Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 6 van 18

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Mn sim krijgt een onderscheiding omdat ze het hoogste niveau in haar cariere bereikt heeft.. dus moest ik naar het gemeentehuis in Bridgeport.. die kon ik eerst niet vinden, want die is dus samengevoegd met het leger en de politiebasis xD maar goed.. meestal als je zo'n onderscheiding krijgt, dan staan er mensenvoor het gemeentehuis beetje te klappen enzo.. maar nu lopen er alleen maar wat duiven rond.... en toch krijg ik wel het bericht.. de ceremonie op het gemeentehuis begint zo xD wat doe ik niet goed?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Mich..... schreef:Mn sim krijgt een onderscheiding omdat ze het hoogste niveau in haar cariere bereikt heeft.. dus moest ik naar het gemeentehuis in Bridgeport.. die kon ik eerst niet vinden, want die is dus samengevoegd met het leger en de politiebasis xD maar goed.. meestal als je zo'n onderscheiding krijgt, dan staan er mensenvoor het gemeentehuis beetje te klappen enzo.. maar nu lopen er alleen maar wat duiven rond.... en toch krijg ik wel het bericht.. de ceremonie op het gemeentehuis begint zo xD wat doe ik niet goed?
Ligt er gewoon aan ;; Had ik dus ook met de brandweer onderscheiding van Ambities! :)

Alsjeblieft:

:klap xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Old times
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 23 okt 2010, 14:40

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Niekiie schreef:Instellingen lager geeft geen verschil. Er komt gewoon niemand opdagen in de hotspots, soms alleen de paparazzi. Ik begin het wel een beetje zat te worden, want het draait juist om het uitgaan..

Zou iemand een screenshot kunnen maken van hoe het eruit ziet als het wél druk is, of als er tenminste sims op komen dagen?

Ik zou zelf niet weten waar het aan kan liggen dat er niemand komt. Ik heb maar een paar downloads van peggy en de simssite zelf, maar die staan er pas sinds gisteravond in. Voor de downloads was het ook al rustig.

Als dit echt een bug is hoop ik dat ze 'm snel oplossen :(

\/ en \/\/, Ik heb niet eens 5 mensen! Ik ben altijd alleen!


Dat heb ik ook.

Laatst gewijzigd door Old times op zo 31 okt 2010, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

LaCerise schreef:Misschien een stomme vraag, maar hoe bereik je een sterrenniveau? :?
Gewoon omgaan met beroemdheden en daar indruk op maken :).
Luutie schreef:Ik vidn eht raar dat er soms kansen zijn in gebouwen die neit bestaan in Brdigeport. Hebben andere deze bug oook?
Ik heb daar ook last van, of dat je niet zo'n kans tekentje kan vinden. Ik doe nu ook alleenmaar kansen waarvan ik het gebouw weet te vinden :D.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Simmielove schreef:
LaCerise schreef:Misschien een stomme vraag, maar hoe bereik je een sterrenniveau? :?
Gewoon omgaan met beroemdheden en daar indruk op maken :).
Jaa.. of muziek gaan maken op straat.. zodra je een ster hebt krijg je ook kansen om beroemder te worden ^^
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Wat betreft vampiers en je sim is er bang voor ofzo... UV-licht aanzetten zou een remedie kunnen zijn? Die optie krijg je als je op een lamp klikt... Heb het zelf nog niet geprobeerd, mijn sim heeft dapper als 1 van haar eigenschappen. Just a tought...

En ik orgaan geen donoren!

Laatst gewijzigd door Lieze op zo 31 okt 2010, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Old and wise...
Gebruikersavatar
Old times
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 23 okt 2010, 14:40

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Hoi, iedereen.
Ik weet niet of dit een bug is maar wou het toch even kwijt.
Meestal staat er 's avonds bij een club 'hotspot' en dan ga ik daar natuurlijk heen.
Maar als ik daar eenmaal ben is het helemaal niet druk zoals ik in gedachten had?
ik bedoel, er zijn maar ongeveer 3 sim's en die zijn: de barman, en de uitsmijters.
En meestal ga ik dan weg van die club, en ga ik ergens anders heen en daar is het dan wel iets drukker.
Niet echt bepaald 'druk' maar wel gewoon met een paar sim's.
Ik vroeg me af of meerdere mensen dit hebben, en of dit een fout is? En ik vind het spel nogal slordig want vaak zitten der ook spelling's fouten in.
&Als ik zo terug denk aan de Sim's 2 Nachtleven, waren daar veel meer sim's aanwezig op een club!

Laatst gewijzigd door Old times op zo 31 okt 2010, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Voor de mensen die die UI-mod missen.
Als je gewoon je non default skin hebt laten staan (en de mod verwijderd) kan je in dat 2x3 schermpje gewoon scrollen en al je skins nog kiezen en nog gewoon gebruikmaken van de nieuwe sliders :P

EDIT: Oepsie, die spier-slider doet het volgens mij toch niet (je ziet hem wel). Giter deed hij het nog wel bij mij. 8-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

^ Ja. Ik weet het niet zeker maar je kan er iig wel geld door verdienen.
Probeer dit eens; klik op het gemeentehuis en kies 'registreren als zelfstandige...' , miss staan mixoloog daar dan bij. Zoniet, dan moet je elke avond naar clubs gaan en dan op de bar klikken en dan kiezen: 'wat geld verdienen als mixoloog'.

Anders zou ik het ook niet weten
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie