Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Xlievemeidxxx
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
do 07 aug 2014, 21:07

Leukste uitbreidingspakket

Heey ik wil nog 1 uitbreiding erbij en ik vroeg me af welke jullie het leukst vinden ik zit eigenlijk te twijfelen tussen studententijd ambities en seizoenen maar ik wacht graag eerst even jullie mening af
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Leukste uitbreidingspakket

Ik vind zelf Jaargetijden nog altijd de leukste van de drie, maar hangt er eigenlijk meer vanaf waar je zelf van houdt. Simpel gezegd bevatten je drie uitbreidingen het volgende:

- Ambities gaat dan dieper in op een aantal nieuwe banen en hobbies. Als je wat reviews op het internet leest, kun je je allemaal wat beter inlezen over hoe en wat precies, maar in het algemeen gaat het er hier eigenlijk meer om of je hiervan houdt or juist niet. Als je zoiets interessant vindt kan Ambities zeker een leuke uitbreiding zijn. Zo niet, dan kun je beter één van de andere twee nemen.
- Studententijd laat je Sim studeren met alles wat daarbij komt kijken van daadwerkelijk studeren tot alle andere dingen die op de campus te doen zijn. Het is al met al zeker een leuke uitbreiding met ook een hoop leuke nieuwe objecten en kleding, maar op den duur raak je er wel al aan gewend en wordt het eigenlijk steeds hetzelfde liedje. Het is desalniettemin wel gewoon een leuke uitbreiding waar je zeker genoeg plezier aan zult beleven.
- Jaargetijden brengt dus seizoenen en weer. Dat geeft meteen ook weer een ruime toevoeging aan je gameplay. Elk seizoen is er wel iets anders te doen en dat houdt de uitbreiding langer interessant, maar wederom moet dit je dan wel intereseren.

Zoek gewoon wat je leuk lijkt en kijk ook vooral ook wat Lets Play videos op YouTube en reviews. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Leukste uitbreidingspakket

Rudy heeft het goed uitgelegd.
Als ik persoonlijk zou mogen kiezen, ga ik voor Jaargetijden, want dan heb je niet meer dat het altijd zonnig is enzo.
Ambities gebruik ik eigenlijk zelden, want die open banen zijn soms wel mega veel werk.
Studentenleven staat hier (vind ik) op nummer 2. Je krijgt er een hoop leuke dingen bij en kan je sims laten studeren waardoor ze bijvoorbeeld hoger in een bepaalde carrière beginnen
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
soeduk
Snackventer Snackventer
Berichten:
70
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 08:52

Re: Leukste uitbreidingspakket

Ik vind de uitbreiding Jaargetijden echt een toevoeging aan je spel. Ik hou van alle seizoenen in de Sims. Exotisch Eiland vond ik ook een leuk uitbreidingspakket maar voornamelijk door de toevoeging van boten, eilanden e.d. Met Ambities doe je inderdaad niet echt heel veel mee, net zoals Simmielove zegt; het vergt veel werk. Studententijd vind ik ook een leuk uitbreidingspakket!
"Het is onmogelijk", zei trots
"Het is riskant", zei ervaring
"Het is zinloos", zei het verstand
"Geef het een kans", fluisterde het hart.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Leukste uitbreidingspakket

ik vind jaargetijden wel de leukste omdat je net zoals soeduk zegt dan niet telkens zonnig weer hebt. exotisch eiland vind ik zelf ook super leuk. jaargetijden en exotisch eiland combineert goed met elkaar. ik vind studententijd echt heel erg tegenvallen.. ambities is leuk maar zoals simmielove zegt het vraagt veel tijd. na middernacht vind ik ook een geweldig pakket, alleen vraagt bridgeport wel iets meer van je computer ;)
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Leukste uitbreidingspakket

Persoonlijk vind ik het leukste uitbreidingspakket huisdieren en dan vooral door de toevoeging van paarden. Op nummer twee staat voor mij ook jaargetijden dus als het aan mij lag zou ik dan ook dat verkiezen boven ambities en studententijd. Ambities vond ik heel leuk toen ik het kocht maar ik was het al snel beu. Het is zoals eerder vermeldt veel werk, wat wel leuk is in het begin maar nadat je een paar keer als binnenhuisarchitect huizen aangepast hebt of je sims in de buurt nieuwe outfits gegeven hebt als stylist heb je het wel gehad vind ik. Dit geldt naar mijn mening ook voor studententijd. Het is een leuke uitbreiding met veel nieuwe mogelijkheden maar zoals Rudy al eerder vermeldt heeft, is het altijd hetzelfde liedje als je je sims naar de universiteit stuurt. Ik vind eigenlijk alle uitbreidingen wel leuk, ik heb ze allemaal en zou er toch geen meer kunnen missen in mijn spel. Ze bevatten allemaal leuke toevoegingen en je zal aan eender welke je kiest sowieso veel plezier aan beleven, alleen zal je naargelang wat je zelf leuk vind de ene al sneller beu gespeeld raken als de andere. Veel succes met kiezen en natuurlijk vooral veel speelplezier!
Xlievemeidxxx
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
do 07 aug 2014, 21:07

Re: Leukste uitbreidingspakket

Hey ik heb voor seizoenen gekozen een dag voordat ik hem ging kopen kreeg ik hem van mijn nichtje +beestenbende nu ga ik dus een andere halen mijn vraag qmbities of studententijd of een andere?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Leukste uitbreidingspakket

Van die twee die jij noemt zou ik Studententijd pakken. Als je dan kijk naar verdere uitbreidingen is Exotisch Eiland inderdaad aanrader zoals Knoetiee al zei, dus mocht je die nog niet hebben, dan zou ik die zeker doen i.p.v. Studententijd of Ambities. :)

V Dan zou ik gewoon Studententijd nemen. Dat is echt de leukste van de overblijvers.

Laatst gewijzigd door Rudy op do 14 aug 2014, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties