Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bovennatuurlijk, jaargetijden, exotisch eiland of studen

Ik zou beginnen met jaargetijden dan is het bij de sims niet aleen maar zomer, bovendien zijn er ok leuke extra activiteiten en kledingsoort. Maar eigenlijk zou ik sparen voor al de uitbreijdingen en eventueel vragen voor je verjaardag of zo.
Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Re: Bovennatuurlijk, jaargetijden, exotisch eiland of studen

Knoetiee schreef:studententijd valt voor mij af want ik vind hem tegenvallen.. ik zou eerst jaargetijden doen en dan exotisch eiland (jaargetijden en exotisch eiland zijn heel goed te combineren) bovennatuurlijk is leuk maar hou je wel van bovennatuurlijke wezens?
Ja, ik hóu van bovennatuurlijk haha dat wel. Supernatural is ook echt mijn #1 serie.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Bovennatuurlijk, jaargetijden, exotisch eiland of studen

First of all ik zou studententijd even laten wachten, de andere pakketten zullen je waarschijnlijk meer bieden.

Dan nu de vraag: Wat wil je liever?

Een sprookjesachtig sims met weerwolven, heksen, feeën en meer?

Of juist het gevoel het echte leven na te spelen en het realistisch maken?

Wil je liever fantasie? Ga dan voor bovennatuurlijk

Wil je liever realiteit dan kun je dus kiezen tussen EE en JG. Mijn mening: EE

Een lijstje wat beide dingen toevoegen.


EE:

-Zeemeersims (en Kraken)
-Duiken
-Vele soorten boten
-Resorts
-Woonboten
-Nieuwe wereld, Isla Paradiso

JG:

-Aliens
-Jaargetijden
-festivalkavels
-feestdagen
-Weer (Neerslag, Sneeuw, Onweer)


Beiden hebben mooie kleding en meubels. EE voegt voor mijn gevoel meer toe maar JG maakt het realistischer. Dat is een moeilijke keuze maar vraag je daarom ook vooral af: Wil ik het realistisch maken en dan echt het laten lijken zoals in het echt? Of wil ik vooral nieuwe realistische mogelijkheden om meer in de sims te kunnen?

Van laag naar hoog qua toevoeging aan je spel voor mijn gevoel.

JG, BN, EE

Hopelijk heb je hier wat aan. :knuffel
Marieke020
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 26 jun 2014, 20:39

Re: Bovennatuurlijk, jaargetijden, exotisch eiland of studen

Het heeft inderdaad heel erg te maken met wat je zelf leuk vindt in het spel.
Oplichter heeft dat heel goed uitgelegd hierboven.

Persoonlijk heb ik het meeste spijt van mijn aankoop van jaargetijden.
De effecten van het weer zijn prachtig om te zien, en ook de geluidseffecten enzo.
Maar in de winter, lente en herfst bevriezen de planten en vijvers en wordt tuinieren en vissen lastig.
De Sims hebben ook om de haverklap vrij en dat zit hun werk en school in de weg. Maar dat kun je natuurlijk ook als een voordeel zien!
Je kunt kiezen om het altijd zomer te laten zijn om meer controle te houden over het spel, maar dan hebben je Sims het de hele tijd te warm. Dan kun je net zo goed de jaargetijden niet hebben.

Bij exotisch eiland moet je er rekening mee houden dat de bijbehorende wereld heel veel van de computer vraagt. Bij mij crasht die wereld om de haverklap en daarom speel ik het eigenlijk nooit meer.
In andere (officiele) werelden kun je niet duiken en is er niet veel om naar toe te varen met de boten die er zijn. Maar je kunt wel resorts bouwen in andere werelden en dat is heel leuk.

In Studententijd ga ik nooit studeren omdat je ook gewoon een diploma kunt kopen ;)
Het is heel vervelend - vind ik persoonlijk - om steeds maar van het ene college naar het andere te rennen en dat steeds te moeten herhalen in 2 Simweken. Als je van feestvieren houdt en geen diploma wilt halen kan dat ook, maar dat kan ook in de thuiswereld, dus ik zie er zo het nut niet van om naar college te reizen om te feesten, met zo'n lang durend laadscherm.
Er zitten wel ontzettend leuke spullen bij Studententijd die ik echt niet wil missen. Zoals een machine die je persoonlijkheid kan veranderen en die je in 1 tel een nieuwe skill leert. En een machine waarmee je iets dat je hebt verzameld kunt klonen, zodat je niet meer hoeft te zoeken, en je kunt zelfs mensen klonen.

Van deze vier is Bovennatuurlijk echt mijn favoriet. Ik kan mij herinneren dat ik vooraf helemaal niet enthousiast werd van de beelden en het lang heb uitgesteld om te kopen, maar inmiddels is het 1 van mijn lievelingsuitbreidingen geworden.
Alchemie is een ontzettend leuke skill om aan te werken omdat je veel andere leuke skills nodig hebt om er goed in te worden, zoals tuinieren en vissen en verzamelen.
En de toverdrankjes die je kunt maken zijn superhandig. Zoals een drankje die je wenspunten gedurende een dag verdubbelt, zelfs die van je levenswens.
Heksen, elfjes en weerwolven zijn grappig om mee te spelen, elk op een hele andere manier. Maar je kunt er ook voor kiezen om er niet mee te spelen, of om ze weer in gewone Sims te veranderen, en andersom. En ook de volle maan kun je uitschakelen zodat er geen zombies meer komen. Heel vrij dus.
De meubels enzo die bij bovennatuurlijk zitten kunnen echt bijdragen aan het bouwen van een fantasiewereld.
Persoonlijke toppers: bloempotten om binnen te tuinieren en Bonehilda, een skelet die je huishouden doet en voor veel hilarische momenten zorgt.
Gebruikersavatar
Kortlontje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
wo 28 sep 2011, 02:05

Re: Bovennatuurlijk, jaargetijden, exotisch eiland of studen

Ik vind zelf studententijd een beetje tegenvallen. Je bent erg lang bezig met het opleiden van je student tot je er daadwerkelijk iets aan hebt. Een volledige opleiding had wat mij betreft 1 simweek mogen zijn, met 4 uur les per dag. Je sim wil toch een beetje losgaan? :swing

Jaargetijden vind ik fantastisch, behalve de winter. Mijn computer wordt er langzaam van en mijn plantjes gaan dood :'( Doe mij maar de zon.

Exotisch Eiland vind mijn computer inmiddels ook niet zo leuk meer, maar vind de wereld die erbij komt echt prachtig! Wonen en leven op het water. :wub

Bovennatuurlijk vind ik de leukste. Ben dol op families & stambomen. Met Bovennatuurlijk kan ik daarbij helemaal losgaan. Zelfs genen van Opa's en Oma's hoop ik dat altijd meespelen. Wie wordt er een Fee, Wolf of Heks? Ideaal vind ik de leeftijdsduur van een Fee. Kan je echt alles doen met de Sim waar je graag mee wil spelen. Zo wil ik bijvoorbeeld de hoogste carriere hebben en altijd vaardigheden maximaal ontwikkelen.
Wat ik ook leuk vind is dat je voor goed/kwaad kan kiezen.

Het allerergste van bovennatuurlijk vind ik de Zombies die mijn plantjes opeten. Waar ik dus helemaal niets aan kan doen. Tenzij iemand daarvoor inmiddels al een geniale oplossing voor heeft gevonden.

Resume: Ik zou voor Bovennatuurlijk gaan. Zooooveel te ontdekken, zoveel te zien, zoveel te kiezen.
Have fun.
Live, love, life

Weergave- en sorteeropties