Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

83 berichten • Pagina 3 van 5

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

meestersim schreef:Ik was verbaasd over de hoeveelheid inhoud de game had. Er waren veel nieuwe objecten, veel nieuwe gameplay, interacties (zoals het 'Ik ben een brandweerman "interactie die wordt gebruikt om andere mensen, Volgens Grant te imponeren) en ookveel nieuwe kleding. Ik denk dat deze uitbreiding het geld zeker waar zal zijn.

Aldus die gas tdie dit schreef. Whoot! Iedereen lekker imponeren =D
lol had ook snel vertaald: de jouwe is beter.

Die Brandweer interactie: ja ja zeker macho indruk maken op de dames (of mannen) :fluit
Afbeelding
meestersim
Groentehakker Groentehakker

hiki schreef:
meestersim schreef:Ik was verbaasd over de hoeveelheid inhoud de game had. Er waren veel nieuwe objecten, veel nieuwe gameplay, interacties (zoals het 'Ik ben een brandweerman "interactie die wordt gebruikt om andere mensen, Volgens Grant te imponeren) en ookveel nieuwe kleding. Ik denk dat deze uitbreiding het geld zeker waar zal zijn.

Aldus die gas tdie dit schreef. Whoot! Iedereen lekker imponeren =D
lol had ook snel vertaald: de jouwe is beter.

Die Brandweer interactie: ja ja zeker macho indruk maken op de dames (of mannen) :fluit

Dan moeten ze http://www.youtube.com/watch?v=AO43p2Wqc08 vertalen in simlish.
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
meestersim
Groentehakker Groentehakker

hiki schreef:effe wat gevraagd over de tuinkabouters invasie :fluit
Ff Offtopic: Ik heb soms ideeen over De sims 3: Pets
Zoals dit

Ga nu naar de nieuwe buurt : Dogfield!
Perfect met uitlaatgelegenheden, kuuroorden en dierenziekenhuizen.
Met Comlete nieuwe interactie's zoals De Hond uitlaten,of ''Met kat spelen.''
Vissen is veel uitgebreider - met 3 verschillende aquariums en keuze uit 5 verschillende soorte voer, die invloed zullen hebben op je vis: Alergisch of niet?
Ook bestaat er nu een dierenasiel waar je dieren kunt afhalen voor een zacht prijsje.
En de dierenwinkel war je in kunt kijken.
Met wel meer dan 150 nieuwe meubels!
Allemaal in De sims 3 : Dieren

Te koop vanaf (..)
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
hiki

Informatie van molly 360 op het Amerikaanse Sims 3 forum

http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/199743.page
I didn't see a pier but the are some lovely new bridges and reworked rabbit holes.
as well as a errie bog/marsh lands area, with flog covering the floor, this comes from a new object called the fog emitter!

the ghost busting was touched on littel, I played it and loved it, to start with you catch or helpcross- over spirit's which look like these little wirls of coulor. I then progessed to pollergeist again wirling coulors but they aer posessing furiture.

I moved to a different career then, but was told the further you go, you encounter real sim ghost.

This will sound silly, but remember I make movies with my sims!
my favourite object was a music box, there a littel interaction the sims do, they rock in a very loving way to the music, it's very cute!

some of the careers do rely opportunities some don't!
With the ghost hunting one, I started off a bit confussed! there was no car pool, till grant told me to look in map mode, and then tags come up on lots, thats where you have to go and ghost hunt.

But the firefighter one the is a car pool, it take you to the fire house and you have to wait.... and wait till the alarm gose off and you then rush of with your sim.

New traits.... I didn't try them but here they are
Born salesman,
Eccentic,
eco friendly,
dramatic,
perceptive and savvy sculptor

There are a few new features adjustable colums up to 3 story's high and the new roof pitch tool, which allow you to adjust the size of diferent parts of your roof.

The trampoline is very cool, and yes you can invite others to join. I didn't try the motor bike, because i became distacted by a new interaction,,,, Detonate, which just means you can pretty much blow up everything!

The fog is for effect! and works well! also if your in the ghost hunter career and go to a hunted lot it suddenly appears as you arrive.
you can place roads, just lots plants and landmarks.

yes there are lots, more so two new gnomes, which i'm not going to talk about, because some should just be lefe a secrete

It is not servos it is .....SIM BOT! no he can not fly, that was an effect in that movie, done with sony vegas. I'm sure you could recoulour him, but i didn't get long with him.

You can but him with your life time rewards...40,000 of them, and i just got him at the end of the sesion, He eat scrap mental, smash objects by turning his arms round really fast like a helicoptor and he dosn't shower.
Afbeelding
hiki

Kort en snel vertaald, de info van Molly 360:

- Buydebug wordt uitgebreid: oa met iets wat je in buurten kan zetten om een mist te veroorzaken.

- er zit een soort speeldoos / muziekdoos in, (misschien om kinderen in slaap te krijgen??).

- nieuwe levenswens die we nog niet kende; Born salesman

- je kunt ander Sims uitnodigen mee te springen op de trampoline

- In de buurt kun je wegen , lots en landmarks neerzetten (weet effe landmarks niet te vertalen).

- robot kun niet vliegen (was gefaked in video) maar kun je wel recoleren

- robot kun je ook kopen als beloning met 40.000 punten

- robot eet metaal resten en douched nooit.

- robot makt dingen kapot door snel rond te draaien met gespreide armen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties