Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 14 van 18

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Die komen niet automatisch, dat moet je bij die deuren zelf instellen. Gewoon in de koopmodus met shift ctrl (als ik het goed zeg) erop klikken. ;-)

Maar ik was al bezig met een gids, alleen door drukte had ik er geen tijd meer voor. Maar eht is nu kerstvakantie, dus. :fluit
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Ik heb bij mij volk wonen, maar ik zie eigenlijk niet waar.
Als ik op de deuren klik kan ik ze wel 'afsluiten voor mij, voor huishouden, voor iederen, ...' maar als ik in mijn inkomhal sta zie ik wel regelmatig hetzelfde volk komen :)

Dus denk het wel :)


@Zemm: Dat wist ik niet :) Moet ik toch eens proberen :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Kan iemand mij helpen.Elke keer dat ik deuren waar je op klikt en 'aanbellen' er staat verwijder in mijn appartement en terug naar leefmodus ga dan blijft mijn spel hangen.Iemand een idee da ik die kan verwijderen zonder dat mijn spel weer moet opstarten?

EDIT:kheb het zelf al gevonden.Gewoon shift+ctrl op de deur klikken en dan openen.
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Hallo, Weet iemand of je in Twinbrook(of hoe die stad van ambities ook heet) er voor kan zorgen dat er sterren rond wandellen?Of kan dit niet.Ik speel momenteel daar en heb een disco en kroeg geplaatst, ben gaan kijken met mn sim en er waren gedeeltes met uitsmijters waar je sterrenstatus moest hebben.Lastig als er geen ster te vinden is in je stad. Heb toen maar de touwen verwijderd dus kan er gewoon in nu en het word er ook druk dat scheelt.En mijn sim kreeg wens om in 5 hippe tenten te gaan maar in Twinbrook is er weinig plaats om grote hippe tenten neer te zetten, heb de hangplek van twinbrook, de disco en kroeg door mezelf geplaats dus 5 is lastig.Kan je er dan ook zelf wat kleine gebouwtjes om uit te gaan neerzetten en worden ze dan hippe tenten?Vampieren en sterren zijn er dus niet, hoe krijg ik ze evt. wel in Twinbrook? Oja paparazi is er wel, alleen die vervelen zich vast dood zonder sterren. LOL
Gebruikersavatar
merlin004
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
wo 25 aug 2010, 23:11

Mixoloog - voorwerpen toevoegen aan de bar?

Ik heb een vraag over de hobby mixoloog.
Zelf ben ik niveau 7 van mixoloog, en dus kan ik daarmee zelf drankjes maken.
Maar ik zit met een probleem want als je op de bar klikt dan krijg je verschillende opties te zien ik weet ze alleen even niet uit mn hoofd maar ik weet wel dat er 'bar aanvullen' staat alleen welke producten heb je daarvoor nodig om de bar aan te vullen?
En nog een klein vraagje die er heel veel op lijkt..
Als je zelf een drankje wil maken heb je ook producten nodig, nou is mijn vraag welke producten zijn daar voor nodig aardappel, appel, etc???


Sorry maar ik weet niet of ik dit goed heb gedaan want ik heb al eerder een topic aan gemaakt maar wist niet zo goed hoe ik dat moest doen en toen waren er ook veel mensen die dingen hadden gereageerd dat ik het verkeerd had gedaan dus ik snap van die topics ook niet zo veel. :$

Als iemand mijn hier mee zou kunnen helpen zou ik dat echt heel fijn vinden! :D
Groetjes Merlin
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Mixoloog - voorwerpen toevoegen aan de bar?

Ik heb zelf nog niet zoveel met de vaardigheid mixologie gespeeld, maar ik weet wel dat als je de bar wil aanvullen, je bijv. wijnflessen kan kopen in Frankrijk (als je Ambities hebt geinstalleerd) en die kan je dan vanuit je invertaris van je Sim verplaatsen naar de bar.

Welke producten je nodig hebt voor een drankje weet ik niet, sorry.

En je hebt het topic helemaal goed aangemaakt hoor ;)
Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Laatst wilde ik twee families plaatsen in één appartement.
Ik dacht dat dit zou kunnen omdat er behalve dat appartement waarin ik speel, nog twee voordeuren in de gang zijn. Als ik er wil aanbellen staat er dat er niemand woont.
Daarom leek het me logisch om er wat mensen te plaatsen maar als ik er al een familie heb zitten, zie ik geen huisje meer staan van "beschikbare kavel" o.i.d.
Kan je er misschien op een andere manier meer families plaatsen, door bijv. via de telefoon te verhuizen naar dat appartement?
Hoe willen ze anders dat ik ervoor zorg dat er mensen wonen, zodat ik er kan aanbellen?
Het leek me ook juist leuk om er buren te hebben.
Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Hoe is het mogelijk om verder te gaan met een mixoloog?
Hier bedoel ik mee dat mijn sim een mixoloog leuk vind maar hoe hecht ze ook zijn, ik kan er denk ik geen acties voor krijgen om ze te laten samenwonen o.i.d.
Weet iemand of dat dit gewoon niet mogelijk is met mixologen?
Heeft het ermee te maken dat ze allemaal (zover ik weet) in rabbithole appartementen wonen?
ladylin92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
ma 04 okt 2010, 19:31

bandje wordt niet geboekt

mijn sim heeft eindelijk een bandje bij elkaar.
maar ze wordt niet geboekt? iemand enig idee hoe
dit komt en wat ik eraan kan doen. haar gitaar vaardigheid is wel hoog
witch
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
ma 02 mei 2011, 19:55

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

witch schreef:ik heb nu een sim die is goed gehumeurd en bevriend met een andere sim maar ik kan die sim nog geen opdracht geven moet ik nog een bepaalde eigenschap hebben ??
ik heb het gevonden :) als ik in een club ben met een groep dan kan ik het

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie