Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 3 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

ibel schreef:hoi al mijn boeken zijn verdwenen, de bibliotheek is boekloos en ik kan ook geen boeken in de winkel kopen :-(
Onze tip: haal alles mods en hacks uit je spel en zet Aangepast Materiaal uit als je bugs tegen komt. Mods en hacks en downloads kunnen problemen veroorzaken.


Dit al gedaan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

hiki schreef:Afbeelding

Dit schijnt ook een bekende bug te zijn: als je het spel opstart krijg je deze error melding maar het spel laad wel gewoon en je kunt gewoon spelen. Sommige hebben een ietwat andere error melding.
jay, die heb ik ook :lol
Naja dat is nou niet echt de ergste bug die je je kan voorstellen als je het mij vraagt... :flapper
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

oeps net in het verkeerde topic gepost :) ze lijken een beetje op elkaar :P

Duss...alles lijkt goed, behalve CAS...geen huidskleuren, geen verjonging/veroudering, spieren sliders doen het niet...;(
Welke hacks/mods waren hier ook nog maar schudig aan? en hoe deze te verwijderen? en pas op, ik ben een totale noob op het gebied van verwijderen van dingen, dus aub een gemakkelijke uitleg^^
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Zemm schreef:Dat is de UI mod, die zorgt er voor dat je meerder non-default skins in je spel kan hebben.
Hier staat hoe je het uit je spel kan halen: http://www.sims3cri.com/en/guide-tips/p ... -seno.html
^^ thx ik zal eens gaan fröbelen^^

Maarruh..het gaat niet alleen om de nieuwste sliders...het gaat ook om de al reeds bestaande
niets werkt...errug irritant..en ik heb geen mods file...dus dat wordt zoeken..
ibel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 09 jan 2010, 18:16

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

hiki schreef:
ibel schreef:hoi al mijn boeken zijn verdwenen, de bibliotheek is boekloos en ik kan ook geen boeken in de winkel kopen :-(
Onze tip: haal alles mods en hacks uit je spel en zet Aangepast Materiaal uit als je bugs tegen komt. Mods en hacks en downloads kunnen problemen veroorzaken.


Dit al gedaan?
hoi ik heb dat allemaal al gedaan. ik kan ook niet op de nieuwe instrumenten spelen
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb een niet-verklaarbaar probleem met Bridgeport.

Ik kan er niet spelen. Ik kan er naartoe, ik kan vanuit stad bewerken gebouwen bekijken en verbouwen, ik kan naar lege kavels. Maar zodra ik daar iets met een Sim (eigen of al bestaand in die buurt) wil doen crash ik naar de desktop.

In alle andere, oude buurten kan ik alles nog wel gewoon doen.

Ik heb NM al een keer opnieuw geïnstalleerd, alles via Pinguintech tot de laatste versie gepatcht, zonder de EA-downloads opgestart etc. etc.. Mijn drivers zijn allemaal ge-update. Maar niets helpt.

Ik begin bang te worden, dat ik nu ook eens een keer aan een schone installatie vastzit :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

ik heb een klein vraagje heb pas de nieuwe uitbreiding gekocht alles deed prima tot dat ik in die nieuwe plaats een huis wil gaan wonen het hangt opeens vast en het spel sluit zich vanzelf af :O dus toen probeerde ik om in de anderen buurten te kijken of ik daar het zelfde had dat bleek niet.
ik hoop dat jullie misschien een oorzaak weten van dat?
alvast graag gedaan voor de moeite
deze email kreeg ik een uurtje geleden.

je bent niet de enige, misschien een schrale troost maar ja .. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Inderdaad, schraal, maar in elk geval een troost. ;-)

En dan te bedenken, dat Kyra dus gewoon speelt en zij alles nog niets eens hgelemaal tot de laatste versies gepatcht heeft :scared

Ik hoop niet, dat het een hardware-probleempje is .. een conflict met bijvoorbeeld deze ene specifieke grafische kaart. Kan me dat bijna niet voorstellen.

[EDIT] Maar ik ga nu eerst spelen in mijn oude buurt. Kijken of andere dingen wel weg zijn ... regelmatig CTD, taxi die voor de deur blijft staan en zo. En dan kijk ik wel of ik opnieuw installeer. After all kan ik toch maar in 1 buurt tegelijk spelen (maak ik mezelf wijs) :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Heb vanavond lekker gespeelt en omdat ik het nog te druk met mn sim heb om de behoefte balkjes vol te krijgen :bored nog niet zo heel veel gedaan. Maar ik liet mijn sim gitaar spelen ergens buiten dat ging prima tot ik op stoppen klikte toen liep ze al weg maar de muziek speelde nog door en de gitaar hing ff aan haar arm vast(ging wel vanzelf weer goed) later thuis ging ze zelf gitaar spelen maar de muziek was er eerst, zijzelf moest nog lopen naar een plek waar ze kon spelen.Dus het loopt niet echt gelijk de gitaar muziek en het spelen :gitaar
Oja ik heb dat van die launcher ook , ik had het al na de eerdere update waar ik over schreef en dacht dat alles weer goed was na de EDM update van vandaag. Ik kon weer X aanklikken en dan ging ie ook uit maar nadat ik na middennacht heb geeinstalleerd geeft ie dat dus aan dat de launcher niet meer werkt.(maar alles doet het wel).
Weet iemand al of met de update ook de bestaande bugs zijn opgelost?De rennende sims na tikkertje bug en de geen opgravingen kunnen doen bug bv.
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Deze ben ik tot nu toe heel ff tegengekomen:
- Launcher sluit niet goed af (zoals hiki eerder weergaf).
- Launcher kan geen verbinding maken met ea downloadmanager.
- Kreeg bij eerste keer opstarten van Na Middernacht de oude sims 3 tune. De tweede keer gelukkig wel de console versie xD
- Mijn sim kan sport vaardigheid niet verbeteren in de sport school :(
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

ik zit met het probleem met openbare kavels werken elke keer niet.
me spel hapert als een gek, eerste 2 dagen vlekkeloos gespeeld, maar het is nu een ramp.
clubs waar geen medewerkers zijn voor de bar of uitsmijter, liften die niet werken.
van die missie's tussendoor kunnen niet ingeleverd worden bij gemeentehuis.
acteur carrière werkte niet meer opnieuw moeten starten, kon niet naar werk gaan zelfs als ik voor gebouw stond.
dat was het zon beetje, hoop ik.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie