Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 6 van 14

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Skanouk schreef:Als ik mijn mods heb ingeschakeld kan ik geen gesprekken voeren, heb al gekeken welke mods het niet doen met Na Middernacht maar volgens mij werken ze allemaal niet...
Iemand een idee of dat met een patch of dergelijke verholpen kan worden?
Ik had hetzelfde probleem voor dat NM uitkwam, maar toen lag het aan een verouderde versie van die ene mod die mosaic weghaalt als je sims gaan douchen.. ben even de naam kwijt :$ dus miss moet je daar even naar kijken? toen ik die mod verwijderd had werkte alles weer gwn.. als je die mod hebt en je wilt deze graag houden.. op de homepage staat sinds gisteren (toch?) een link waar je de nieuwste versie van deze mod kan downloaden en deze werkt kan ik uit ervaring zeggen :thumbsup
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

SimsBear schreef:
SimsBear schreef:Kan iemand me helpen met deze bug? (het platform doet vreemd)

https://www.youtube.com/watch?v=B-nw-YsnBkI :huh
Kan iemand me alsjeblieft helpen :o?
Huh?! idd erg raar dit :S ik zal even rondkijken op google.. heb je miss een mod die iets met vloeren of funderingen te maken heeft.. dat zou het eerste zijn waar ik naar zou gaan kijken..

EDIT: Dit probleem hebben andere mensen blijkbaar ook.. op de officiele sims3 site forums zijn er tot zover nog geen oplossingen gevonden.. maar hier al vast de link, dan kun je in de gaten houden of er een oplossing gevonden is https://forum.thesims3.com/jforum/posts ... ge#3827261
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Mijn spel valt uit als ik een meubelstuk wil bewerken. En gisteren viel hij zomaar uit tijdens het bouwen. Ik heb er geen verkeerde download inzitten, na elke download kijk ik met de sims 3 Dashboard of er een slechte bij zit. Verder heb ik geen mods/hacks. Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb een vrij nieuwe computer, nog geen jaar uit en met héél veel ruimte, ik heb nog hartstikke veel ruimte over hebben dus het is niet zo dat mijn laptop de sims niet aan kan.
Love your life
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

^
Heb je misschien de Choas Mod? Daar kan het volgens mij ook door komen :p.
Of misschien een verkeerde download?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

^ Wat is dat voor mod? Ik kan me niet herrinderen dat ik ook een mod heb gedownload, maar misschien heeft het ergens bijgezeten. Ik heb geen slechte download, athans, niet dat ik weet. De sims 3 Dashboard geeft aan dat alles goed is.
Love your life
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

laurensiobandini schreef:ik heb een groot probleem.
Ik kan niet in bridgeport spelen.
Andere steden doen het wel gewoon.
Maar zo gauw ik bridgeport geladen heb en een sim wil spelen, valt het spel helemaal uit en moet ik opnieuw de sims opstarten.
Op dit (Engelstalig) forum zijn er mensen met hetzelfde probleem.. http://www.customsims3.com/smf/index.php?topic=3013.0 misschien moet je daar even rondkijken.. Als ik er zo snel overheen lees staat er veel over videokaarten.. je kunt anders altijd nog proberen opnieuw te installeren..
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

somebitch schreef:Ik zie geen vuur etc. Komt door de nude patch die ik ooit ergens gedownload heb maar ik kan hem dus niet meer terugvinden in mijn bestanden. :\ Heb dus al de nieuwe gedownload maar ook dat werkt niet helaas. :\
En met zoeken op 'nude' kun je ook niets vinden? het zou niet echt fijn zijn als je je hele lange lijst met downloads helemaal door moet gaan zoeken o.o
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb nog maar kort gespeeld en nog niet alles gezien.

maar soms bij een interactie bijvoorbeeld eten gaan ze eerst met de lift naar beneden dan weer omhoog en dan gaan ze eten.. heel vreemd :P en best irritant :P

en ik heb met als je wil babbelen dan staat er een muziek nootje bij! :P en ik heb ook wat lots heeft.. bij spiergroote aanpassen staat er echt iets van Mwjwofnofwfnw ofzo
Gebruikersavatar
somebitch
Snackventer Snackventer
Berichten:
62
Lid geworden op:
wo 25 nov 2009, 09:26

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Mich..... schreef:
somebitch schreef:Ik zie geen vuur etc. Komt door de nude patch die ik ooit ergens gedownload heb maar ik kan hem dus niet meer terugvinden in mijn bestanden. :\ Heb dus al de nieuwe gedownload maar ook dat werkt niet helaas. :\
En met zoeken op 'nude' kun je ook niets vinden? het zou niet echt fijn zijn als je je hele lange lijst met downloads helemaal door moet gaan zoeken o.o
Helaas vind hij daar niets op. Ik heb mijn downloadlijst al doorgekeken (heb weinig downloads geinstalleerd zonder de launcher thank god! Maar ook daar kan ik hem niet vinden. :cry
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Mich..... schreef:
SimsBear schreef:
SimsBear schreef:Kan iemand me helpen met deze bug? (het platform doet vreemd)

https://www.youtube.com/watch?v=B-nw-YsnBkI :huh
Kan iemand me alsjeblieft helpen :o?
Huh?! idd erg raar dit :S ik zal even rondkijken op google.. heb je miss een mod die iets met vloeren of funderingen te maken heeft.. dat zou het eerste zijn waar ik naar zou gaan kijken..

EDIT: Dit probleem hebben andere mensen blijkbaar ook.. op de officiele sims3 site forums zijn er tot zover nog geen oplossingen gevonden.. maar hier al vast de link, dan kun je in de gaten houden of er een oplossing gevonden is https://forum.thesims3.com/jforum/posts ... ge#3827261
Heel erg bedankt! :sweatdrop

Ik zal ook even kijken of ik mods heb maar volgensmij niet heb wel gewoon spulle
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

somebitch schreef:
Mich..... schreef:
somebitch schreef:Ik zie geen vuur etc. Komt door de nude patch die ik ooit ergens gedownload heb maar ik kan hem dus niet meer terugvinden in mijn bestanden. :\ Heb dus al de nieuwe gedownload maar ook dat werkt niet helaas. :\
En met zoeken op 'nude' kun je ook niets vinden? het zou niet echt fijn zijn als je je hele lange lijst met downloads helemaal door moet gaan zoeken o.o
Helaas vind hij daar niets op. Ik heb mijn downloadlijst al doorgekeken (heb weinig downloads geinstalleerd zonder de launcher thank god! Maar ook daar kan ik hem niet vinden. :cry
En de sims 3 dashboard tool gebruiken? misschien dat er dan een bestand gevonden wordt dat een conflict oplevert?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb nogal wat problemen bij mijn vader

- Soms valt mijn sims 3 uit (meestal aan het begin, als ik nog bezig ben met CAS)
- De spreek- en denkwolkjes van de sims zijn übergroot en wat er instaat superklein
- Ik kan geen andere sims aanklikken
- Ik kan niet op de de piano spelen (andere instrumenten nog niet geprobeerd)

En ik wordt he-le-maal gek >.<
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Tot nu toe valt het bij mij nog mee met bugs. Ik heb het zo'n 3 uur gespeeld (m'n zusje eist het spel nogal op :() en de grootste bug die ik kan ontdekken is dat mijn Sims soms heel lang niks te staan doen voordat ze eindelijk gaan doen wat ze moeten doen. Als ze bijvoorbeeld meerdere dingen doen met een andere sims staan ze daar tussendoor een kwartier niks te doen ofzo.

En in CAS wordt er net zoals bij Mich..... maar 1 liedje gespeeld, maar dat was voor Na Middernacht ook al zo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Miss_Darkie schreef:
Marii schreef:en ik heb ook wat lots heeft.. bij spiergroote aanpassen staat er echt iets van Mwjwofnofwfnw ofzo

Ja, dat heb ik ook! :o

Dat is gewoon taal foutjee.. geen bug..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

maike0090 schreef:Ik heb nogal wat problemen bij mijn vader

- Soms valt mijn sims 3 uit (meestal aan het begin, als ik nog bezig ben met CAS)
- De spreek- en denkwolkjes van de sims zijn übergroot en wat er instaat superklein
- Ik kan geen andere sims aanklikken
- Ik kan niet op de de piano spelen (andere instrumenten nog niet geprobeerd)

En ik wordt he-le-maal gek >.<

Help?? :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie