Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Geen beroemdheden meer?

Hallo simmers!

Ik heb een klein probleem, nl. er zijn (bijna) geen beroemdheden meer in Bridgeport? Ik heb er een nieuwe sim aangemaakt en hij woont nu in een appartement. Ik kom echter geen beroemdheden tegen die meer dan 1 ster hebben? Ik ben wel al Lola Belle (of hoe noemt ze) tegengekomen maar zij had er géén? Ik dacht dat zij er 5 had?

Ik heb bijna geen mods, enkel wat wagens van freshprince en dan nog master controller om het aantal taxi's in Bridgeport onder controle te houden. Heeft er iemand een idee om dit probleem op te lossen? Mijn sim moet beroemd worden voor zijn filmcarrière, maar zo lukt het dus niet/moeilijk.

Alvast bedankt!
Motherlode
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: De Sims 3 Na Middernacht - Vragentopic

Met 'na middernacht' kun je dansen op bar/aanrecht en op tafels. Het is me ooit gelukt, maar ben het nu kwijt hoe het moet. Het lukt me nu niet meer :cursing

Mijn sim heeft de eigenschap Feestbeest. Ze drink wat feestdrankjes, maar als ik dan op het aanrecht of tafel klik komt er geen optie om op tafel te dansen. (natuurlijk heb ik de muziek aanstaan duh... ;) )

Weet iemand hoe je precies een sim op de bar, aanrecht of tafel laat dansen :?
gijsvdv
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 25 jul 2015, 14:00

Re: De Sims 3 Na Middernacht - Vragentopic

Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste topic is, want ik weet niet zeker of deze vraag bij deze uitbreiding hoort.

Ik heb ongeveer alle uitbreidingen, en ben er vanaf nu pas echt mee bezig.
Ik ben met een sim getrouwd die een hogere 'rang' als zangeres is. Als ik bij het schema van haar optredens kijk, staat daar helemaal niks.

Ik zou willen weten, hoe ze wel optredens kan krijgen.

Alvast bedankt!

Weergave- en sorteeropties