Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

119 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

Eerste keer voor mij dat ik een spel op de release dag gekocht heb!

En een RECORD tijd installeren!!! Yeehaa! :P
Ik weet voortaan hoe ik dit aan moet pakken. Heb ook niet alles hoeven te deinstalleren.
Ik had nadat ik de vorige keer Na Middernacht had geinstalleerd het Sims 3 mapje in mijn documenten gecopieerd en bij de originele er Origineel achter getypt.
En toen in het gecopieerde mapje alle downloads gedaan.
Waardoor ik net alleen de namen even hoefde te veranderen en toen kon ik met een zo schoon als schoon kan zijn spel de uitbreiding zonder enige problemen installeren! :D
(En ik heb de EADM niet geinstalleerd trouwens, tussentijdse updates doe ik niet meer aan)

En nu net de mappen weer verwisseld en het werkt!!! YOEHOEEE!!!!
Zeker vette nieuwe objecten en meer dan ik dacht. Leuke nieuwe bedden. Je kan mooie thema kamers maken met deze uitbreiding. :)

Die nieuwe optie om je spullen te filteren is echt ontzettend relaxed trouwens. Zo hoef je ook niet zo te zoeken wat allemaal nieuw is :D Alleen moet je eerst even alles aanvinken voordat je een andre uitbreiding wilt filteren en dan opnieuw een uitbreiding kiezen, anders laat hij de vorige gefilterde spullen staan. Maar ach, kleine moeite :)

En nog een vraagje, ik heb deze nu mede zo vroeg gekcoht omdat ik aan een wereld wil beginnen straks. Hoelang na zo'n uitbreiding duurt het meestal voordat ze CAW updaten?
(Dan kan ik mdarna downloaden)

Laatst gewijzigd door Bakie op wo 01 jun 2011, 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wicked Rose
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 07:57

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

Eindelijk! Maar ik heb hem nu ook!! ^^ :D
Eerst Den haag Leyweg afgezocht, geen enkele winkel "ja de vracht komt morgen pas" :thumbdn Maar in de stad gevonden! Whoooo! :swing
If I touch a burning candle I can feel no pain..
If you cut me with a knife it's still the same..
In the ice or in the sun it's all the same..
I know that I am dead..
Yet it seems that I still have some tears to shed..

Tears to shed - Corpse bride
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

Ik heb hem ook al 4 uur maar heb hem nog niet geïnstalleerd xD
Moest eerst de konijn/cavia kooi verschonen en toen mijn eigen kamer verschonen xD en ben nu bijna klaar, dus ga hem ook zo installeren :klap

Oja ik heb hem bij de Dixons gehaald, moest eerst die verkoper overtuigen dat de release datum al vandaag was :lol :lol

Laatst gewijzigd door Starrats op wo 01 jun 2011, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties