Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

107 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Ik heb gistermiddag gespeeld vind de uitbreiding ook leuk!!
ben bezig om mixoloog te worden! :P das erg grappig.

allen ik baal ook van de kleine huisjes.. want veel geld heb ikniet.. en nu wonen ze met 4 in een appartement waar alles in samen moet :D maar het komt wel goed

wat ik jammer vind is dat je in de dorpen niet echt uitgaan enzo hebt of de film industrie.. dus ik ga denk ik zelf ff een leuke uitgaans gelegenheid bouwen :P
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Het is een hele Grote Uitbreiding. En des te groter hij is des t e meer Bugs,Lags hij heeft.
Ik ben er ook achter gekomen dat Het Zwembad en de sliders in de patch zitten voor elke uitbreiding.

En ja... Een hele grote patch is wel vol bugs denk ik.
Mijn zwembad heeft buggs en mijn platform! :p
Afbeelding
alfredo22
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 18:27

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

EA heeft hier een uitbreiding gelanceerd waarbij ze de plank volledig hebben misgeslagen.

Hou me te goede de stad ziet er mooi uit, maar door deze uitbreiding is heel het spel verziekt.
Hoe dan wel zul je zeggen.
1 heel je wereld zit vol vampieren tot in Frankrijk, Egypte en China.
2 Dit geldt tevens voor die vervelende Papparazzi er is geen ontkomen aan, ze zitten nog net niet in een tombe.
3 Je leuke familie of gezinnetje kun je wel vergeten, heb al een bestaande familie moeten opgeven door dit gedoe.
4 De sterrenstatus is ook nog al overdreven, in no time zit je stad vol met deze zogenaamde sterren.
Om nog even terug te komen op mijn bestaande gezin, als er van de 40 vrienden er opeens de helft uit vampieren bestaat, dan is het spel voor mij verziekt, hier zat ik niet op te wachten, en had er ook geen enkel vermoeden van dat dit zou gebeuren.
EA had er verstandiger aan gedaan om de Vampieren, Papparazzi en sterren in Bridgeport te houden, en niet had rondgezaaid over het hele spel.
Dan heb ik een keuze nu niet. Er zullen genoeg spelers zijn die het geweldig vinden,en wens ze veel speelplezier, voor mij is de lol er wel vanaf.
Gebruikersavatar
Simone
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 02:35

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

alfredo22 schreef:EA heeft hier een uitbreiding gelanceerd waarbij ze de plank volledig hebben misgeslagen.

Hou me te goede de stad ziet er mooi uit, maar door deze uitbreiding is heel het spel verziekt.
Hoe dan wel zul je zeggen.
1 heel je wereld zit vol vampieren tot in Frankrijk, Egypte en China.
2 Dit geldt tevens voor die vervelende Papparazzi er is geen ontkomen aan, ze zitten nog net niet in een tombe.
3 Je leuke familie of gezinnetje kun je wel vergeten, heb al een bestaande familie moeten opgeven door dit gedoe.
4 De sterrenstatus is ook nog al overdreven, in no time zit je stad vol met deze zogenaamde sterren.
Om nog even terug te komen op mijn bestaande gezin, als er van de 40 vrienden er opeens de helft uit vampieren bestaat, dan is het spel voor mij verziekt, hier zat ik niet op te wachten, en had er ook geen enkel vermoeden van dat dit zou gebeuren.
EA had er verstandiger aan gedaan om de Vampieren, Papparazzi en sterren in Bridgeport te houden, en niet had rondgezaaid over het hele spel.
Dan heb ik een keuze nu niet. Er zullen genoeg spelers zijn die het geweldig vinden,en wens ze veel speelplezier, voor mij is de lol er wel vanaf.
Die vampieren vind ik ook erg vervelend. Heb er helemaal niets mee. Het enige voordeel is dat je wat sneller vaardigheden leert. Maar dat vind ik niet genoeg om dan maar het hele spel vol te zaaien met vampiers. En ze worden er ook in veranderd zonder dat je het zelf doet. Als ik even in een ander gezin speel, kunnen er in de buurt zo weer een boel bij komen (ook bij families waar ik regelmatig mee speel).

Ook word je véél te gemakkelijk beroemd. Hoewel die 5e ster ineens wel heel lang duurt voordat je die hebt. Maar al die sterren daarvoor heb je zo. Zeker als je bevriend raakt met een andere ster.. Als je baas dan een ster is (wat al gauw zo is), ben je dus ook zo beroemd.. Sommige Sims wil ik helemaal niet beroemd hebben, maar die worden het automatisch. Ook door het spelen van een muziekinstrument in het openbaar al..

