Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 5 van 14

Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb iedere keer bij het starten van de sims, (je krijgt eerst dat opstart menuutje, de launch manager ofzo) zodra het spel zelf start dat de launch manager niet meer werkt, maar het spel zlf doet het wel goed :applaus .

Hebben jullie dat ook?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Mindstorms schreef:Ik heb iedere keer bij het starten van de sims, (je krijgt eerst dat opstart menuutje, de launch manager ofzo) zodra het spel zelf start dat de launch manager niet meer werkt, maar het spel zlf doet het wel goed :applaus .

Hebben jullie dat ook?
Bijna iedereen heeft dat: bij sommige verdwijnt het na een paar keer spelen, bij anderen blijft die error.

Niks ernstigs denk ik / hoop ik.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Spiderlady schreef:hmm hmm..alhoewel ik nu op m'n werk zit en dus niet achter mijn eigen pc, wil ik toch vragen of iemand mij kan uitleggen hoe ik de UI mod kan verwijderen :? Ik kan het namelijk zelf niet vinden, terwijl 'ie er wel in zit..hij verstopt zich :P , hoe kan ik alle downloads, mods/hacks zichtbaar maken?
Wel ironisch...ik had deze mod nog maar net geïnstalleerd...i.v.m. angst voor problemen...ahum^^
uhm iemand?
Gebruikersavatar
Simone
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 02:35

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik loop helaas tegen steeds meer bugs aan. :(
Nu gaan al mn buurtbewonertjes zich verzamelen op 1 plek in de stad en gaan ze daar niet meer weg. Er zijn er al een paar dood gegaan, want daarvan zie je dan nog de geest. Elke keer als ik met een gezin speel, haal ik ze daar weg. En als ik dan naar een ander gezin ga, zie ik gewoon die andere simmies ook alweer daar staan. :S Het is naast zo'n drinkbar, waar zo'n afbeelding van een flesje staat. Ben alleen de naam van die bar even kwijt. Hij is in ieder geval middenin het centrum.

Ook begon sinds vandaag het spel te haperen, in de zin van dat hij telkens na een paar seconden vast staat voor een paar tellen en dan weer door gaat. Is zeer irritant! Daar had ik afgelopen week verder nog geen last van (speel het spel sinds woensdag). Hoewel ik wel wat meer Sims in de stad had geplaatst. Dus misschien dat de buurt te druk is? :S Ik vind het wel jammer. Misschien moet ik ze allemaal opnieuw plaatsen in Bridgeport, in een nieuw spel. Wel vervelend..

De problemen met het geluid lijken wel iets minder, maar zijn niet helemaal weg.
robbintje90
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 10:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

pc 1: hoi ik heb 2 bugs in me game
1.mijn disko ligten doen het niet en mijn koelkas glimt niet ook niet als ik in de kluren moodes zit
en ik heb zelfs een nieuw game pc van 6 maanden
2.me tv doet gek in het spel alls de tv uit is hor ik de tv nog speelen en wilt de eerste 13 minuten
alls ik in het huis ben dat is verfeelent

pc 2: ik heb ook een probleem met me laptop van 4 weeken ouwt het probleem is de muuren plat en niet breet dat hat ik eerst niet selfs met een ATI HD5145 met 512MB-RAM en het spel op het hoost te zeten

totaal heb ik 3 bugs in me pc's voor dat ik de nieuwe sims heb geinstaleert hat ik dat nog niet
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Spiderlady schreef:Sry...maar ik snap dus niet hoe....ik weet dat ik het gedownload heb en ik kan het terugvinden, maat ik kan het niet verwijderen...
Je kan bij opties. Aangepast materiaal uitschakelen aanvinken als het goed is.
Gebruikersavatar
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:23

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

maike0090 schreef:
hiki schreef:Afbeelding

Dit schijnt ook een bekende bug te zijn: als je het spel opstart krijg je deze error melding maar het spel laad wel gewoon en je kunt gewoon spelen. Sommige hebben een ietwat andere error melding.
jay, die heb ik ook :lol
Naja dat is nou niet echt de ergste bug die je je kan voorstellen als je het mij vraagt... :flapper
Dat heb ook!
Now look at me, I’m sparkling! :D
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Geurtvdb schreef:
maike0090 schreef:
hiki schreef:Afbeelding

Dit schijnt ook een bekende bug te zijn: als je het spel opstart krijg je deze error melding maar het spel laad wel gewoon en je kunt gewoon spelen. Sommige hebben een ietwat andere error melding.
jay, die heb ik ook :lol
Naja dat is nou niet echt de ergste bug die je je kan voorstellen als je het mij vraagt... :flapper
Dat heb ook!
"Doet mee" Ik OOK! xd ik d8 nee hé is dit omdat ik het spel gedownload heb in de webstore?
Voortaan gewoon met CD kopen dus XD (maar nu kom ik erachter dat meer dat hebben)
Maar goed voortaan koop ik maar toch een CD Is wel erg vreemd ik heb alles met CD behalve na middernacht XD

EDIT: Spelfoutje ;x (A)
Afbeelding
djvleeg
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 15:30

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb ook de bug met de launcher. Bij het gemeentehuis kan mijn Sim geen ceremonie van de brandweer bijwonen, hij zegt dan dat er iets in de weg staat. Onderscheidingen in ontvangst nemen en het gemeentehuis bezoeken kan wel gewoon. :? Verder weet ik niet of dit een bug is, maar je kan als je het hoogste niveau van brandweerman hebt behaald en je een brandweerwagen krijgt, indien je in een appartement woont niet je brandweerwagen onderhouden.
Skanouk
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
za 30 okt 2010, 21:30

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Als ik mijn mods heb ingeschakeld kan ik geen gesprekken voeren, heb al gekeken welke mods het niet doen met Na Middernacht maar volgens mij werken ze allemaal niet...
Iemand een idee of dat met een patch of dergelijke verholpen kan worden?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Skanouk schreef:Als ik mijn mods heb ingeschakeld kan ik geen gesprekken voeren, heb al gekeken welke mods het niet doen met Na Middernacht maar volgens mij werken ze allemaal niet...
Iemand een idee of dat met een patch of dergelijke verholpen kan worden?
Het updaten van mods en hacks voor Na Middernacht moeten de fansites doen die ze gemaakt hebben.

EA heeft daar niks mee te maken / kan daar echt geen patch voor maken :D

Gewoon je mods en hacks uitschakelen tot fansites ze geupdate hebben voor NM.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie