat ik mijn vorige bericht heb gezet. Ik heb het nog niet geprobeerd met mijn 2de probleem. Denkt iemand of dat zal helpen?

@Nina als ik jou hoor zou ik het opnieuw instaleren. Het duurt een uurtje ongeveer maar het is het waard.
Red Star schreef:(ik kan gewoon verder spelen met familie en ik denk dat alle opties er nog zijn. Alle sims3package files heb ik gewoon erin gelaten (de resourse file verplaatst))

Heb je de unsensor? Die zal nl wel problemen geven nu, net als een paar andere mods, anders zal het vrees ik wachten worden op een patch


Ps: je moet je sig nog aanpassen :p
ik maak altijd een back-up dus de downloads en mods heb ik altijd opgeslagen. Maar wat is die unsensor waar je het over hebt?

het weghalen van de blokjes die je bij douche enzo krijgt :p, ik vind die blokken erg irritant en veel te groot, de hele sim is gewoon weg en wat is er te zien? niets speciaals toch
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Als ik een butler in huis heb en ik raak bevriend met hem/haar trekt hij/zij gewone kleren aan.

Net wou ik mijn baby pakken en werd heel het huishouden onzichtbaar. Ik kreeg ze alleen te zien als ik ze iets wou laten doen. Maar kon de aktie niet uitvoeren.
Ik dacht het op te lossen door naar stad bewerken te gaan maar toen ging die onderste rand alleen weg en kon ik niks meer. Dus via taakbeheer de boel maar afgesloten wat heel lang duurde.
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Bloos probeer de cheat "reset sim" gevolgd door eerst de voornaam van je sim en daarna de achternaam, ik had laatst het probleem ook en dit loste het op voor mij. [een uur terug of zo iets]
En de userinterface/taakbalk terug krijgen kan een lastige zijn, maar voor mij heeft de mod van NRAAS errortrap geholpen [die trouwens al up to date is voor de nieuwe patch] Hier te vinden.
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb nog niks in het spel kunnen ontdekken tot nu toe maar ik heb een ander probleem en die heb ik nog van niemand gehoord:
Als ik mn cd in de comp doe dan krijg je normaal gesproken je launcher en kan je je spel aanklikken, maar ik krijg een melding van mn comp dat ea wat wil doen en als ik ok druk krijg ik de foto te zien die je ook zag bij het installeren van levensweg en dan gaat setup iets doen en krijg ik opeens te lezen: weet je zeker dat je levensweg wilt verwijderen. Nou mooi niet dus dus klik ik op anuleren en daarna ben ik gewoon via de snelkoppeling van levensweg het spel gaan spelen.Maar is toch raar dat ie zodra je de cd in de cdromspeler doet hij m wilt verwijderen?
Ik heb trowuwens wel een opgeloste bug ontdekt: de balk van je sim blijft nu langer groen ik hoefde niet de beste spullen te kopen nu, dat scheelt.lol
Gebruikersavatar
Super_Grootgevaar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 23:39

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Voor ik Levensweg had kreeg ik iedere keer een foutmelding dat mijn launcher het niet meer deed. Gelukkig is dat probleem opgelost met het installeren van Levensweg!

Wat me wel op viel dat was toen ik een hoogteslaper had geplaatst, deze had aangepast met 'stijl creëren' dat de oude kleur (het blauwe van de lakens) nog steeds te zien was. Toen ik het bed terug weg nam had ik het originele bed in handen maar mijn gecreëerde bed stond er ook nog! Uiteindelijk heb ik drie bedden (!) moeten verwijderen om het mijne mooi te hebben. Maar voor de rest speelt het spel prima, vooral die filters vind ik top!
~°~ Paris is always a good idea ~°~
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

JayLenax schreef:Bloos probeer de cheat "reset sim" gevolgd door eerst de voornaam van je sim en daarna de achternaam, ik had laatst het probleem ook en dit loste het op voor mij. [een uur terug of zo iets]
En de userinterface/taakbalk terug krijgen kan een lastige zijn, maar voor mij heeft de mod van NRAAS errortrap geholpen [die trouwens al up to date is voor de nieuwe patch] Hier te vinden.
Dat had ik geprobeert maar hielp niks. Ze stonden trouwens nog gewoon op hun plaats alleen ik zag ze niet.Alleen als ik ze bijv naar de wc wilden laten gaan zag ik ze.
Maar het ligt volgens mij aan de butler want die heb ik ontslagen en alles loopt nu vlotjes.Dus voorlopig geen butler meer voor mij of ik moet hem/haar negeren en geen vrienden worden.Wat in dit huishouden moeilijk is want de man heeft een heel hoog charisma en is dus gelijk vrienden als hij iemand nieuw aanspreekt.
Die balk ging alleen weg toen ik de stad wou bewerken. Later toen ik hem opnieuw opstartte was hij er gewoon weer.

Dat met de cd heb ik ook. Vind ik niet echt vervelend maar het hoort natuurlijk niet. Als ze dit oplossen mogen ze dat ook gelijk doen bij middeleeuwen want daar heb ik dat ook.
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

hiki schreef:Dat hebben meer mensen: stop je cd erin, klik het SETUP scherm weg en start De Sims 3 Levensweg op via de Desktop Icoon.

======

Ben ik de enige die geen nieuwe spellen / buurten kan opstarten? Alleen de oude saves? (ik heb maar 2 saves).

:S
Ok thx hiki voor het antwoord, dacht dat het weer eens iets met mn comp was. ;)

Wat betreft jouw probleem met nieuwe buurten, ik haal altijd voor er een nieuwe uitbreiding eraan komt mn saves weg.Ook in de safemap haal ik de backup eruit zodat ik met een schone lei begin.Heb het al eens met eerdere uitbreidingen gehad dat de nieuwe toevoegingen van de nieuwe uitbreiding er dan niet lekker in kwam en dan het wel eens problemen of crashes gaf.
Ik kon dus gewoon sunsetvalley of de andere aanklikken en speel in sunsetvalley.
Mischien heb je hier wat aan of niet maar het is raar als je nu opeens geen nieuwe buurt meer zou kunnen maken. Hoop dat het gauw gefikst word ;)
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Ik heb alleen maar bugs in het spel!

Mijn sim geeft aan dat ze zwanger is met zwangerschaps kleren enzo, maar er staat niet dat ze zwanger is in gemoedstoestanden, en kan wel gewoon nog werken bij haar eigen baan, maar kan geen nieuwe baan krijgen..

En nog veel meer!

EDIT: Als een sim thuis komt dan zijn de meubels verdwenen duurt het eerst bij mij 2 minuten voordat ze allemaal geladen zijn.. En de rabbitholes zie ik niet meer, dus ik zie die gebouwen niet. :(
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Aaaaah! Nu bij een vriendin de Sims 3 Levensweg testen en we hebben wel echt een vreselijk irritante bug... Onze camera werkt echt ont-zet-tend langzaam.. Niet een beetje langzaam, maar het duurt echt eeuwen om te draaien of in of uit te zoomen. Naar voor, achter, links en rechts bewegen werkt wel normaal... We hebben het spel maar weer afgesloten, want zo is er echt niets aan.. x_x
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld hier je De Sims 3 Levensweg bugs en errors

Tot nu toe draaide mijn Sims gewoon goed. Ik gebruik geen enkele mod. En bij de installatie uiteraard even het aangepaste materiaal weggehaald. Ik had bij het installeren geen problemen met het bijwerken en de patch daarna.

Sinds de installatie van Levensweg heb ik de nodige problemen met de inventarissen van mijn sims. Eén van mijn sims heeft nog wat gevonden edelstenen in zijn inventaris. Deze kan ik niet laten slijpen, verplaatsen of wat dan ook. Regelmatig als ik zijn inventaris open knippert de hele rij met items ook.

Ik wilde de mand van de slangenbezweerder naar zijn inventaris slepen voordat hij weer naar Egypte gaat. Dat lukte dus ook niet. Op ESC drukken betekende alleen maar, dat de hele mand nu weg is.

Ik kan geen voltooid schilderij meer naar de (familie)inventaris verplaatsen. Dat wordt lastig om die in de kringloopwinkel te verkopen. Ook verkopen via de inventaris gaat niet.

Ik ga in elk geval mijn sims op vakantie sturen. Misschien helpt dat weer, net als met de bug van de auto's die bleven staan in het verleden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie