Heey,
Ik moet voor een reclamespot naar het Dubbelduo kantoortorens. 1 probleem. Dat gebouw is nergens te bespeuren. Is dit een fout in het spel of staat dat echt ergens?
He, ik had een vraag over Uitsmijters.
Mijn sim wil graag in een club gaan, maar ze heeft niet genoeg sterren..
Dus ze kan er niet in door die Uitsmijter! Weet je misschien hoe ze er wel in kan?
of die eene tip die ik net las over :
een sim de wachter bezig houden ander er in sluipen
dan de 2 die wachter tegen houden moet 100 dollar dokken
da las ik net ergens hier
ik power post met jouw
Ik ben steeds in dezelfde buurt geweest en dat is bridgeport en heb daar de opdracht gekregen en als ik er heen wil gaan via UI, dan gaat die optie niet. Daarom dat ik het zo raar vond.
waar kan mijn simmetje op de bar dansen
ik zag 1x staan: op de kassa dansen maar ik kon er niet op klikken want er stond dat er plafond dinges in de weg hingen.. dus waar kan het wel
@ Zozi Dan zou ik de opdracht wegklikken en wachten tot je een andere krijgt. Vast een bug als je de plek waar je de opdracht moet doen niet ziet op de Bridgeport map.
Waarom kan je maar een aantal appartementen kopen? Mijn sims hebben genoeg geld, rond de 200.000, maar ze kunnen er maar een stuk of vier kopen en niet degene die ik wíl dat ze kopen
En in de trailer zie je een bubbelbad op het balkon van een flat, maar dat kan niet. Je mag geen jacuzzi/bubbelbad plaatsen... Hoe krijg ik dat voor elkaar want dat vind ik juist zo leuk!
MelissaRoos schreef:Waarom kan je maar een aantal appartementen kopen? Mijn sims hebben genoeg geld, rond de 200.000, maar ze kunnen er maar een stuk of vier kopen en niet degene die ik wíl dat ze kopen
En in de trailer zie je een bubbelbad op het balkon van een flat, maar dat kan niet. Je mag geen jacuzzi/bubbelbad plaatsen... Hoe krijg ik dat voor elkaar want dat vind ik juist zo leuk!
Ligt dat niet aan je Sterrenstatus? Des te grotere ster des te grotere appartementen?
En dat heb ik ook: geen bubbelbaden en zwembaden op dak: ook met je sterrenstatus te maken?
Zelfs trappen in je eigen appartement mag je niet vervangen omdat het 'niet in overeenkomst is met de eisen van de eigenaars groep' of wat er dan ook staat.