Dat vind ik ook grote minpunten helaas. Voor de rest blijf ik erbij dat ik altijd veel te hoge verwachtingen heb vooraf. Want het uiteindelijke spel valt toch elke keer weer tegen. Zodra ik er realistisch naar ga kijken, vallen me steeds meer minpunten op.

De bugs zijn verder ook zwaar irritant, en beperken je zeer in het speelplezier, dus hoop dat die update niet lang op zich zal laten wachten. En dat het niet een update is waardoor je nog meer bugs krijgt! Want ik heb een update ooit geinstalleerd waardoor ik alleen maar meer problemen kreeg. Zodanig veel dat ik het hele spel niet meer kon spelen. En toen ik die update achterwege liet, was dat probleem ineens weg.. Maar ja, zo'n update komt niet zomaar op de markt.. Er zullen dan ook andere irritante problemen zijn geweest. Maar die moet ik dan maar voor lief nemen, omdat mijn spel anders niet speelbaar is. Nou, ik vind dat dus belachelijk, want je betaalt wel de volle mep voor het spel! En ook dan nog voor de store (Waar ik al een vermogen aan uit heb gegeven, serieus).
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Zo kan ik er nog ff tegen het niet te kunnen spelen, hoewel ik hem nog steeds graag wil. Maar een vampierenstad staat ook niet zo hoog in mijn lijstje, dat er vampieren zijn ok, maar ze hoeven he niet te gaan bevolken

Nijs nog een maandje geduld (of iets eerder, als knie wat sneller geneest)

Is lastig, geen sims te kunnen spelen, vind ik het erna wel weer eens zo leuk :D
Eucalyptasia
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 08:58

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Ik vind het ook zonde van mijn geld maar dat vond ik van ambities ook. De behuizing is veel te klein en geen ruimte om mooie kavels neer te zetten door de bergen, er zijn amper sims in de clubs die je kan ontmoeten, de vampieren zijn voor mij ook geen toevoeging. In feite is dit voor mij een uitbreiding waar alleen een aantal vaardigheden bij zijn gekomen maar daar zat ik ook niet op te wachten. Zet je clubs neer in een andere stad met wel mooie kavels dan zijn die clubs helemaal dood, zit je heel de avond te 'feesten' met de barman.
Gebruikersavatar
Freya
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:43

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Op zich vind ik het wel een leuke uitbreiding. Eindelijk kunnen mijn sims ook iets nuttigs gaan doen na het werk, en zitten ze niet meer de hele tijd thuis op de bank. Toch vind ik ook dat je wel heel snel beroemd kan worden. Mijn sim ontmoette iemand met 1 ster en had ervoor al twee beste vrienden, waardoor ze opeens ook een ster kreeg. Toch iets te vroeg naar mijn mening.

Ook vind ik het jammer dat de bars meestal maar 3 à 4 andere bezoekers hebben. Ik had wel wat meer verwacht na openingstijd en tijdens Happy Hour.

De appartementen bevallen me ook nog niet helemaal. Zo leeg gewoon. Dan heb je al een zwembad bij je appartement, het blijft saai als er nooit iemand is. En het is geen optie om de hele tijd een vriend op te bellen om langs te komen.

Ik mis denk ik gewoon nog de gameplay van de sims2. Het was zo leuk dat je van huishouden naar huishouden kon zappen zonder dat er iets met de andere familie gebeurde. Dat mis ik nu echt. Ik vind het moeilijk om nu met twee verschillende huishoudens in een buurt te spelen.


Maar al bij al gaat de uitbreiding er goed mee door. Beter dan de sims3 Ambities, en het geeft toch wel een meerwaarde aan het spel. ;)
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Ik heb me moeder op pad gestuurd en ze zal vandaag kijken.
Het is idd we jammer dat de helft van je vrienden vampieren zijn en dat EA er mee strooit alsof het zaadjes zijn.
Maar mij maakt dat niet zo veel uit want ik ben wel een vampier fan.

Kan iemand mij vertellen wat voor bugs er zijn want dan kan ik nog beslissen of ik het spel wel nu wil..
Uiteraard zou ik hem zowiezo kopen :3
BOE :3

Weergave- en sorteeropties