Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hond113
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
259
Lid geworden op:
do 01 sep 2011, 14:43

Een paar vraagjes over Ambities

Hoi,

Ik heb gister Sims 3 Ambities gekocht (beter laat dan nooit :P) maar ik heb een paar vraagjes.

1 Ik heb begrepen dat als je een nieuw spel opstart de nieuwe kavels dan automatisch geplaatst worden. Ik neem aan dat dit gewoon op een lege kavel word geplaats en niet iets vervangt, toch?

2 Ik zie op veel screens en filnpjes explosies enzo, hoe doe je dat? :)

3 Hoe word je stylist, brandweerman, etc?

4 Hoe ga je dood door een meteor? (om dit te voorkomen)

Alvast bedankt!
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Een paar vraagjes over Ambities

oke,

1 als goed is zover ik het weet vervangt het niks en komt het er automatisch bij :)

2 explosies? van de vuilnisbelt? dan moet je in een vuilnisbelt springen ofzoiets dat weet ik niet precies

3 die kun je idd niet op de computer vinden dan moet je naar als je brandweerman wilt zijn bijv. dan moet je naar de brandweerkarzerne ;)

4 ik heb het 2x gehad het is ene kant wel grappig haha maar ik weet niet hoe je dat kunt voorkomen ;)

ik hoop dat je hier iets aan hebt

v brandweerman kun je niet op de computer zoeken en dat weet ik zeker want heb ik net nog geprobeerd ;)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 25 jan 2014, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Een paar vraagjes over Ambities

edit:^ het kan ook zijn dat er geen brandweerkazerne in die stad is, dat heb ik soms ook. Dan moet je een brandweerkazerne in die stad neerzetten en dan kan je dat wel doen 8-)
^
2 en 3 kloppen niet helemaal ;)

2 je kan explosies maken als je een bepaald level bent in uitvinden ;)

3 er zijn 2 opties: volgens mij waren dat baan zoeken of beroep zoeken en volgens mij moet je op beroep zoeken klikken en dan kan je die beroepen vinden. maar dat wat hierboven staat kan ook ;)

Laatst gewijzigd door minermb op za 25 jan 2014, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties