Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 7 van 18

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

LittleMissLien schreef:Weet iemand hoe je je sim een andere sim al leunend tegen een muur kan laten zoenen zeg maar? :P Want een producer (weet even niet meer welke) zei dat dat kon, maar ik heb het dus nog niet gezien...
Volgens mij zeiden ze dat je Sim tegen een muur kon leunen, maar niet dat ze dan ook kunnen kussen??
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Heej ik heb ook een vraag: kan je sim zelf een club hebben? dus dat mensjes naar een kavel komen die ik heb ingericht en daar party gaan houden... want ik kan geen clubs overnemen zoals dat wel bij bijvoorbeeld de bibliotheek kan...

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Boblesponge schreef:Heej ik heb ook een vraag: kan je sim zelf een club hebben? dus dat mensjes naar een kavel komen die ik heb ingericht en daar party gaan houden... want ik kan geen clubs overnemen zoals dat wel bij bijvoorbeeld de bibliotheek kan...

Alvast bedankt!
Jij bedoelt de optie "Eigendom Kopen (Simgeld)" Dat hoort ook bij een club!
Je moet wel Ambities hebben! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Juh ambities heb ik:P had nog helemaal niet via de pc/telefoon gekeken... goed dat jullie t zeggen:D

maar bij bijvoorbeeld de bibliotheek en de filmstudio staat er als optie "partner worden"... maar hoe dan ook, ik ga nu bij de pc kijken of ik zo een club op kan kopen:D
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

hiki schreef:
LittleMissLien schreef:Weet iemand hoe je je sim een andere sim al leunend tegen een muur kan laten zoenen zeg maar? :P Want een producer (weet even niet meer welke) zei dat dat kon, maar ik heb het dus nog niet gezien...
Volgens mij zeiden ze dat je Sim tegen een muur kon leunen, maar niet dat ze dan ook kunnen kussen??
O dat kan ook. Maar hoe doe je dat dan? Want die optie heb ik ook nog niet gezien...
Gebruikersavatar
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:23

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

LittleMissLien schreef:O jammer. Nou ja, misschien kom ik 'm wel tegen een keer.... of weet iemand anders het? :laugh
Me zusje zegt dat haar sims het een keer heefd gedaan,
Maar ik heb het zelf nog niet gezien!
Now look at me, I’m sparkling! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie