Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 8 van 18

Gebruikersavatar
simbot009
Mest analist Mest analist
Berichten:
666
Lid geworden op:
zo 24 okt 2010, 17:59

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

hiki schreef:
MelissaRoos schreef:Waarom kan je maar een aantal appartementen kopen? Mijn sims hebben genoeg geld, rond de 200.000, maar ze kunnen er maar een stuk of vier kopen en niet degene die ik wíl dat ze kopen :(

En in de trailer zie je een bubbelbad op het balkon van een flat, maar dat kan niet. Je mag geen jacuzzi/bubbelbad plaatsen... Hoe krijg ik dat voor elkaar want dat vind ik juist zo leuk! :D
Ligt dat niet aan je Sterrenstatus? Des te grotere ster des te grotere appartementen?

En dat heb ik ook: geen bubbelbaden en zwembaden op dak: ook met je sterrenstatus te maken?

Zelfs trappen in je eigen appartement mag je niet vervangen omdat het 'niet in overeenkomst is met de eisen van de eigenaars groep' of wat er dan ook staat.

Ik weet hoe het komt :?
Ze hebben een kavel graat gemaakt en dan en hoog huis bouwen :)
Daar een bubbelbad op MAAR!:
Heeft ook WEL IS met de stt temaken (Sterestatus) :thumbup
Here has my honey-doll!
Shifare
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 02 nov 2010, 20:29

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Weet iemand waar de 2e-hands winkel is in Bridgeport, aangezien ik nergens een plek kan vinden om mijn uitvindingen te verkopen.

Als ik het niet goed begrepen heeft weet iemand dan hoe dat zit met het feit dat de 2e-hands store jouw uitvindingen verkoopt?
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Ik wou vandaag een Sim in Sunset Valley zo'n mooie galajurk aantrekken uit NM, maar die staat er niet tussen. Mijn Sims in Bridgeport kunnen hem wel dragen, betekent dat dus dat je sommige kleding dus gewoon niet kunt dragen in Sunset Valley? Zou namelijk wel heel raar zijn, en is er anders een cheat ofzo dat het wel kan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Weet iemand hoe het komt dat ik met mijn sim niet op tafels of op die aanrechten kan dansen? In somige disco's zie ik de simmies dansen op de tafels of aanrechten maar ik krijg geen optie om dat te doen behalve in 1 disco waar lampen erboven hangt daar krijg ik dus wel een optie.(alleen daar kan het dus niet)Verder nergens :cry

\/Simmielove, er draait dus wel muziek en andere simmies dansen op dat moment ook maar als er een vrije plaats is en muziek krijg ik die optie dus niet en wil graag weten waarom niet en anders hoe het dus wel kan.

Laatst gewijzigd door redhead0966 op do 04 nov 2010, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie