Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 2 van 14

Gebruikersavatar
jasminlisa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:19

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb het spel net ff een uurtje gespeeld en kom nuook al problemen tegen. Wat ik trouwens net las in een eerder bericht over de brandweer. Er brak brand uit in mijn huis maar de brand was nuet te zien dus kon het zelf niet aanklikken om zelf te blussen dus de brandweer gebeld maar hij kwam maar niet dus nog een keer gebeld en kreeg een bericht met hij is onderweg! Maar hij is er nu nog steeds niet en mijn huis is ondertussen afgefikt xD. Ik had trouwens ook een butler gebeld maar die kwam dus ook maar niet. Hoop dat de makers snel met een oplossing komen.

Gr, jasmin
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

jasminlisa schreef:Er is fus wel brand, je ziet ook het rode ligt op de grond van waar het precies is maar de brand zelf kan je niet zien. Je hoort wel het geluid van de brand zoals altijd. Really strange!
speel je zonder mod's
ik had eerst nude mod erin zitten en zag het ook niet, mods verwijderd alles werkt goed.
En van brandweer en butler dat die niet komen is raar.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

alexie schreef:
jasminlisa schreef:Er is fus wel brand, je ziet ook het rode ligt op de grond van waar het precies is maar de brand zelf kan je niet zien. Je hoort wel het geluid van de brand zoals altijd. Really strange!
speel je zonder mod's
ik had eerst nude mod erin zitten en zag het ook niet, mods verwijderd alles werkt goed.
En van brandweer en butler dat die niet komen is raar.
Inderdaad: haal alles mods en hacks uit je spel en zet Aangepast Materiaal uit als je bugs tegen komt. Mods en hacks en downloads kunnen problemen veroorzaken.
Afbeelding
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

@ -LotsOfNothing- De bug bij het spierenaanpassen is dat het spel de beschrijving er in het Fins ( of Ests, die twee zijn bijna hetzelfde >.< ) neerzet inplaats van Nederlands. Het zit ook bij mensen die Na Middernacht nog niet hebben, maar wel de Package hebben geïnstaleerd.

EA moet er maar even naar kijken. :sleep

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie