Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

83 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

hiki schreef:
How interactive are the new careers?

- I'd spent my time playing on the investigator, stylist and architect careers. The new careers are fully interactive, there are tons of new objects for each of the "professions" (as they are called in-game) for example there is a large desk to draw up designs for new houses and styles (architecture and sylist). For example, if you are a "Private-eye", you can break into people's homes and snoop around. Dig through their trash and mailbox for blackmail evidence. You will get calls with different job offers, for you to accept them.

What new hairs are in the game?
- There is around six hairstyles per gender (not sure how many with hats), most of the female's are shoulder or lower-neck length are kind of wavy. The male's are short and stylish. I like both sets of gender hairstyles.

What new traits are there - what do they do (description of them)?
- There is a new trait named "dramatic" which I gave my stylist, and she pretended to faint on the shop floor, which was quite funny . I'm pretty sure there's one new trait for each career, although that could be debatable. There's also an "eco-friendly" trait, with new recycling bins to put into your homes, and will get a positive moodlet if they carpool with other sims or take their bike to work/venues.

What's the new furniture/plants like?
- There are TONS of new objects for the home, including modern and stylish new lounge sets. I'm pretty sure there's about 3 new beds available. OOH, and there's a new laundry system. This is optional, you can put in a washing machine and dryer (or go to the new laundromat in town), and when your sim changes or hops in the shower, they will leave a small pile of clothes on the floor which your sim can pick up and drop into the hamper, washing machine or washing line (for eco-friendly sims). Should you choose to have a washing machine and dryer in your home, your sims will get positive moodlets for each time they do a batch of laundry. There's also a trampoline...which my sim fell off and hurt himself! .

How is the tattoo system?
- I hadn't played around with the tattoo system much, but Grant did. He showed us where you can put tattoos (there are about ten different places you can put tattoos). You can scale the size and customize them fully. I put a llama tattoo on my first sim's arm.

Is the Renovation mode good? How have they combined everything together from build and buy?
- Renovation mode is just like build/buy mode in my opinion, although you get either interior or exterior design jobs depending on your client. My first job as an architect was to install new windows and doors to fit the inside of the house. Overall I'd say the renovation mode is no different to the buy/build modes, but the gameplay is extremely well put together. Such as taking photos of your projects for your portfolio.

Is CAS in the game good?
- Assuming you're referring to the stylish career, CAS in-game is basically a wardrobe with your customer in. It's just like the normal CAS but you choose outfits and hair. My first job as a stylist was to put together a senior citizen's outfit for a new elder. I'd put a couple of outfits together, but having little to none experience and artistic skill my first customer had stepped down from the block looking like a clown; literally! .

Is Twinbrook a nice town? What style does it follow? Are the new rabbit hole styles more modern?
- Twinbrook is a huge new town, which had been flooded (if I read the town description correctly this morning), and is now half-swamp half-town. The swampy areas are very dank and misty. The other side of Twinbrook has brand new shops such as the Laundromat, The tattoo parlour and stylist shop and much more. I really enjoyed having a look around Twinbrook, and the place looks really great.

There has been talks about a consignment store - does it work well?
- There is a consignment store in-game, although I don't know much more about it. I didn't visit it. Sorry!

How does the self-employment work?
- Grant said something about going to city hall and registering yourself as self-employed, I don't know much more after that. Again, sorry!
Bron: Tidus

http://forums.electronicarts.co.uk/sims ... st14908046
Korte vertaling van alleen die dingen die ontbraken op onze De Sims 3 Ambities: een boel feiten op een rijtje:

- er zijn ongeveer 6 nieuwe kapsels voor zowel mannen als vrouwen: meeste kapsels voor vrouwen zijn schouderlengte of halverwege de nek en iets gekruld. Kapsels voor mannen zijn kort en stijlvol.

- Bij de 'Dramatic' eigenschap kan je Sim flauw vallen. Nij de Milieubewust Eigenschap komen er recucle vuilnisbakken en krijg je een moodlet als je carpoolt.

- Naast een wasmachine en droger kun je je was ook in een wasserette laten doen.

- Als je Sim gaat douchen of in bad gaat laat die een stapel kleding op de vloer achter die je kan oppakken en in de wasmachine doen.

- Er is ook een Lama tattoeage!

- De nieuwe renovatie tool werkt erg als de bouw / koop modus en is makkelijk te gebruiken.

- Als architect / stylist kun je ook foto's maken van de klussen die je doet en die gebruiken voor je portfolio.

- Twinbrook is een grote stad: half moeras en half stad: het moeras deel is wat donker en mistig. Het stads gedeelte heeft veel niewue winkels.

- Er is een Consigment winkel: weet effe geen goed woord voor Consigment. (kruidenier?)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

We also saw that you can now pick up and place new empty lots around the neighbourhood, which seemed to have a very positive effect on everyone during the day. I'm pretty sure he said this will also be included in a patch, and not just in the new game.
Van dezelfde persoon als hierboven genoemd (tidus dus)

Iedereen was erg blij met de mogelijkheid om nieuwe en lege lots in de buurt op te pakken en te verplaatsen.

PS: volgens mij bedoelen ze meer de mogelijkheid om de grootte van lots te veranderen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

hiki schreef:
Iedereen was erg blij met de mogelijkheid om nieuwe en lege lots in de buurt op te pakken en te verplaatsen.

PS: volgens mij bedoelen ze meer de mogelijkheid om de grootte van lots te veranderen?
Woehoe, eindelijk. :applaus Straks kan je weer zelf kavels toevoegen net als in sims 2 fein. En net als de britten hoop ik ook dat die optie ook komt bij de update, net als die tatoos enzo.
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

Kelvin schreef:Overigens las ik ook dat je als je een kind krijgt in de tijdmachine, dat ouder kan zijn dan zijn ouders.
Waar dan :huh
Lijkt me wel grappig, een kind dat ouder is dan zijn ouders
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

Ook van Tidus:
I also just remembered that Grant Rodiek said that your sims can “woohoo” in the time machine, and if a child is conceived it may come out older (or younger) than your couple! I thought this was such a funny and clever idea.

Grant told us about meteors (and the new “death by meteor” ) and earthquakes. He showed us a small house fire (what the scale of the event was totally random).
dat klopt inderdaad (ojaa in tijdmachine kan resulteren in een kind dat ouder is dan de ouders) en er is een nieuwe doodsoorzaak: dood door een meteoriet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

Hoe interactief zijn de nieuwe loopbanen?

- Ik zou mijn tijd besteden aan het spelen van onderzoeker, stylist en architect loopbaan. De nieuwe loopbanen zijn volledig interactief, er zijn vele nieuwe voorwerpen vrij voor elk van de "beroepen" (zoals ze genoemd worden in-game) bijvoorbeeld is er een groot bureau voor het opstellen van ontwerpen voor nieuwe huizen en stijlen (architectuur en stylist) . Bijvoorbeeld, als een "prive-eye", kunt u Inbreken in de huizen van Sims. Hack hun mailbox trash voor chantage bewijs. Je krijgt gesprekken met verschillende jobaanbiedingen, voor u de keuze om ze te aanvaarden.

Welke nieuwe kapsels zijn in het spel?
- Er is rond de zes kapsels per geslacht (niet zeker hoeveel met hoeden), bij vrouwen zijn de meeste golvend naar schouder of nek lengte. De mannelijke's zijn kort en stijlvol. Ik wil beide mannen kapsels.

Welke nieuwe eigenschappen zijn er - wat doen ze (beschrijving van hen)?
- Er is een nieuwe eigenschap met de naam "dramatisch", die gaf ik mijn stylist, en deed ze alsof ze flauw te vallen op de werkvloer, en dat was grappig. Ik ben vrij zeker dat er een nieuwe eigenschap is voor elke carrière, maar die kunnen nog worden onthult. Er is ook een "eco-vriendelijk" trekje, met nieuwe recycling bakken in uw huizen, en je sims zullen een positieve gemoedstand krijgen als zij carpoolen met andere Sims of de fiets nemen naar andere locatie's/werk.

Wat zijn de nieuwe meubels en planten?
- Er zijn talloze nieuwe objecten voor het huis, met inbegrip van moderne en stijlvolle nieuwe lounge sets. Ik ben vrij zeker dat er over de 3 nieuwe bedden beschikbaar. Ooh, en er is een nieuwe wasserette systeem. Dit is optioneel, je kunt in een wasmachine en droger (of ga naar de nieuwe wasserette in de stad), en wanneer je je sim zult wijzigen of onder de douche zou gaan , zullen zij een kleine stapel kleren achter op de vloer achter laten die je sim kan pick-up-and-drop in de wasmand, wasmachine of waslijn (voor eco-vriendelijke sims). Mocht u ervoor kiezen om een wasmachine en droger te zetten, zal je Sim een positieve gemoedstand krijgen voor elke keer dat ze schone was aanhebben. Er is ook een trampoline ... Waarvan mij sim viel en pijn had ie!

Hoe is de tattoo-systeem?
-Ik had niet veel met het tattoo-systeem gespeeld, maar Grant deed het wel. Hij liet ons zien waar je tatoeages kan zetten (er zijn ongeveer tien verschillende plaatsen waar je ze kunt plaatsen). U kunt de grootte volledig aan hen aanpassen. Ik zette een lama tatoeage op de arm van mijn eerste sim's.

Is de renovatie modus goed? Hoe hebben ze bouwen en kopen gecombineerd?
- Renovatie-modus is net als het bouwen /voorwerpen kopen in mijn ogen. ook al krijg je een interieur of exterieur ontwerp banen,alles is afhankelijk van uw klant. Mijn eerste baan als architect was om nieuwe ramen en deuren te installeren om de binnenkant van het huis passen.In het algemeen zou ik zeggen dat de renovatie-modus niet anders is dan de koop en bouw modes, maar de gameplay zit zeer goed in elkaar. Zoals het nemen van foto's van uw projecten voor uw portefeuille.

Is CAS in de game goed?
- Ervan uitgaande dat je doelt op de stijlvolle carrière, CAS in-game is in feite een kledingkast met uw klant erin. Het is net als de normale CAS, maar u kiest outfits en kapsels. Mijn eerste baan als stylist was om samen met een senior burger een outfit te ontwerpen voor een nieuwe oudste. Ik had vandaag een aantal nieuwe outfits bij elkaar, maar hebben weinig tot geen ervaring en artistieke vaardigheden. mijn eerste klant was teruggetreden als lid van het blok er uitziend als een clown, letterlijk! .

Is Twinbrook een leuk stadje?? Welke stijl volgt u? Zijn er in Twinbrookl meer moderne stijlen?
- Twinbrook is een grote nieuwe stad, die overstroomd was (als ik de stad beschrijving vanmorgen goed had gelezen), en is nu voor de helft half-moeras-stad. De moerassige gebieden zijn zeer vochtig en mistig. De andere kant van Twinbrook heeft nieuwe winkels, zoals de wasserette, De tatoegeringswoonkamer en stylist shop en nog veel meer. Ik heb erg genoten van het nemen van een kijkje Twinbrook, en het ziet er echt geweldig uit.

Er is gesproken over een zending op te slaan - werkt het goed?
- Er is een partij op te slaan in het spel, hoewel ik er niet veel meer over weet Ik wist het niet bezoeken. Sorry!

Hoe werkt het zelfstandige werken?
- Grant zei iets over het gaan naar het stadhuis en de registratie van jezelf als zelfstandige, ik heb niet veel meer na dat te weten. Nogmaals, sorry!

Amateursvertaling met een paar foutjes =D
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

Mastvlag schreef:/\/\/\
Dank je!
hiki schreef:nieuwe doodsoorzaak: dood door een meteoriet.
Vanaf nu ga ik nog alleen maar sims maken die een hekel aan het buitenleven hebben.. :|
iK GA NU ALLEEN NOG aVONTUURLIJKE DRAMATISCHE OVERENTHOIUIASASTE SIMS MAKEN =D
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

hiki schreef::applaus dank U dank U :klap voor de vertaling
Daar is me vakantie voor: Nutteloze dingen doen xd

En Simsen =D . Dat is niet nutteloos! :P

Laatst gewijzigd door meestersim op ma 10 mei 2010, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

hiki schreef:Ik ga ALLES proberen ... is het al 3 juni? :lol
Voor jou wel denk ik xD

Gebruik de tijdmachine van de uitvinder =D. Oja Ambities is er nog niet..laat maar.. :(
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

Nieuwe mogelijkheden daken werkt nog niet goed: moet nog aangewerkt worden (ze spelen een test versie)

en:
I was surprised at the amount of content it had. There was plenty of new objects, gameplay, interactions (such as the "I'm a firefighter" interaction which is used to impress other people, which Grant told us a little about) and clothing. I think this expansion will definitely be worth the money.
Vertaald: ik (Tidus dus) was verrast door de hoeveelheid Content, veel nieuwe objecten, gameplay, interacties (bv Ik ben een brandweer man interactie om indruk te maken op andere sims) en kleding.


veel spullen enzo dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

Ik was verbaasd over de hoeveelheid inhoud de game had. Er waren veel nieuwe objecten, veel nieuwe gameplay, interacties (zoals het 'Ik ben een brandweerman "interactie die wordt gebruikt om andere mensen, Volgens Grant te imponeren) en ookveel nieuwe kleding. Ik denk dat deze uitbreiding het geld zeker waar zal zijn.

Aldus die gas tdie dit schreef. Whoot! Iedereen lekker imponeren =D
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: 10 Mei 2010: De Sims 3 Ambities hands – on in Londen

simmertje1981 schreef:Zucht. Was het maar alvast 3 juni. Ik heb er echt zin an.
Ik ook.Ik ga , als ik ambities heb, de sims helemaal herinstalleren.
Er zitten namelijk nogal wat MODS in.
Dus vandaar.
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.

Weergave- en sorteeropties