Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

107 berichten • Pagina 3 van 6

Ilolo
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 10 jun 2010, 11:33

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

ik had ook eerst even gebeld voordat ik op pad ging.. :P
Bij frs bij ons was ie zelfs al helemaal uitverkocht!! heb m uiteindelijk bij intertoys gekocht.

Maar ik heb m en ik vind m echt he-le-maal super!!! ik houd er nu al van!!
Ben bezig om (lui en) beroemd te worden, ik werk voorlopig nog niet.. Wil eerst alle leuke dingetjes ontdekken, beroemd worden en kijken hoe het allemaal in elkaar steekt voordat ik wat carriere ga opbouwen ;)
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Ontzettend leuke uitbreiding! Ik vind het juist wel tof dat je in zo'n klein appartementje moet beginnen.. als ik zelf een huis ga bouwen maak ik dat altijd zo groot mogelijk met alle luxe dingen erin en aangezien er niet zoveel kavels zijn in Bridgeport en ik de kavels die er zijn niet vol wil bouwen met mijn afschuwelijk lompe huizen.. moet ik dus wel in zo'n klein appartementje gaan wonen.. en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg :laugh wel raar dat mn sims altijd met de trap gaan in het appartement, terwijl er ook een lift is.. maar goed.. idd is het wel een beetje jammer dat de clubs niet zo druk bezocht worden.. en ook de hotspots niet erg druk bezocht worden.. wat ik ook echt leuk vind is dat er zoveel taxi's en auto's rijden.. in Sunset Valley en Twinbrook rijden veel minder auto's dan in Bridgeport.. en dat maakt Bridgeport meer tot een echte stad.. en dat aquarium in de muur is zo mooi(L) daar zat ik echt al eeuwen op te wachten.. en natuurlijk op een piano.. en ook nog een keyboard erbij.. perfecte ep voor Mich :laugh
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Top uitbreiding. Aleen jammer dat ik nauwelijks tijd heb om te spelen. Maar ja, mijn vriendje gaat nu eenmaal voor. Dus eigenlijk heb ik alleen maandag tijd als ik gitaar geoefend heb, en eventueel donderdag na gitaarles en eten en vrijdag.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Geurtvdb schreef:Geweldig,
Alleen dat veranderen in vampieren duurt wel een beetje lang,
En ja, je bent zo oud!
En een bubbelbad op een dakterras lukt niet :(
Als je een bubbelbad in je appartement wil, moet je een appartement nemen met 2 verdiepingen, en op de bovenste verdieping kan je dan een bubbelbad plaatsen. Om zo'n appartement te kunnen kopen moet je volgens mij een sterrenstatus hebben van 4 of 5.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Old times
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 23 okt 2010, 14:40

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Na Middernacht?

Ik moet zegen dat ik dit echt een geweldige game vind! :D
Alleen is het jammer dat je niet op bezoek kan bij je buren, en dat de clubs altijd zo leeg zijn ..
Elke avond is er een hotspot, maar alsnog zijn er dan maar 4 sim's, dat vind ik wel jammer!
Maar voor de rest is het een super vette game. :laugh

Weergave- en sorteeropties