Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

107 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Ik vind het geweldig maar ik denk dat elke uitbreiding zn eigen charme heeft :thumbsup
Alleen mijn sims is na een werkdag altijd te moe om uit te gaan dus komt ze binnen besteld wat eten en gaat weer naar huis xD Had wel ergens een drankje waar ze klaar wakker van werd maar het balkje energie bleef evengoed laag.Zou fijn vinden als er een optie is zonder cheaten dat ze iets drinken of eten en energie erbij krijgen.(met expresso aparaat heb ik in sims 3 nog nooit energie omhoog zien gaan ook al staat erbij energie 4 :( )

/\ Kyta waarom maar 10 minuten? :O
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Hij is echt leuk inderdaad! Ik speel nu met 3 Sims die beroemd proberen te worden in Bridgeport! Gaat alleen een beetje moeizaam, mede doordat ze in een huis met 1 kamer waar je kunt eten, slapen, koken, ontspannen en nog 1 badkamer wonen. Maar ok, 1 van mijn Sims zit in de filmindustrie en is niveau 5 en de andere 2 zitten in de muziekindustrie en zitten ook allebei op niveau 5!
En ik WIL, MOET en KRIJG een penthouse!
Afbeelding
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Bloos6 schreef:/\ Neuh dan is er weer niks aan omdat iedereen blijft leven. :flapper

Net als in RL moet en dag gewoon 48 uur hebben. :laugh
Zover ik weet heeft een dag gewoon 24 uur hoor, of ik moet steeds een hele dag geslapen of veel gemist hebben.. :P haha
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

SnOesje8502 schreef:
SunShineMimi schreef:bartsmit verkoopt hem wel, ik heb hem vandaag gehaald voor 34,95 , bij de bartsmid in purmerend:)
Ha ha ha..

Ja maar ik woon in Harderwijk :P

Ga zo wel ff kijken.. tis toch koopavond 8-)
ooh jaa..:P zou zeker even gaan kijken, ik zat vanochtend in de bus met de instelling, eerst bartsmit, daarna FRS, intertoys of dixons, en liep dus de bartsmit in en hoefde niet verder te zoeken, had inderdaad ook gehoort dat hij pas 4 nov verkocht zou worden.
Maar ik hoop dat je hem vindt. en anders eerst even bellen naar de winkel (als je er ver vanaf woont)
:)
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties