Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 12 van 14

Gebruikersavatar
paardbart
Snackventer Snackventer
Berichten:
74
Lid geworden op:
di 06 apr 2010, 14:09

Grappige bug in de naar middernacht

Zins ik de sims 3 naar middernacht heb lopen mijn sims dwars door dueren heen terewel ze dicht zijn en de duur gaat pas 5 sec later open en dan zijn ze er al door het gaat dus niet gelijk :?
Ik vind het wel grappig maar zijn er ook mensen die het zelfde hebben maar het niet grappig vinden :)
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Hebben jullie dat ook dat je butler alleen maar kan slapen in een 1 persoons bed :blink .
Ik had voor m'n butler een gezellige slaapkamer gemaakt met een 2 persoonsbed maar al wat "ze" deed was niet gaan slapen ondanks dat ik het bed aan haar had toegewezen.

Op een gegeven moment zat ze alleen nog aan tafel te stinken en bijna dood te gaan van de slaap, ik kon haar in die toestand ook niet meer ontslaan.
Nadat ik een 1 persoonsbed voor haar heb neer gezet is ze pas gaan slapen :? :?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Duressa schreef:Hebben jullie dat ook dat je butler alleen maar kan slapen in een 1 persoons bed :blink .
Ik had voor m'n butler een gezellige slaapkamer gemaakt met een 2 persoonsbed maar al wat "ze" deed was niet gaan slapen ondanks dat ik het bed aan haar had toegewezen.

Op een gegeven moment zat ze alleen nog aan tafel te stinken en bijna dood te gaan van de slaap, ik kon haar in die toestand ook niet meer ontslaan.
Nadat ik een 1 persoonsbed voor haar heb neer gezet is ze pas gaan slapen :? :?
:lol butlers zijn dus verstokte vrijgezellen? xD
Afbeelding
margrietha
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 06 okt 2010, 00:35

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Het is weer zo, nu hebben je sims al bij 59% de melding dat alle vissen gevangen zijn. Vervolgens moet je nog 18 soorten vangen om ze echt allemaal te hebben.

Opdrachten bij Bistro Klein Corsica werken niet meer, sim kan er niet naartoe en er verschijnt ook geen blauw rondje met een witte ster biven de Bistro. Hetzelfde geldt voor Dubbelduo Kantoortorens, kan geen spelopdrachten uitvoeren.

Ik heb wel Na Middernacht maar speel in Sunset Valley, waarom ? Omdat de hoge gebouwen een regelrecht drama zijn.

Ik ga Na Middernacht deïnstalleren, was zonde van het geld.

Een zeer ontevreden Sims 3 speler.
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Als je allang getrouwd bent met iemand krijg je soms de wens om samen te wonen met die partner.

Gister was ik op vakantie en ik kon met geen mogelijkheid meer terug. Ik was wel met anderen en die konden wel terug.Toen ik ze wilden bellen stonden ze nog steeds in het vakantie land.
Ik had niet de hele vakantie afgewacht misschien dat daar de fout zat.
Later met 1 sim op vakantie gegaan en toen lukte het wel om weer thuis te komen.

Als je niet thuis bent en je hebt een schoonmaker in dienst doet die helemaal niets.Als je dan thuis komt zit zijn/haar werktijd er op en kom je nog in een vies huis.
Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

ik ben al gestopt met spelen
kwam steeds meer bugs tegen dat het spelen van het spel erg vervelend werd
autos zitten overal vast in de stad
sims verdwijnen steeds
vind het gewoon een rot spel aan het worden
ga er steeds met minder plezier aan spelen

en zo zijn er nog meer bugs en spel erg traag dat het hapert
en nee ligt niet aan de pc
want kan wel veel grote spellen spelen die veel meer vragen en die lopen lekker soepel

ik raak zo een beetje uitgekeken op de sims
is het slechtste spel sinds deel 1 en 2

Weergave- en sorteeropties