Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 4 van 14

rikwes66
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
ma 13 sep 2010, 11:54

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

een idee voor nieuwe forum thread : melden welke mods en andere toevoegingen (nog ) niet werken met deze expansie . Hier is er al één :http://www.modthesims.info/download.php ... ge=9&pp=25
de zogenaamde CAS slider ,die gebruikt wordt om andere huittinten - behalve de standaard aanwezige - te gebruiken in sims 3 .Niet bruikbaar met nieuwe patch+LN

Ik ga zo eens even kijken of er problemen zijn met kleding ,haar en dergelijke.Zou best wel eens kunnen dat helemaal niks meer werkt .
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

@ diegenen die gedoe hebben met de muziek: dat viel me ook al op bij sommige instrumenten en soms de TV of als je wegaat uit een bar. De muziek blijft te lang doorgaan. Ik zal er beter op letten nu.

Rennende Sims en niet kunnen Opgraven: die bugs heb ik nooit gehad en weet niet of die opgelost zijn.
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

wimhuiskamp schreef:Ik heb een niet-verklaarbaar probleem met Bridgeport.

Ik kan er niet spelen. Ik kan er naartoe, ik kan vanuit stad bewerken gebouwen bekijken en verbouwen, ik kan naar lege kavels. Maar zodra ik daar iets met een Sim (eigen of al bestaand in die buurt) wil doen crash ik naar de desktop.

In alle andere, oude buurten kan ik alles nog wel gewoon doen.

Ik heb NM al een keer opnieuw geïnstalleerd, alles via Pinguintech tot de laatste versie gepatcht, zonder de EA-downloads opgestart etc. etc.. Mijn drivers zijn allemaal ge-update. Maar niets helpt.

Ik begin bang te worden, dat ik nu ook eens een keer aan een schone installatie vastzit :cry
Jouw probleem lijkt wel heel erg op mijn probleem. Ik kon ook gewoon naar de buurt gaan, maar zodra ik ging spelen, crashte de game.
Enkele pagina's terug kreeg ik een tip van Zemm om dit programmaatje even te laten draaien:
http://modthesims.info/download.php?t=416883
die zal de oorzaak van de crash proberen te vinden en er een mogelijke oplossing voor geven. Bij mij lag het aan dat data execution prevention.
Succes met het oplossen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Plykier, dank je. :D Ik heb dat programmatje overigens gisteren al gedraaid en krijg allemaal 'unknown' als reden. Dus ik heb uiteraard ook de oplossing daarvoor al doorlopen. (bepaalde Cachebestanden verwijderen).

Het stukje met Data Execution Prevention heb ik nog niet gedaan. Ik ben wat huiverig, dat ik dan de eerste tijd bezig ben om telkens weer een programma als uitzondering in te stellen. Maar dat kan natuurlijk meevallen ;-)

Bovendien wordt dat bij mij niet als mogelijke oorzaak gegeven. Was dat bij jou wel het geval?
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Bij mij werd DEP wel als mogelijke oorzaak gegeven. Maar je bent minder dan 5 minuten bezig om DEP uit te schakelen. Dat is dus zo gedaan, en je hoeft het maar één keer te doen. Toen ik het had uitgeschakeld werkte alles weer perfect. Je kunt het proberen. ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ja, dat is wel zo. Als het niet helpt is het zo weer teruggezet.

Niet geschoten is altijd mis. Ik ga het straks toch maar even proberen. En als het bij mij wel werkt heeft EA direct een houvast voor een eventuele oplossing in een patch ;-)

Ik laat het resultaat nog weten.

[EDIT] De DEP-truc heeft voor mij geen zin. Was eigenlijk ook wel te verwachten. Ga weer verder met uitzoeken :huh

Laatst gewijzigd door wimhuiskamp op vr 29 okt 2010, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ok, ik heb meerdere problemen:

Sinds de laatste patch wodt me scherm soms 3 sec. Zwart, en gaat weer verder. Dit gebeurt soms na 1 uur , maar is het eenmaal gebeurt, dan gebeurt hem om de 3 minuten.

Als ik hem opstart, staat er ''Sims3Launcher werkt niet meer'' en start ie normaal gewoon op, Maar dit is gewoon nogal vreemd.

Bij sommige dingen, met name water, flitsen er groene spikkels door het water.

En verder.. Ja, dit was het wel zo'n beetje.
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

hmm hmm..alhoewel ik nu op m'n werk zit en dus niet achter mijn eigen pc, wil ik toch vragen of iemand mij kan uitleggen hoe ik de UI mod kan verwijderen :? Ik kan het namelijk zelf niet vinden, terwijl 'ie er wel in zit..hij verstopt zich :P , hoe kan ik alle downloads, mods/hacks zichtbaar maken?
Wel ironisch...ik had deze mod nog maar net geïnstalleerd...i.v.m. angst voor problemen...ahum^^
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik ben verder .. ik kan de buurt in. Uiteindelijk gaf dit, van deze pagina op de simswiki de oplossing:

Remove User Files
It's also possible that something in your user files - saves or otherwise - is causing a problem.

1. Open Folder: Open your Electronic Arts folder in Documents. The location is:
Windows XP: My Documents\Electronic Arts\
Windows Vista/7 & Mac: Documents\Electronic Arts\
2. Rename: There will be a folder here called The Sims 3 - rename that folder to The Sims 3 Backup.

Now try running the game. It may take a little longer to load than normal this time, since it is making fresh new copies of all of the standard user files (as if you had just installed). It may also run fullscreened if you had normally had it windowed, and the graphic options will be turned down - that's normal, and nothing to worry about. If you're able to load the game with fresh user files, then it was something in the user files that was the problem. You can then go in and copy-paste individual folders from your The Sims 3 Backup to the new The Sims 3 folder to see which is the problem. Recommended is trying your Saves folder first.


Blijkbaar heb ik ergens een corrupt bestand in mijn user-data.

Gelukkig kan ik er nu weer in. Dus nu kan ik weer op gaan bouwen. Eerst maar weer mijn EA-downloads plaatsen .. en dan stuk voor stuk mijn save-files. Uiteindelijk komt het toch weer goed :applaus
Afbeelding
Gebruikersavatar
apenfan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
wo 02 dec 2009, 16:53

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

als mijn sim gejaagd heeft en ik zoek haar gevonden prooi op op de kaart dan staat er niet marije's prooi maar o.simsfirstname,}s prooi.(of zoiets)
en bij 1 van die tekstjes rechtsboven stond she in plaats van ze en her in plaats van haar.
en bij de beschrijving van een moodlet stond sagrijnig in plaats van chagrijnig.
en als mijn vampiersim plasmasap gaat stelen in het ziekenhuis dan staatze na afloop in 1 keer thuis en is het hetzelfde als wanneer je resetsim doet want haar opdrachten zijn ook weg. en zo had ik nog een paar bugs gevonden maar die weet ik niet meer.
ik heb trouwens alleen downloads van de ea-store

edit: ik had ook een kans waarbij ik naar dubbelduo kantoortorens moet maar die staat niet in bridgeport

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie