Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 9 van 14

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Zemm schreef:Je kan ze vinden in Documenten\Electronic Arts\De Sims 3
Dat zijn:
CASPartCache.package
compositorCache.package
scriptCache.package
simCompositorCache.package

;-)

En dan kan je de nieuwe sliders gebruiken en weer skins kiezen. Alleen die 6 EA-skins zijn dan nog wel vervangen door de Non Default Skins die je geïnstalleerd hebt. Maar als je er meer dan 6 geïnstalleerd heb, zie je er maar 6 van.
:thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

cindy_ve schreef:ik kan met mn vrouwelijk sim niet meer boodschappen doen in de winkel
de mannelijke sims kan het wel

Ik had ook een boodschapprobleem met ambities, daar kreeg ik de tip haal alle zaadjes uit je rugzak(als je die erin hebt) het schijnt dat bepaalde zaadjes dit probleem kan veroorzaken.
Ik kijk tegenwoordig altijd voor ik safe of ik nog boodschappen kan doen, ik safe dan ook op 2namen bv sims en sims1 en tijdens spelen safe ik m alleen ff op sims 1 tot ik zeker weet dat mn hele spel goed gaat. Als het dan nog mis gaat heb ik altijd sim safe zeg maar nog.
Gebruikersavatar
Simone
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 02:35

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Hebben meer mensen last van het Quakelsteins 'syndroom'? Dat alle Sims, inclusief mixologen en butlers, elke keer naar Quakelsteins moeten? Ze gaan er vanzelf heen. Waardoor daar een grote samenscholing plaats vindt, en die simmies daar ook niet meer weg willen. Heel irritant, want als ik dus een butler heb, gaat 'ie ook constant daarheen en dan heb ik ineens geen butler meer in mn huis. :S
En alle andere clubs zijn zo goed als leeg, omdat ze allemaal bij die Quakelsteins zijn de hele tijd. :( Echt vreselijk irritante bug is dat!
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik moet 20 uitmuntende groenten af gaan leveren in Bistro Klein Corsica, maar die bistro staat niet in Bridgeport.... De butler komt ook niet opdagen, heb wel een bed toegewezen aan camilla ( wie denk ik de enige butler is die er is?)
Old and wise...
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Lieze schreef:Ik moet 20 uitmuntende groenten af gaan leveren in Bistro Klein Corsica, maar die bistro staat niet in Bridgeport.... De butler komt ook niet opdagen, heb wel een bed toegewezen aan camilla ( wie denk ik de enige butler is die er is?)
Die bugs van opdrachten doen voor plekken die niet bestaan is bekend. Ook de bugs met de butler.

Meer mensen hebben die: wachten op een patch. Of een keer spelen zonder mods, hack en downloads? Het kan daar ook aan liggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

hiki schreef:
Lieze schreef:Ik moet 20 uitmuntende groenten af gaan leveren in Bistro Klein Corsica, maar die bistro staat niet in Bridgeport.... De butler komt ook niet opdagen, heb wel een bed toegewezen aan camilla ( wie denk ik de enige butler is die er is?)
Die bugs van opdrachten doen voor plekken die niet bestaan is bekend. Ook de bugs met de butler.

Meer mensen hebben die: wachten op een patch. Of een keer spelen zonder mods, hack en downloads? Het kan daar ook aan liggen.
Dan ligt het gelukkig niet aan mij als er meer simmers last van hebben. Had het hele topic nog niet doorgelezen.. my bad. :$
Old and wise...
elin90
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 01 nov 2010, 16:54

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Na het installeren van Na Middernacht kan ik opeens geen boeken meer kopen. Ook staan er geen boeken meer in de bibliotheek. Als ik naar oude spellen ga, waar mijn sim bijvoorbeeld nog een aantal boeken in inventaris heeft zitten.. doen de boeken het wel.
Dit is echt super irritant. Heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals LN van de computer af te halen, maar bij Ambities doen de boeken het ook niet meer :S.

Wie o wie kan mij helpen???
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb echt alle tips, tricks etc van mensen geprobeerd...maar niets werkt, ik denk dat ik het spel ga deïnstalleren...mijn elfen heb ik gelukkig ook op m'n site staan, zodat ik hen niet hoef te missen ;(
ik heb nog wel even de naam van de topic nodig waarin staat hoe je alles van de computer kan verwijderen. thx ;-)
Gebruikersavatar
Simone
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 02:35

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

De bugs blijven maar toenemen, en dat terwijl ik nooit een mod/hack gebruikt heb. Dus het zullen wel ingame bugs zijn.

Nu blijven Sims ineens vast staan. Moet ik ze resetten. Maar sinds ik dat reset heb gebruikt, namen de bugs toe.. Nu blijft bijv. het scherm van de ene familie hangen als ik naar de andere ga. De gezichten uit ander gezin, terwijl ik al in nieuw gezin heb. En vervolgens kan ik dus niks met dat nieuwe gezin doen. Kan het niet beter uitleggen.. Heb hem al een paar keer af moeten sluiten daarvoor. Ook verdwijnen Sims ineens in de lift, of worden ze ontzichtbaar. :S
Wesley
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 31 jan 2010, 12:31

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

ik heb een probleem met me spel,

er kwam in me huis een inbreker, en werd door de politie opgepakt,
wat nu het probleem is dat de politieagent en de inbreker niet in de politie auto weggaan,
dus ik kan me bouw/koop modus niet in, en die politieauto blijft bij mijn huis staan,
kent iemand dit probleem?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Wesley schreef:ik heb een probleem met me spel,

er kwam in me huis een inbreker, en werd door de politie opgepakt,
wat nu het probleem is dat de politieagent en de inbreker niet in de politie auto weggaan,
dus ik kan me bouw/koop modus niet in, en die politieauto blijft bij mijn huis staan,
kent iemand dit probleem?
Heb er zelf geen last van, maar probeer eens ctrl - shift - c en dan help... je krijgt dan een lijst met cheats.. ergens in de lijst staat ook een code om buy/build mode altijd bereikbaar te maken.. typ die in en verwijderd de agent en de inbreker met moveobjects on.. ik zal straks nog even kijken wat de precieze code is.. tenzij iemand anders het hier ook even kan droppen..
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

@Spike,
nou taalvouten let ik niet zo op, maar de borst-vergoter bij mij doet wel vreemd, als je je muis er boven houd zie je niet zoals bij de spierslider "spiervergroter" (ofzo), maar "mmmmlfakehae moeahtiua" ofzow... dats toch een soort van (taal)fout neem ik aan...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie