Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

119 berichten • Pagina 1 van 6

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

Afbeelding

Over een paar dagen ligt De Sims 3 Levensweg in de winkels, maar er zijn soms gelukstreffers die het spel eerder kunnen kopen! Ben jij dat geweest? En waar heb je het kunnen kopen voor de release datum?

Liever geen reactie's plaatsen zoals 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee'. Alleen graag melden als je De Sims 3 Levensweg LEGAAL heb gekocht!

Deze 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee' berichten worden zonder commentaar dan ook verwijderd door de moderators, dit geld ook voor vragen e.d.


;)
Afbeelding
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Het Grote 'Ja ik heb Levensweg' topic!

Ik heb hem!

Via een duitse site gekocht online. Ik heb hem vandaag gekregen.
Alleen, heel veel fouten. Ik kon niet meer verder met mijn sims leven hij gaf de error 0x6224dd27. Dus ik moest opnieuw beginnen. Opzicht niet erg ik hou wel van bouwen :P (de smiley bedoel ik mee: lekker bouwen, jippie! en niet om te pesten of zo)

Alleen nu is er nog een groot probleem. Als ik op een andere sim klik heb ik alleen de keuze uit: romantisch -> bloemen geven, en uit: vriendelijk -> vragen een kussengevecht te houden. Je kunt niet kletsen, grappen maken, enz.

Omdat ik 1 van de eerste ben die hem heeft weet niemand een oplossing. Dus ik wacht, desnoods tot sims 3 huisdieren in de hoop dat ik dan wel kan praten, grappen maken, ruzie maken, enz.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

Yeeeyy!!! ik heb 'm! :swing (dat was een zeer onverwachte zin hé?!)
ik was zoo nieuwsgierig naar of 'ie d'r al lag, en toen heb ik even gekeken bij frs..
EN DAAR LAG 'IE!! Nu is eadm bezig met downloaden (17%) en als hij klaar is ga ik gelijk speeluh!!!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

Ja Heb Hem Ook!!! Dit keer de Intertoys zelfs. Dynamite had levensweg niet. (Mijn Lieve GameMania die alles had voor de release is weg :cry ) De Free Record Shop kon levensweg helemaal niet vinden in de computer of op de website. Ben toen naar Intertoys gegaan, hadden ook niks in de computer enzo. maar de verkoopster had een mailtje gehad gisteren dat hij vandaag (of morgen) binnen zou zijn. Vandaag belde ze en kon hem op komen halen :klap
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Levensweg' topic!

ik heb hem, of ja over een half uurtje, m'n broer is in de mediamarkt en brengt hem voor me mee :D, heeft net gebeld om zeker te zijn of het de juiste is (hij speelt nl geen sims)


edit: aan't installeren nu, maar weer geen mooi boekje :(, wel jammer

Laatst gewijzigd door Red Star op di 31 mei 2011, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie